MarianneM

Bryllupsinvitationer

5 posts in this topic

Nu nærmer tiden sig for brylluppet og det er på tide at tænke på invitationerne. Jeg regner med at sende dem ud omkring den 1. marts.

Jeg ved hvordan de skal se ud, men mangler inspiration til teksten og tænkte at det kunne være at der var nogle af jer zillaer der kunne hjælpe.

Vi har valgt at rykke brylluppet fra den 11. august til den 23. juni, da vi er kommet i lykkelige omstændigheder :balloon:

Det vil vi gerne diskret fortælle i invitationen, sådan så man næsten ikke lægger mærke til det...

Herudover fik vi en ide om, at vi godt kunne tænke os at alle gæster tog et skabelod med, ikke noget dyrt, det bestemmer man selv. Så hvis der skulle være en lille gevinst vil det gå til vores bryllupsrejse.

Jeg er meget i tvivl om, hvordan man kan formulere det bedst.

Jeg håber virkelig I kan hjælpe :biggrin:

0

Annonce ♥

Kære xxx & xxx

D. 23. juni vort bryllup skal stå

og derfor vi begge håber på

at I vil komme i kirken, til fest og til mad

Vi starter kl. xx, så husk og gå i bad.

Vores fremtid den tegner så lykkelig og god

men vores drøm om rejse, den har vi tilgod´

så vi beder om hjælp til den store gevinst,

hvis I medbringer et skrabelod, får I kram, mindst!

Det næste år, så meget vil ske

Måske Marianne tager på, ja hvem ve´?

Men minder fra brylluppet vi altid vil ha´

Vi håber I kommer, så bliver vi så gla´!

-HAHA- Jeg er så dårlig til at rime, men det var sku meget sjovt at prøve.. Måske du kan bruge det som inspiration! Det er lavet med humor... haha

Og, :denmarkflag: Tillykke med den forestående vægtforøgelse! :lol: det er fantastisk.....

1

Maria.. :super: Hvor er du fantastisk, det er helt sikkert noget vi kan bruge, det bragte godt nok et smil på læben, tusind tak :hug:

0

Maria.. :super: Hvor er du fantastisk, det er helt sikkert noget vi kan bruge, det bragte godt nok et smil på læben, tusind tak :hug:

Haha... Det var dejligt! Selv tak, det er skønt at kunne hjælpe... :loveboard:

0

Annonce ♥

Hej Marianne

Tillykke med omstændighederne :lol:

Synes det kan være lidt svært at flette oplysninger om familieforøgelsen ind i invitationen, måske kan i vente og afsløre det ved brylluppet? :)

Mht. skrabelodderne kunne du skrive det på sammen med de øvrige ønsker (hvis I vedlægger en ønskeliste), og her synes jeg godt du bare kan skrive at I ønsker jer skrabelodder :biggrin:

Det kan være "farligt" at bede alle tage et lod med de skal forære væk, nogen vil måske ikke synes det er særlig fedt at give et gevinstlod til nogle andre, heller ikke selvom det er jeres store dag :wink:

0