MissButterfly

Nogen der skal til bryllupsmesse i Aalborg?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal helt bestemt også derud og kigge.

Jeg var forbi sidste år, og der var rigtig mange spændende ting, men jeg kan se, at det kun er én dag i år, så jeg ved ikke, om messen så også er blevet tilsvarende mindre eller hva.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også derud. Har godt nok styr på det meste vil bryllup men bare for hygges skyld og for at være sikker på der ikke er gået min næse forbi;-)

Hehe, lige præcis... :biggrin: Vi holder jo bryllup på Sjælland - så tror ikke der rigtig er noget for os - men hvornår kan man ellers tage til bryllupsmesse? Det bliver så om+20 år når min datter skal giftes. (ja ufødte datter :tunge: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der mon nogen herinde der skal til bryllupsmesse i Aalborg her d. 5. februar?

Jeg skal, og har aldrig være på sådan en messe før, så glæder mig helt vildt! :loveshower:

Jeg var derinde :) Hvad syntes du om det ? Jeg havde forventet lidt mere :) Men fik da samlet mig 3 poser med brochurer :D

0

Del dette indlæg

Er der mon nogen herinde der skal til bryllupsmesse i Aalborg her d. 5. februar?

Jeg skal, og har aldrig være på sådan en messe før, så glæder mig helt vildt! :loveshower:

Jeg var derinde :) Hvad syntes du om det ? Jeg havde forventet lidt mere :) Men fik da samlet mig 3 poser med brochurer :D

Jeg synes det var rigtig fint at se alle de kjoler der var derinde. Men det skal siges at jeg havde mine 2 piger på 6 år med derinde og de kan desværre ikke stå stille ret lang tid af gangen :wink: Så jeg kunne have brugt meget mere tid på at kigge derinde og fordybe mig lidt mere end jeg havde mulighed for i dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det var rigtig fint at se alle de kjoler der var derinde. Men det skal siges at jeg havde mine 2 piger på 6 år med derinde og de kan desværre ikke stå stille ret lang tid af gangen :wink: Så jeg kunne have brugt meget mere tid på at kigge derinde og fordybe mig lidt mere end jeg havde mulighed for i dag :)

Ja jeg blev da godt nok også forelsket i en del kjoler :) WOW .... Men ja så kan jeg godt se det var svært for dig.. Men tog du ikke en masse kataloger? Har i fastsat en dato ? Eller var det inspiration? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer