Guest Dorte P

Permanent tusch til at skrive på blank overflade

13 indlæg i dette emne

I need your help! :help:

Vi har købt invitationer med blank overflade og nu skal jeg finde en tusch til at skrive navne med.

Det er ikke så nemt som jeg havde forestillet mig - den skal være hvid, da invitationen er sort.

Jeg har købt en Schneider paint-marker i størrelsen 1-2 mm og det duer ikke.

Farven lægger sig i kanten af det jeg har skrevet og dækker ikke ordentligt - og den er ikke tynd nok :(

På nettet har jeg ikke kunnet finde andre muligheder, kun på sider hvor man skal købe 20+ af tuschen..

Hjælp? Håber virkelig I har nogle ideer.

Sidder og ærger mig over jeg ikke tænkte ideen helt igennem... :shooter:

Dorte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har koksgrå perlemorskarton og jeg skriver udenpå med en hvid gelpen, som jeg passer på ikke at presse. Så lægger der sig et ganske fint lag. Vores overflade er ikke spejlblank, men perlemoren gr det mere glat end almindeligt papir. Pennen er købt i panduro hobby :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det jeg har fået at vide virker bedst er gelpenne og her har jeg nu prøvet 3 forskellige og Panduros er helt klart bedst. Hvis teksten laver "kanter", så lad det tørre og skriv lige så let henover igen. Her kan du se vores forside

post-45329-0-75542000-1325985360.jpg

Nøøøj det blev stort!! :o Og man kan se alle rystende-hånd detaljer, men det ser rigtig pænt ud i virkeligheden :)

1

Del dette indlæg

Det ser godt ud Lene :)

Vores overflade er netop "spejlblank", så jeg er bange for det meste bare vil lægge sig ovenpå og ikke tørre.

Jeg tager en af invitationerne med og besøger nærmeste Panduro hobby. Vi har en enkelt hobby butik i byen og de havde ingen forslag.

I det mindste er der god tid endnu, så håber jeg finder ud af noget inden invitationerne skal sendes ud :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der findes noget der hedder posca tusser. Det er rigtig akryl maling, bare i tuschform. De kan findes her:'

http://www.kunstnerfarver.dk/selector.php?s=2&f=1&c1=6&c2=26

Jeg har brugt dem til at dekorere dåser med. Men farven kan skrabes af. Men det er evt osse en hjælp, hvis man laver en fejl. Så kan det evt rettes til, hvis amn ryster på hånden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer