Bride 2B

Hvordan laver man et monogram?

14 indlæg i dette emne

Der er flere af jer, der har lavet nogle rigtig flotte monogrammer.

Jeg har slet ikke fantasi (og computerevner) til at regne ud, hvordan I laver dem :huh:

Så jeg tænkte om jeg kunne få et par gode råd af jer dygtige DIY-bridezillaer? :)

Er det i word eller hvordan?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne have et B øverst og et S skrådt nedenfor, evt med datoen 1.9.2012 med småt.

Stilen skal være romantisk, dvs. med skrå bogstaver med lidt krummelurer på. Der skal ikke være andet pynt i monogrammet. Det skal være romantisk, enkelt og elegant :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot :thumbsupsmileyanim: Mange tak for hjælpen Stine, det var rigtig sødt af dig :)

Det er meget i stil med hvad jeg havde forestillet mig.

Kan skrifttypen ændres, så den er mere i stil med den type som brugeren "fogv" her på BK har i sit monogram? Det kan man se på hendes profilbillede.

0

Del dette indlæg

Jamen Jeg har lige prøvet, men synes det var lidt svært. Er det her ok?

post-52936-0-23239000-1327086881.png

Jamen det er ikke så svært.

Jeg laver det i Word, hvor jeg starter med at sætte nogle tkstbokse op. Så finder jeg en skrifttype (jeg har til de her brug Vivaldi). Skriver bogstavet i boksen, fjerne stregerne om boksen og "fyld" i "formater boks".

Jeg er ikke helt klar over hvilken skrifttype hun bruger (har ikke lige set billedet). Men ellers er det jo bare at prøve dig frem. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg laver det i Word, hvor jeg starter med at sætte nogle tkstbokse op. Så finder jeg en skrifttype (jeg har til de her brug Vivaldi). Skriver bogstavet i boksen, fjerne stregerne om boksen og "fyld" i "formater boks".

Jeg er ikke helt klar over hvilken skrifttype hun bruger (har ikke lige set billedet). Men ellers er det jo bare at prøve dig frem. :)

Tusind tak, det er super flot :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak, det er super flot :super:

Det var godt!

Ved ikke hvorfor, men synes det var helt vildt svært at få den rigtigt "balance" med det P og F! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer