Guest natasha2300

klassisk rådhus-brudekjole, ideer?

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg skal giftes på rådhuset d. 14 juli, vi skal efterfølgende holde festen i en golfklub.

Jeg ønsker ikke at være hvid brud, eller ihvertfald er jeg ikke til brudekjoler, jeg leder efter en lækker enkel klassisk kjole, lidt ala mary donaldsons stil. Er der nogen som ved hvor jeg kan lede henne i københavns området, hvor finder jeg en kjole som er værdig til brudekjole og som er lidt ekstra lækker?

håber at i har nogle bud!

jeg har vedhæftet en kjole jeg syntes er smuk

Kh. Natasha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alså et godt bud er jo den fantastiske Justin Alexander 8465 kjole.

Men er ikke lige klar over om der er en fohandler i københavns området... :unsure:

post-52936-0-80744500-1327260620.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Alså et godt bud er jo den fantastiske Justin Alexander 301 kjole.

Men er ikke lige klar over om der er en fohandler i københavns området... :unsure:

Er du "svimmel" den er flot!

Ja det er bare helt fantastisk!!!

Den smukke Malouski havde den på i hvis. I kan se den i hendes beretning her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om Casa Lezar har den, men de fører i hvert tilfælde Justin Alexander :)

Her

Ellers kunne denne være et godt bud, som er fra Blue by Enzoani (min yndlingskollektion) :)Her

Danbury.jpgDanburyWt.jpg

Mary stil.. Hmm.. jeg har kigget lidt rundt..

Lilly.dk

08-3191-CR_1_mellem.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om Casa Lezar har den, men de fører i hvert tilfælde Justin Alexander :)

Her

Ellers kunne denne være et godt bud, som er fra Blue by Enzoani (min yndlingskollektion) :)Her

Danbury.jpgDanburyWt.jpg

Mary stil.. Hmm.. jeg har kigget lidt rundt..

Lilly.dk

08-3191-CR_1_mellem.jpg

Ej den øverste er SÅ fin også. Den nederste... hmmm tænker ikke lige rådhud, men jeg tror heller ikke helt jeg forstå hvad "Mary stil" er?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også giftes på rådhuset. Nu har festen udviklet sig lidt, og det har min kjole derfor også, men startede også med at lede efter en 'almindelig' kjole. En ikke-brudekjole, men som er festlig, fin, velsiddende og skiller sig ud fra alle andre kjoler den dag, det ER bare svært at finde - når man skal vælge en brudekjole som brudekjole går det jo aldrig helt galt, ingen er i hvertfald i tvivl om at det er en brudekjole, men når man leder efter en festkjole til den største dag i sit liv, så ER det godt nok svært at finde den HELT rigtige... kjoler er der jo nok af :)

Men altså, Mary, så tænker jeg egentligt vildt klassisk, figursyet silouet, knælang, ensfarvet... hmmm :) Så er det en lækker designerkjole (fx rutzou eller stella mccartney), en helt klassisk buksedragtkjole (som er meget pænere end jeg får det til at lyde) eller en gallakjole?! Eller noget i stil med Justin Alexanderen??

Går ud fra at når du nævner Mary, så er vi slet ikke ude i noget boheme, som jeg ellers synes er SÅ flot til anderledes brylluper :blush:

Men altså... Spændende! Håber på at se hvad du vælger... er meget interesseret i rådhus-brudekjoler :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer