gehlsen

Er der mon der kan hjælpe mig.

14 indlæg i dette emne

Hej i skønne kvinder.

Er der mon en af jer derude der kan hjælpe mig. Er ved at være rimelig stresset nu er der jo ikke så mange dage tilbage.... skal giftes på lørdag. Vi har i de sidste par dage lavet menu kort, bordkort og alt det andet på computeren. men jeg har bare ikke været tilfreds og nu har jeg vist endelig fundet ud af hvorfor.... Det billede jeg gerne vil have på skal jo ikke bare som et normal billede, jeg vil rigtig gerne have det er hjerteformet.... Er der mon en af jer skønne kvinder der kan hjælpe med det????

post-41281-0-05161000-1328024301.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er et forslag her .... :) Kan godt se, at der er en lidt rød kant rundt .... vil du gerne ha den sort el en helt 5. farve ?

Det gør ikke noget at det er rødt i kanten.... Temaet er creme og mørkerød... Kan du måske lave billedet sort og hvid????

TUSINDE TAK for hjælpen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle meget gerne kunne ligges over både mørkerød og creme osv, uden der kommer hvis baggrund .... men at det kun er hjertet, der kommer frem

Tusinde tak Maria.... Du har simpelthen reddet mit kommende ægteskab. Har du mon lyst/tid til at hjælpe med et billede mere????

0

Del dette indlæg

Skulle meget gerne kunne ligges over både mørkerød og creme osv, uden der kommer hvis baggrund .... men at det kun er hjertet, der kommer frem

Tusinde tak Maria.... Du har simpelthen reddet mit kommende ægteskab. Har du mon lyst/tid til at hjælpe med et billede mere????

Har lige prøvet at lægge det over og den hvide baggrund kommer med.... Gør jeg noget forkert???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer