nebii

Håraccessorie og bælte/sash med blomst

8 indlæg i dette emne

Skal have enkel, hvid kjole på, lidt broderi på overdelen og skørtet er i tyl. Vil gerne have sorte stiletter og sort bælte på. Bliver det for meget med sort bælte og en håraccessorie a la miss Lena? Skal pynt til håret ikk være hvid? Og må der være blomst eller lign. på bæltet?

Har kort hår, og slør er ikk lige mig:)

Kom gerne med gode råd:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er den hvid hvid eller sådan ivory?

ALtså jeg synes begge dele vil være fine. Men du kan jo også gå en helt anden retning!

Har du set Jannie Baltzer's røde valmue? Den ville også være super fed til!!!

se link her

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg ikke om jeg er den eneste sådan noget betyder for, men hvor høj er du? Sådan lidt for at få det indre billede helt rigtigt. Jeg synes det er lidt svært at sige noget om hvordan jeg synes det vil se ud, uden at se det. Men hvis jeg skal sige noget, så lyder det rigtig godt med stiletterne, kjolen, hårsmykke og bæltet.

Om hårsmykket skal være hvidt er vel en smagssag. Du kunne jo se om du kunne finde et med lidt sorte perler ect. men mest hvidt. For at kæde looket sammen, men det behøves ikke. Rent hvide hårsmykker er jo fantastiske.

Om der skal være blomst på bæltet kommer nok også an på flere ting. Hvis dit tylskørt er meget fyldigt, kan det vel gå hen at tage opmærksomhed fra hinanden hvis både det og bælte er fyldige og dominerende! Kunne også være flot med et enkelt bælte u. blomst hvis dit skørt fylder meget, for så vil man ligge mere mærke til taljen og kurverne..

Ved det ikke, det var bare lige de tanker jeg fik af dit oplæg og spørgsmål.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar:)

Det er ikk et stort tylskrud, så tror selv det kunne være fint med bæltet.

Miss Lena: Er vild med dit filipa bridal birdcage. Kunne der evt. laves et bælte i sort med en blomst eller lign. som matcher hårpynten, så der er en sammenhæng med de to ting?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer