JeanetteL

Test tikker !

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg har ikke noget at byde ind med, bortset fra, at jeg da må have fået lidt kuller, for da jeg så din overskrift tænkte jeg "hvem skriver dog om testikler i et bryllupsforum" (godt der snart er weekend:))

-HAHA- lige min tanke også! :lol:

Undskyld Jeanette. Jeg har desværre ikke noget godt råd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde STORE problemer med det, og pludselig gik computeren helt amok, :shooter: og der skete mærkelige ting... TIL SIDST henvendte jeg mig til admin. en aften, og vupti! Efter en halv times trykken frem og tilbage, lykkedes det hende at finde problemet og hjælpe mig med den :) Men er egentlig glad for at læse at jeg ikke er den eneste der ikke kunne finde ud af det!

0

Del dette indlæg

Jeg havde også stooore problemer med det, og specielt tickerne fra bryllupsklar kunne jeg ikke få til at virke. Fandt dog en anden ticker fra en bruger jeg kunne lide, og vedledningen fra den hjemmeside så nemmere ud. Klik f.eks. på min ticker, så kommer du ind på en engelsk/amerikansk hjemmeside, hvor du har mulighed for at vælge mellem nogle forskellige designs. Klik på den du kan lide, og tast de oplysninger ind, som skal stå på tickeren. Bemærk den selv skriver noget tekst på, som er engelsk (f.eks. "...in 10 days", så det vil se dumt ud hvis du blander dansk og engelsk :)

Når den er færdig og den spørger efter din email klikker du på den sætning hvor der står noget a la "se den uden at sende mig en mail"

Så kopierer du den tekst ved at markere den og trykke ctrl+C.

På bryllupsklar går du ind i "mine indstillinger" og til venstre er der en bjælke der hedder "skift signatur", og i det tekstfelt der kommer frem sætter du markøren og trykker ctrl+V, så kommer koden på tickeren frem, og når du gemmer skulle du gerne kunne se den rigtige ticker :wink:

Håber det hjalp, det er jo dejligt at se præcis hvor lang tid der er til den store dag :heart:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde også stooore problemer med det, og specielt tickerne fra bryllupsklar kunne jeg ikke få til at virke. Fandt dog en anden ticker fra en bruger jeg kunne lide, og vedledningen fra den hjemmeside så nemmere ud. Klik f.eks. på min ticker, så kommer du ind på en engelsk/amerikansk hjemmeside, hvor du har mulighed for at vælge mellem nogle forskellige designs. Klik på den du kan lide, og tast de oplysninger ind, som skal stå på tickeren. Bemærk den selv skriver noget tekst på, som er engelsk (f.eks. "...in 10 days", så det vil se dumt ud hvis du blander dansk og engelsk :)

Når den er færdig og den spørger efter din email klikker du på den sætning hvor der står noget a la "se den uden at sende mig en mail"

Så kopierer du den tekst ved at markere den og trykke ctrl+C.

På bryllupsklar går du ind i "mine indstillinger" og til venstre er der en bjælke der hedder "skift signatur", og i det tekstfelt der kommer frem sætter du markøren og trykker ctrl+V, så kommer koden på tickeren frem, og når du gemmer skulle du gerne kunne se den rigtige ticker :wink:

Håber det hjalp, det er jo dejligt at se præcis hvor lang tid der er til den store dag :heart:

Hej Rikke.

Tusind tak for den meget udførlige hjælp, nu funger det bare, med lidt hjælp fra HTB :heart::rolleyes:

Knus Jeanette.

0

Del dette indlæg

jeg har ikke noget at byde ind med, bortset fra, at jeg da må have fået lidt kuller, for da jeg så din overskrift tænkte jeg "hvem skriver dog om testikler i et bryllupsforum" (godt der snart er weekend:))

He he funny ;o) Jeg kunne jo ikke få den til at virke, så jeg tænkte (test tikker) altså test på tikker, også kunne jeg ikke finde ud af at ændre overskriften.....

Men kan godt forstå du fik lidt kuller :)

Mvh.Jeanette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer