Mette4812

Mads & Mettes bryllup 21-7-12 Billede fra vores fantastiske dag:)

782 indlæg i dette emne

Tak for svar Sommer :thumbsupsmileyanim: Kjolen er fra den hjemmeside, hvor Tine købte den fine JA-kopi fra, men jeg har så lige læst om en herinde fra, som havde en dårlig oplevelse med dem, så nu ved jeg ikke om jeg tør at bestille derfra :rolleyes:

Vi har været på lidt vinterferie, nøj det var skønt at komme lidt væk hjemmefra :cheerleader3: Og hold da helt op hvor er det hårdt at komme i gang igen :td: Jeg synes bare jeg er træt med træt på i disse dage og jeg glæder mig allerede til det er weekend igen :biggrin:

På bryllupsfronten er der også sket lidt, jeg har næsten fået solgt en kjole mere, det er så den jeg faktisk kan lukke, men nu da der er en der vil betale den pris jeg har givet, så har jeg besluttet at sælge den, så må jeg finde ud af hvad jeg så gør derefter :rolleyes: Det kan jo aldrig være dårligt at skulle shoppe kjole igen :lol:

Så har vi i øvrigt lige i dag kigget meget kraftigt på gæstelisten og er blevet enige om at droppe alle pligt-invitationerne, som var kommet på af hensyn til vores forældre, fordi der er en del af H2B familie på og ingen fra min familie, nogle fætre, hvor vi pludselig er inviteret til barnedåb hos og fætre og kusiner under 18 år. Hvis vi holder os til sådan som vi (læs: jeg :fløjt: ) har barberet gæstelisten ned, så ender vi på 49 og det passer MEGET bedre ind i mit hoved end de 67 vi ellers var kommet op på :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at du næsten har fået solgt endnu en kjole... Endnu mere plads til den smukke kjole ;) men kan godt forstå at du bliver lidt nervøs for at bestille hos dem, når du læser om en dårlig oplevelse med det firma.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg sidder lige nu og venter på den sidste accept fra køber, hun ville skrive inden længe, så skulle den handel også gerne være gået igennem :thumbsupsmileyanim: Så har jeg kun en tilbage, og så hurtigt som det er gået med de første 2, så skal der også nok komme en køber til den sidste (ellers kan den vel bruges til et karneval på et tidspunkt eller noget andet :biggrin: ).

Ej men altså, jeg brugte det meste af aftenen i går på at surfe efter smukke blonde-kjoler fra Kina-sider, tror godt jeg kunne være en "blonde-pige" :blush: Gerne med et eller andet farvet bælte til, det kunne være så fint :a1221:

0

Del dette indlæg

Blonder er også bare så fint *siger hende der har købt en blonde kjole* :)

Men har du så set tråden "Min kinakjole" under brudekjoler og tilbehør?

Den er virkelig smuk og en rigtig vellykket kinakjole.

0

Del dette indlæg

Ja jeg så den godt lige og hvor er den fin, det giver jo en troen på at de godt kan lave blondekjoler i Kina :thumbsupsmileyanim:

Og jeg mener jeg har set din kjole, men jeg skal vist lige ind og lure igen :blush: jeg er ved at læse mig lidt op, for pokker hvor kommer man hurtigt bagud herinde, i skriver jo alt for meget :lol:

0

Del dette indlæg

I dag er der sørme kun 5 måneder til den store dag (godt der er andre herinde der skal giftes samme med mig, så kan jeg da finde ud af det på den måde :fløjt: ). Da H2B friede var der lidt over 9 måneder til brylluppet og jeg synes virkelig at vi liiiige er kommet hjem fra Paris, for syv-søren hvor tiden den løber stærkt (og jeg har en lumsk mistanke om at det ikke bliver bedre jo tættere vi kommer på :td: :lol: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: Tillykke med milepælen, datosøster :toot:

Uha ja, det er sgu hårdt at komme i gang igen (jeg var oppe kl.04:00 for at rette stile færdigt inden jeg skulle på arbejde) - men NØJ hvor er det skønt med ferie og total afkopling (også selvom kæresten kaster op og prutter, så man får ødelagt sin nattesøvn, tsk tsk)....Så ud over bryllup så kan vi jo så gå i gang med at tælle ned til næste ferie, hø hø.

Hvor er det FEDT at du har fået solgt en kjole mere. Nu er du jo så heldigvis FORPLIGTET til at shoppe mindst en kjole (eller to?) mere. HERLIGT :loveshower: I øvrigt skylder jeg en kjoleupdate. Jeg har lige fået en mail fra vores kjolefirma om, at de giver mig en delvis refusion, så jeg får omkring 300 kr. retur (kom til at betale knapt 1200 kr. inkl. forsendelse og told), så det er super. Jeg tror egentlig, at de er gode nok. Man skal nok bare enten vælge en større standardstørrelse eller vælge at få købt efter mål. Så hvis du er nervøs for den nye kinasælger, så tror jeg, jeg ville lure noget mere hos "vores"... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej en datosøster mere :thumbsupsmileyanim: Skønt med nogle der kan minde mig om hvornår hvad skal gøres :wink:

Ja Sommer, jeg SKAL købe en kjole nu, for den jeg har tilbage er den der slet ikke klæder mig (omend det er en virkelig virkelig smuk kjole, og den som jeg var helt sikkert på at skulle at have - :td: til at jeg er så lav :lol: )

Det lyder da rigtig godt med refusion, det giver mig endnu mere tro på at det er et reelt firma vi har handlet hos, og jeg er faktisk ret sikker på at jeg vil finde en hos dem igen. Jeg er gået lidt væk fra ideen om to kjoler, og så i stedet finde en "mindre" blondekjole, altså en der ikke fylder vildt meget, og så satse på at kunne holde den ud hele dagen.

Jeg vil lige vise jer et billed af en af dem jeg har kig på nu (fra "vores" sælger :lol: ).

Den skal dog være uden den der sløjfe, men så vil jeg finde et andet "bælte" (kan ikke huske hvad de hedder :tunge: ) der passer ind i vores farver eller i en eller anden kontrastfarve.

post-55141-0-28197700-1329856699.jpg

post-55141-0-29525200-1329856748.jpg

Redigeret af Mette4812
0

Del dette indlæg

Uha ja, det er sgu hårdt at komme i gang igen (jeg var oppe kl.04:00 for at rette stile færdigt inden jeg skulle på arbejde) - men NØJ hvor er det skønt med ferie og total afkopling (også selvom kæresten kaster op og prutter, så man får ødelagt sin nattesøvn, tsk tsk)....Så ud over bryllup så kan vi jo så gå i gang med at tælle ned til næste ferie, hø hø.

Årh du arbejder også bedst under pres :wink:

Og undskyld men :lol: :lol: til din kæreste, jeg var færdig af grin da jeg læste det, selvom det overhovedet ikke er sjovt for manden (eller for dig som ikke får din søvn). Årh mænd der er syge er altså bare ikke min kop te, her er H2B ofte overrasket over hvor uempatisk jeg er, når han er syg (og han kan slet slet ikke fatte, at jeg på et tidspunkt var i gang med at læse til sygeplejerske :lol: ).

Er du klar over at der kun er 6 uger til påskeferien :cheerleader3: :cheerleader3: Og da jeg har fri om fredagen betyder det, at torsdag kl. 14 kan jeg faktisk tillade mig at sige at der kun er 5 uger til næste ferie :biggrin: ikke fordi jeg ikke kan lide mit arbejde, men jeg kan nu også rigtig godt lide ferierne :tunge:

0

Del dette indlæg

Fantastisk smuk kjole, og hvis jeg kunne bære sådan en, så havde jeg helt klart gjort det :loveshower: God idé at bede dem undlade bæltet og så finde en fin sash, fx. på etsy eller måske hos Miss Lena? I love it also, er dommen herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh den kjole har jeg også sukket efter, synes bare den er så smuk :)

Du har en stil :thumbsupsmileyanim: Mon ikke den er rimelig simpel for en kineser at sy??? Jeg tror jeg vil kontakte dem for at se billeder af den blonde de vil bruge og høre om muligheden for at slippe for sløjfen :lol: På den ene side kan jeg jo rigtig godt lide det at der er noget farve der, men jeg har sådan en idé om at der ikke skal være en stor sløjfe på min brudekjole :biggrin:

1

Del dette indlæg

Fantastisk smuk kjole, og hvis jeg kunne bære sådan en, så havde jeg helt klart gjort det :loveshower: God idé at bede dem undlade bæltet og så finde en fin sash, fx. på etsy eller måske hos Miss Lena? I love it also, er dommen herfra :thumbsupsmileyanim:

Åh ja, noget fra Miss Lena og så noget hår-dims der kunne passe til, jeg gik lige fra "keep it simpel" "jo mere, jo bedre" :lol:

1

Del dette indlæg

Årh du arbejder også bedst under pres :wink:

Og undskyld men :lol: :lol: til din kæreste, jeg var færdig af grin da jeg læste det, selvom det overhovedet ikke er sjovt for manden (eller for dig som ikke får din søvn). Årh mænd der er syge er altså bare ikke min kop te, her er H2B ofte overrasket over hvor uempatisk jeg er, når han er syg (og han kan slet slet ikke fatte, at jeg på et tidspunkt var i gang med at læse til sygeplejerske :lol: ).

Er du klar over at der kun er 6 uger til påskeferien :cheerleader3: :cheerleader3: Og da jeg har fri om fredagen betyder det, at torsdag kl. 14 kan jeg faktisk tillade mig at sige at der kun er 5 uger til næste ferie :biggrin: ikke fordi jeg ikke kan lide mit arbejde, men jeg kan nu også rigtig godt lide ferierne :tunge:

Hm, jeg synes eller ikke, at jeg arbejder bedst under pres, men jeg arbejder elendigt sent om aftenen. Så hellere stå tidligt op. Og så er jeg desværre ALT for god til at hoppe på nettet eller glo tv, når jeg skal lave noget. Fordømte overspringshandlinger :pokey: Jeg følte mig godt nok dum at stå så tidligt op i morges for at arbejde på noget, jeg burde have klaret i ferien eller i går, hvor jeg havde tidligt fri, men næææææh nej, tsk tsk. Det er VIRKELIG noget, jeg skal blive bedre til.

Og jeg er helt enig. Jeg ELSKER også mit job, men jeg hader overtid (500 timer sidste år og i år hvor jeg planlagde undertid bliver det til 100 timer over), og jeg hader opgaveretning. Til gengæld har jeg ingen indvendinger om ferierne :biggrin:

He he, min kæreste syntes også, jeg var en kølig, ond kæreste, da han var syg, men jeg vartede ham da op - ynk magtede jeg dog ikke :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej men altså, jeg sidder lige og drømmer lidt :blush:

Er den her ikke bare smuk?

post-55141-0-21994400-1329232663.jpg

post-55141-0-95732200-1329232710.jpg

Denne smukke kjole + skørt og shipping koster kun 1300 kr :fløjt: Ved dog ikke om jeg tør tage satset og bestille endnu en kjole hjem, har jo ikke plads til at have alle de kjoler hængende :lol:

Ej en fantastisk kjole!!!! Og til 1300, så kan du da ikke lade være..... Ka du??? Hehe

Den er virkelig skøn

0

Del dette indlæg

Åhh den kjole har jeg også sukket efter, synes bare den er så smuk :)

Du har en stil :thumbsupsmileyanim: Mon ikke den er rimelig simpel for en kineser at sy??? Jeg tror jeg vil kontakte dem for at se billeder af den blonde de vil bruge og høre om muligheden for at slippe for sløjfen :lol: På den ene side kan jeg jo rigtig godt lide det at der er noget farve der, men jeg har sådan en idé om at der ikke skal være en stor sløjfe på min brudekjole :biggrin:

Ej så fandt jeg da også lige te par sko, som jeg næsten bliver nød til at eje :a1221:

post-55141-0-02052800-1329858662.jpg

God ide at lige spørge efter et nærbillede af den blonde de vil bruge :)

Hvor er de fede de sko du har fundet, hvor er de fra?

0

Del dette indlæg

Jeg er på kursus, men snyder mig til at komme på BK engang imellem :biggrin: Men derfor bliver det hurtige indlæg :biggrin: Jeg tror en blondekjole kunne være så smuk! Og den du har i kikkerten er virkelig pretty! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ej en fantastisk kjole!!!! Og til 1300, så kan du da ikke lade være..... Ka du??? Hehe

Den er virkelig skøn

Nej jeg kan næsten ikke lade være, overvejer meget seriøst om ikke snart jeg skal kaste mig ud i et nyt Kina-eventyr :wink:

God ide at lige spørge efter et nærbillede af den blonde de vil bruge :)

Hvor er de fede de sko du har fundet, hvor er de fra?

Ja man bliver vel lidt erfaringer rigere for hver gang man handler med dem :wink:

Skoene er fundet på Ebay, har selvfølgelig ikke fået gemt link :rolleyes:

Jeg er på kursus, men snyder mig til at komme på BK engang imellem :biggrin: Men derfor bliver det hurtige indlæg :biggrin: Jeg tror en blondekjole kunne være så smuk! Og den du har i kikkerten er virkelig pretty! :thumbsupsmileyanim:

Godt du kan snyde dig til lidt BK ind imellem, ellers kunne sådan et kursus da også gå hen og blive for kedelig :biggrin:

SUPER lækre sko! hvor er de fra? :) Den nye kjole ser bare så fantastisk smuk ud :)

Skoene er fundet på Ebay, og jeg har desværre ikke fået gemt et link, men jeg skal se om ikke jeg kan finde dem igen, det kan nok godt lade sig gøre :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer