Karen Majbryllup

K + M's bryllup 27. maj 2012

7 indlæg i dette emne

Kære alle!

Hvor er det dejligt at læse jeres indlæg og bryllupshistorier - har allerede fået flere gode idéer fra jer.

Men jeg får også en anelse stress. :huh:

Jeg er på studieophold i USA hele efteråret, så der er en del ting vi ikke så godt kan planlægge (købe brudekjole, lave invitationer osv.) mens jeg er her - og jeg kan se at der er mange af jer som skal giftes samtidig eller senere end os, som er nået SÅ langt med planlægningen..

Nå, jeg tror nu nok vi skal nå det - vi glæder os rigtigt meget og jeg nyder at surfe lidt rundt her på bryllupsklar, mellem eksamensopgaverne.

Lidt om os:

Vi er 26 og 28 år (27 og 29 når vi bliver gift) og er begge igang med at færdiggøre vores studier i Århus, men kommer fra midtjylland, hvor brylluppet skal stå.

Festen kommer til at foregå på den efterskole hvor min far er lærer, så det er rigtigt dejligt at alle f.eks. kan overnatte og at vi ikke skal ud og leje lokaler. Vi har bestilt én til at lave maden - detaljerne snakker vi om når vi nærmer os, og vi har snakket om hvem der skal med. Længere er vi ikke endnu.

Pt. er jeg mest spændt på at få købt kjolen, fordi jeg først kan komme ud og kigge i januar, 5 måneder før vi skal giftes.

Vi vil gerne holde en afslappet fest, og kun tage de traditioner med, vi har lyst til. Det er vigtigt det bliver vores bryllup.

De allerbedste hilsener, Karen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanok og Mynte!

Mange tak for jeres velkomster!

Godt at høre du også venter til efter jul med kjolen, Nanok. Kan se du skal giftes en uge efter os :-)

Det er ikke sikkert jeg får skrevet så meget herinde før jeg kommer hjem fra USA, men så skal der også til at ske noget. Indtil videre samler jeg bare lige så stille gode idéer sammen, frisurebilleder, kjoler osv.

Ja det er rigtigt dejligt at vi har stedet til festen og at folk kan overnatte. Kirken ligger 500 meter derfra, så det er dejligt nemt (vi var ellers ude i noget med at blive gift i Århus og så køre til midtjylland og holde festen, men jeg er nu ret glad for at vi besluttede også at blive viet i Midtjylland)

De bedste hilsener, Karen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! Dejligt med endnu en 2012 brud :balloons:

Selvom du føler du får stress så tab ikke modet.. Det er hvad man selv gør det til.. :wink:

Jeg tror ikke det er noget problem at du først ser på kjole i januar. Så er der nok også udsalg fordi det nye år lige er startet. Samtidig med at du er mere sikker på at passe kjolen på selve dagen :biggrin:

Glæder mig rigtig meget til at følge dig, du virker som en jeg kan få en del inspiration fra :wink::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer