kristineB

~M&H efterårsbryllup 6. okt 2012~ Nygift og sneak-peak:)

375 indlæg i dette emne

ha ha ja puha, jeg er sikker på, at jeg nok skal nå det hele. Vil ud og kigge kjole et par steder her inden jul, og så må jeg tage en beslutning engang i januar:)

Jeg har to par sko, som jeg overvejer at bruge. Det ene par (sølv) er aldrig brugt (købt til bettesøs´ bryllup), og det andet par er brugt én gang (dem som jeg endte med at bruge til bettesøs´ bryllup) så jeg ved, at de er til at danse i natten lang. Mit problem er farverne. Det ene par er sølv, og det andet er sådan satin-champagne-farvede.

Wow hvor er de nederste bare flotte!!! :thumbsupsmileyanim: Hvor er de fra??

Jeg synes godt nok, at du er langt med kjole, sko og diverse... :o Jeg skal giftes 3½ måned før dig.. jeg er da helt tabt bag en vogn ifht. jer.. :huh: Jeg mangler meeeeeget endnu..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også bare helt vild med dem. Tager dem i hvert fald med til kjoleprøvning på mandag, så må vi se :biggrin:

Og så har jeg hørt fra kirken. De har ikk enogle lokaler, man kan bruge til reception, så der er jeg helt på bar bund. Der er en del selskabslokaler her rundt omkring, men der er bare slet ikke nogen, som jeg kunne forestille mig at bruge :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, og tillykke med frieriet og planlægningen!!! Kan godt se din tråd ikke er helt ny, men jeg har åbenbart endnu engang været langsom i optrækket. Well, bedre sent end aldrig :lol:

De kjoler du har kigget på er altså bare fiiiine, især Justin A!! Ja min egen er jo en Lilly-model, men jeg drømte også en bl.a en Justin A jeg ikke havde råd til... Uha, det er svært med de kjoler, når man sådan er nødt til at vælge imellem dem :angry:

Flotte kager! jeg ville absolut være stolt over at spise en kage du havde lavet, de er meget pænere end dem jeg laver :wink:

Flotte sko i øvrigt. Jeg er nu af den holdning at skoens farve (altså så længe det er meget lyse farver) ikke er vigtig for mig. Jeg ville absolut intet have imod at have de sko på til min hvide kjole. Bare de er behagelige at gå i! Og så er de altså søde begge to.

Evt kunne man jo sætte en hvid sko-clips på de sølvfarvede, så de ikke så så sølvfarvede ud?

Redigeret af Kalamazoo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ha ha ja puha, jeg er sikker på, at jeg nok skal nå det hele. Vil ud og kigge kjole et par steder her inden jul, og så må jeg tage en beslutning engang i januar:)

Jeg har to par sko, som jeg overvejer at bruge. Det ene par (sølv) er aldrig brugt (købt til bettesøs´ bryllup), og det andet par er brugt én gang (dem som jeg endte med at bruge til bettesøs´ bryllup) så jeg ved, at de er til at danse i natten lang. Mit problem er farverne. Det ene par er sølv, og det andet er sådan satin-champagne-farvede.

Wow hvor er de nederste bare flotte!!! :thumbsupsmileyanim: Hvor er de fra??

Jeg synes godt nok, at du er langt med kjole, sko og diverse... :o Jeg skal giftes 3½ måned før dig.. jeg er da helt tabt bag en vogn ifht. jer.. :huh: Jeg mangler meeeeeget endnu..

Begge skoene er fra bianco. De nederste er rigtig gode at gå i - dem dansede jeg selv natten lang i, til min søsters bryllup. Min mor havde faktisk guldversionen af det første par sko på, og de var vist også ganske behagelige:) link til skoene: bianco sko

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gik på vøs hele tiden, men var så heldig at jeg skulle gå børnehave klassen om :lol:

Hmm, altså jeg tænker virkelig over, hvem der gemmer sig bag din profil:) Kendte jo rigtig mange på årgangen lige under mig selv, så jeg må da vide, hvem du er? Gi´ lige et hint :fløjt: ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, og tillykke med frieriet og planlægningen!!! Kan godt se din tråd ikke er helt ny, men jeg har åbenbart endnu engang været langsom i optrækket. Well, bedre sent end aldrig :lol:

De kjoler du har kigget på er altså bare fiiiine, især Justin A!! Ja min egen er jo en Lilly-model, men jeg drømte også en bl.a en Justin A jeg ikke havde råd til... Uha, det er svært med de kjoler, når man sådan er nødt til at vælge imellem dem :angry:

Flotte kager! jeg ville absolut være stolt over at spise en kage du havde lavet, de er meget pænere end dem jeg laver :wink:

Flotte sko i øvrigt. Jeg er nu af den holdning at skoens farve (altså så længe det er meget lyse farver) ikke er vigtig for mig. Jeg ville absolut intet have imod at have de sko på til min hvide kjole. Bare de er behagelige at gå i! Og så er de altså søde begge to.

Evt kunne man jo sætte en hvid sko-clips på de sølvfarvede, så de ikke så så sølvfarvede ud?

Mange tak for velkomsten :kiss:

Det var faktisk en rigtig god ide, med et spænde på de sølv sko, hvis jeg skulle gå hen og vælge dem. Jeg hælder nu stadig mest til de andre, og du har helt ret i, at farven er en mindre detalje (kontrastfarver kan jo endda være rigtig fedt), men er bange for, at de kommer til at se beskidte ud, hvis de er meget mærker end kjolen :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forleden dag faldt jeg over et billede til vebbestrups bryllups-is-lagkage. h2b og jeg tager hver sommer et smut forbi Vebbestrup og får en af deres kæmpe (lækre) softice, og han elsker deres islagkager, så jeg er begyndt at gå i tænkeboks omkring desserten.

Oprindeligt ville jeg jo gerne have forretten portionsanrettet, hovedretten som buffet og desserten portionsanrettet, så er kom lidt ro på igen under desserten, men jeg drømmer også om et kagebord, med masser af kage - og her passer islagkagen jo perfekt ind - mmm!

Men ville jo oprindelig gerne have haft bryllupskagen til receptionen. hmm, er man et slik-øre, hvis man får begge dele? :))

Link til Vebbestrup

post-42447-0-45809100-1322300999.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også have Islagkage fra Vebbestrup.. Deres is er simpelthen lidt for lækker :thumbsupsmileyanim: Synes sagtens man kan have begge dele :) Vi skal dog have cupcakes på bryllupskage opsats istedet for :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ja puha, jeg er sikker på, at jeg nok skal nå det hele. Vil ud og kigge kjole et par steder her inden jul, og så må jeg tage en beslutning engang i januar:)

Jeg har to par sko, som jeg overvejer at bruge. Det ene par (sølv) er aldrig brugt (købt til bettesøs´ bryllup), og det andet par er brugt én gang (dem som jeg endte med at bruge til bettesøs´ bryllup) så jeg ved, at de er til at danse i natten lang. Mit problem er farverne. Det ene par er sølv, og det andet er sådan satin-champagne-farvede.

Wow hvor er de nederste bare flotte!!! :thumbsupsmileyanim: Hvor er de fra??

Jeg synes godt nok, at du er langt med kjole, sko og diverse... :o Jeg skal giftes 3½ måned før dig.. jeg er da helt tabt bag en vogn ifht. jer.. :huh: Jeg mangler meeeeeget endnu..

Begge skoene er fra bianco. De nederste er rigtig gode at gå i - dem dansede jeg selv natten lang i, til min søsters bryllup. Min mor havde faktisk guldversionen af det første par sko på, og de var vist også ganske behagelige:) link til skoene: bianco sko

Tusind tak... :hug:

Dem tror jeg da vist liiiiige, jeg skal have fat i... :thumbsupsmileyanim:

Og rigtig fin kage, vi har slet ikke overvejet islagkage, men i og med vi skal giftes om sommeren, kunne det da godt være, at man skulle se i den retning i stedet for en tung fløde-sag... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MMM stemmer klart for kage fra vebbestrup - har de drop-by åbent om vinteret?

Og hvornår skal du ind og prøve kjoler??

Jeg ved faktisk ikke om vebbestrup har åbent for deres soft-ice-halløj om vinteren... Det skal vist lige undersøges:) (Der må da være nogle gode julemarkeder i omegnen?)

Og jeg er klar på at kigge kjoler, når I er - kan mandage og lørdage:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Julen står for døren, og jeg har brugt det meste af december på at ligge syg :td: .

Heldigvis har der også været plads til lidt julehygge, og en smule bryllupsforberedelser.

Jeg har endelig fået bestilt tid til kjoleprøvninger (egentlig skulle jeg have set på kjoler i starten af december - hvor jeg var syg. ihh!), så d. 27. december skal jeg I lilly og lucca og kigge kjoler. Jeg har et par favoritter begge steder, bl.a. denne her i lilly.

post-42447-0-39791000-1324639677.jpg

Jeg skal selvfølgelig nok opdatere jer, når jeg har været afsted med de to brudepiger.

Desuden har jeg fået foretaget de to første bryllupsrelaterede køb: Ringene og adresselabels til invitationerne:

invitationerne er i dette layout:

post-42447-0-96352400-1324640121.jpg

(impulskøb fordi de var meget meget meget billige:)). De passer i vores orange/brændte tema, så nu skal jeg bare have fundet på layout til invitationerne:)

Her er et billede af min ring. h2bs er mage til, bare lidt bredere. De er lavet i titanium, og min er med en enkelt sten. De er ikke indgraverede endnu - vi skal stadig finde ud af, hvad der skal stå i dem:)

post-42447-0-05274400-1324640428.jpg

undskylder for det kæmpe billede, som slet ikke yder den retfærdighed. Jge ved endnu ikke, om min skal være mat eller blank. nogle forslag?

Sidst men ikke mindst, har jeg været i "vores" kirke til juleafslutning med den skole jeg arbejder på. Tilfældigvis var det også den præst, som jeg håber vi vie os (krydser fingre:)). Der er egentlig tre præster i kirken, den ene er jeg slet ikke fan af, den anden er jeg helt vild med (men ak og ve, hun er på barsel i oktober næste år) og den tredje har jeg ikke noget forhold til - man ifht hans gudstjeneste til skolernes afslutning, synes jeg faktisk, at han er rigtig god:)

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig "overstået" de to første kjoleprøvninger. Mine brudepiger var meget tålmodige, så jeg nåede at få prøvet hele 10 kjoler, og har selvfølgelig fået en masse billeder med. Jeg har endnu ikke købt kjolen, men jeg har en del favoritter imellem. Puha, det er svært! :)

Jeg undskylder på forhånd de virkelig tumpede ansigtsudtryk - hader at få taget billeder, og desuden ligner jeg vist bare lidt en tosse:)

Kjole 1 er fra Lilly. Slet ikke den type kjole, som jeg egentlig gik efter, men jeg var meget meget positivt overrasket (Bortset fra, at ryggen har alm. kedelige stropper, det er jeg ikke så vild med:))

post-42447-0-67340000-1340111555.jpg

KJole 2 er også fra lilly. Lidt i stil med den første, men intet sus i maven.

post-42447-0-94805500-1340111571.jpg

KJole 3 er også fra lilly. Man skal jo prøve noget, der ikke lige er min stil, og det er denne her bestemt ikke. Alt for moderne (ingen blonder eller noget... ) Jeg kan nu godt lide stykket ved brystet.

post-42447-0-18572400-1325154852.jpg

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kjole 4 var en af de lilly koler, som jeg virkelig havde glædet mig til at prøve. Den var også virkelig virkelig fin, men det var som om, der ligesom manglede noget alligevel... (desuden var stroppen bagpå bare en ganske almindelig strop. Ih, hvorfor gør de sådan noget?

post-42447-0-03361600-1340111716.jpg

kjole nr 5 var jeg også ret vild med. Det er en lillykjole, som jeg slet ikke havde lagt mærke til i kataloget, men den var overraskende flot

post-42447-0-96418800-1340111730.jpg

Og så kom turen til den kjole, som jeg virkelig havde glædet mig til at prøve, og som jeg troede, at jeg ville blive fuldstændig forelsket i... det gjorde jeg bare slet ikke. Øv, den var kedelig og sad grimt over maven:(

post-42447-0-75205600-1325155075.jpg

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kjole 7 (også fra lilly) var da også meget fin, men den sagde mig ikke rigtig noget...

post-42447-0-95586200-1325155169.jpg

Alt i alt var besøget hos lilly meget spændende, og der er da et par stykker, som rumsterer i baghovedet:) ekspedienten (patricia) var superflink, og meget tålmodig, selvom hele butikken var oversvømmet med konfirmander... brr!

Så kom turen til lucca i Aalborg. Vi kom til at stå ovenpå i forretningen, hvor alle bare kunne kigge ind. Ikke optimalt. Desuden havde "min" ekspedient hold i ryggen, så hun skulle have hjælp til at løfte kjolerne af og på.

Første kjole jeg prøvede, havde jeg virkelig set frem til: Benedicte. Den er virkelig også superflot, men jeg ved ikke, om den bliver liiige over the top med det (flotte) lange slæb

Anden kjole i Lucca: en underskøn 50´er style kjole, som jeg var helt vild med, men alt det tyl giver mig kriller. Den var ligesom for stor til mit lille bryllup:)

Den sidste kjole jeg prøvede, var med virkelig virkelig flotte blonder. Jeg var helt vild med dem. Men den sad nok liiiige lidt for tæt, så man kunne se min juledelle (juledellen er der egentlig året rundt, det er bare så nemt at skyde skylden på juleanden:))

post-42447-0-60088500-1340111833.jpgpost-42447-0-16864800-1340111849.jpgpost-42447-0-74812200-1340111865.jpg

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det bare nogle super smukke kjoler, og hvor er du bare smuk i dem :)

Jeg synes faktisk jeg har mange favoritter :) :) kan godt lide dem med blonder (men jeg elsker også blonder)

Forstår heller ikke hvorfor Lilly laver det der med den tynde strop bagpå - ser jo lidt tumpet ud? Kan man ikke få dem til at lave blonder på bagsiden også? :)

Vil altså lige se dig på pc-skærm før jeg siger hvilken jeg bedst kan lide :) (lige nu er jeg på mobil ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Phu ha, der er mange flotte, du er virkelig skøn i de fleste :o

Men jeg vil nu alligevel sige at nr. 3 fra Lilly (den du synes var for moderne) og så den sidste fra Lucca er de smukkeste til din figur. Måske særligt den sidste.... Du har den der høje slanke figur som netop kan bære den smalle blondekjole. Udskæringen og formen ned om hoften komplimenterer dig godt :thumbsupsmileyanim:

Og så er der jo bare det HELT fantastiske ved blondekjoler, at de har den smukkeste afslutning nederst på kjolens kant.

Ellers er kjole 4 fra Lilly også smuk, men ja, bander også deres idé om en smal spaghettistrop bag på, langt væk! :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer