kristineB

~M&H efterårsbryllup 6. okt 2012~ Nygift og sneak-peak:)

375 indlæg i dette emne

Den kjole har jeg lige set i min egen Lilly her i Odense, altså den du står og peger på, som din drømmekjole... Jeg var inde den 7. november og betale min egen kjole... Jeg tror klart stadig de har den hængende, men jeg ville måske ikke lade den hænge så længe, hvis jeg var dig? :wink:

Og og og, tillykke med frieriet og din egen planlægningstråd... Vi skal giftes ugen efter jer og glæder os helt vildt til et oktober-bryllup!!! :loveshower:

Elsker efteråret, det kan kun blive nogle gode bryllupper! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres svar.

Bettesøs tvang mig til at bestille tid til kjoleprøvning d 28. november i lilly, så der er noget at se frem til:) Der er i hvert fald et par stykker, som jeg skal have prøvet. Denne på billedet (osm de "genbruger" - har været forelsket i den siden 2010, men dengang var den vist lidt mere beskidt i farven:)) + den fra sidste års kollektion, en oneshoulder med lidt blonder (kan ikke lige finde et billede)

post-42447-0-42058000-1321805410.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mht. bryllupskage. Min h2b har selv arbejdet ved haals bageri i mange år (som chauffør, ikke bager:)) så det er kun derfor vi overvejer bryllupskage derfra. Hvis ikke de skal lave vores kage, laver jeg den selv. Jeg har selv leget en del med fondant o. lign, og selvom jeg er alt for utålmodig af natur til at få det til at blive særlig flot, så smager de godt, og jeg er sikker på, at jeg kunne gøre mig umage for den store dag:)

(sorry, kæmpe billede, mangler staig at få bettesøs til at lære mig tricksene herinde:))

post-42447-0-56881200-1321805628.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst men ikke mindst... jeg har besluttet (her har h2b ikke noget at skulle have sagt:)) at vi skal have slikbuffet til receptionen. Jge ææælsker slik, og har altid synes godt om ideen med slikbuffet (bland selv slik er min livret:)) Indtil videre har jeg ikke fundet så meget godt slik som passer i efterårsfarver, så kom meget gerne med gode ideer.

Der skal dog være plads til mit yndlingsslik - reeses pieces og reeses minis (et minde fra vores tur til USA:)) heldigvis passer det i farvetemaet, så nu skal jeg bare have indkøbt det fra USA:

@NBN84: Jeg tror forresten lig ejeg må forbi din tråd, så jeg kan blive inspireret til efterårsbryllup:))

post-42447-0-52138000-1321805835.jpg

post-42447-0-50532700-1321805863.jpg

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^nej nej, jeg elsker min h2b, men jeg æææælsker slikbuffet (der er en kæmpe forskel, kan du se?:)) Der er forresten mange fine inspiratinsbilleder rundt omkring, hvis man vil have slikbuffet. mmm.

og Ja, Louise... diktator, det ord passer meget godt:) - Kan du så ikke snart komm og diktere, hvordan jeg gør med de links og så´n?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

¨hø hø, jamen jeg skal helt sikkert prøve at bage et par prøvekager her i julemåneden. Overvejer lidt noget chokoladekage med appelsinsmag, for min drømmekage skal jo helst ligne den fra jul på slottet, bare med orang og brunt chokoladeganacheovertræk.

Og så er jeg desuden faldet over endnu en kjole, som jeg er blevet lidt forelsket i. Det er en anden bruger herinde, som har lagt den online, så ved slet ikke, om den kan findes her i nordjylland (Hvis nogen har set den, må i meget gerne råbe højt:))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

¨hø hø, jamen jeg skal helt sikkert prøve at bage et par prøvekager her i julemåneden. Overvejer lidt noget chokoladekage med appelsinsmag, for min drømmekage skal jo helst ligne den fra jul på slottet, bare med orang og brunt chokoladeganacheovertræk.

Og så er jeg desuden faldet over endnu en kjole, som jeg er blevet lidt forelsket i. Det er en anden bruger herinde, som har lagt den online, så ved slet ikke, om den kan findes her i nordjylland (Hvis nogen har set den, må i meget gerne råbe højt:))

Hvad er det for en kjole? Så vil det være nemmere at hjælpe :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

¨hø hø, jamen jeg skal helt sikkert prøve at bage et par prøvekager her i julemåneden. Overvejer lidt noget chokoladekage med appelsinsmag, for min drømmekage skal jo helst ligne den fra jul på slottet, bare med orang og brunt chokoladeganacheovertræk.

Og så er jeg desuden faldet over endnu en kjole, som jeg er blevet lidt forelsket i. Det er en anden bruger herinde, som har lagt den online, så ved slet ikke, om den kan findes her i nordjylland (Hvis nogen har set den, må i meget gerne råbe højt:))

Hvad er det for en kjole? Så vil det være nemmere at hjælpe :wink:

Jeg er herredårlig til at finde ud af at oprette indlæg herinde indtil videre, men nu skulle der være billede på:))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^Mange tak for hjælpen. Det er godtnok ét af de steder, jeg har med i mine overvejelser til kjoleprøvningen. Indtil videre har jeg godtnok 4-5 stk på listen - heldigvis er der 10 måneder til brylluppet:)

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^Mange tak for hjælpen. Det er godtnok ét af de steder, jeg har med i mine overvejelser til kjoleprøvningen. Indtil videre har jeg godtnok 4-5 stk på listen - heldigvis er der 10 måneder til brylluppet:)

10 mdr er jo ingenting :sm::shooter::pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ha ha ja puha, jeg er sikker på, at jeg nok skal nå det hele. Vil ud og kigge kjole et par steder her inden jul, og så må jeg tage en beslutning engang i januar:)

Jeg har to par sko, som jeg overvejer at bruge. Det ene par (sølv) er aldrig brugt (købt til bettesøs´ bryllup), og det andet par er brugt én gang (dem som jeg endte med at bruge til bettesøs´ bryllup) så jeg ved, at de er til at danse i natten lang. Mit problem er farverne. Det ene par er sølv, og det andet er sådan satin-champagne-farvede.

post-42447-0-50944700-1322069883.jpg

post-42447-0-04624800-1322069892.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer