NBN84

Seeeeee mine sko! :OD

36 indlæg i dette emne

Ej jeg er lidt lalleglad, har bestilt sko fra Englang og de er bare perfekte! :a1221:

Seeeee...

407193_10150578363504510_782374509_8906373_118427658_n.jpg

Tag jer ikke lige af ubehandlede negle osv... Sys det er fedt der findes sko derude til os der er stilet-handicappede... :tunge:

Og så er de extra brede! Kostede 450 kr ca, inkl. porto! Dejligt dejligt... Nå, ville bare lige vise, nu de endelig var kommet hjem... :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser ud til at være et godt køb... Kan næsten fornemme at de bare er rare at have på.... Og i øvrigt et jeg også stilet-spasser så bruger også meget tid på at finde SKOEN!! Dejligt du har fundet dem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de flotte :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Sådan nogle vil jeg også ha :biggrin:

Ja ikke? Og TAK! :hug:

De er på tilbud HER lige pt, normalt koster de en del mere... Men de er desværre ikke i alle størrelser... Var det ikke også dem jeg linkede til dig? :thumbsupsmileyanim:

Jo det er dem, men så købte jeg jo nogle andre. Men man skal da have 2 par ikke? -HAHA-

Det er samme sted jeg har bestilt mine, de er bare ikke kommet endnu. Æv hvorfor tænkte jeg ikke på at bestille 2 par på samme tid..

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Hvor er de flotte :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Sådan nogle vil jeg også ha :biggrin:

Ja ikke? Og TAK! :hug:

De er på tilbud HER lige pt, normalt koster de en del mere... Men de er desværre ikke i alle størrelser... Var det ikke også dem jeg linkede til dig? :thumbsupsmileyanim:

Jo det er dem, men så købte jeg jo nogle andre. Men man skal da have 2 par ikke? -HAHA-

Det er samme sted jeg har bestilt mine, de er bare ikke kommet endnu. Æv hvorfor tænkte jeg ikke på at bestille 2 par på samme tid..

Nåeeeee ja, hvilke bestilte du mon? Jeg må ind og kigge i din tråd!!! :thumbsupsmileyanim: Ej man har kun brug for ét par, endda hvis de sidder godt... :wink:

Og mon ikke dine sko kommer om lidt? Mine kom hurtigt, de har bare ligget og ventet på posthuset på mig... :wink:

0

Del dette indlæg

Er de store eller små i størrelsen?

Jeg har bestilt dem for en uge siden. De er lyserøde. Jamen jeg skal have 2 par. Jeg har sådan nogle spasser fødder og det er rart med skiftesko :)

Nåe på den led! Burde jeg måske også, fordi det altså bare er rart at skifte, endda når man har spasser fødder... Har jeg også... Fordi jeg er for tung... :wink:

Jeg sys de passer i størrelse med skoene fra Deichmann, for derinde var jeg også mellem en 40 og 41 og det er jeg også her, men de her er brede, købt brede og DET passer mine fødder meget bedre... Jeg putter så bare et lille indlæg i, og vupti, de passer... :thumbsupsmileyanim:

Har du købt dem lidt for store/små?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg plejer at bruge 38 - 39 så jeg købte en 39. Kan altid putte en kile i, hvis foden/hælen svupper :)

Tror det er den helt rigtige størrelse du har valgt! Og hvor er de dog flotte dine sko! Og fedt med matchende taske, det var jeg også ude i, men H2B sys det var tosset, skulle ikke have vist ham det... Men vi har været enige om, at alle køb fra bryllupskontoen skal besluttes sammen... :rolleyes:

Hvor høje er skoene? Jeg ville desværre aldrig kunne gå i så høje sko, selvom de er knaldlækre! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg plejer at bruge 38 - 39 så jeg købte en 39. Kan altid putte en kile i, hvis foden/hælen svupper :)

Tror det er den helt rigtige størrelse du har valgt! Og hvor er de dog flotte dine sko! Og fedt med matchende taske, det var jeg også ude i, men H2B sys det var tosset, skulle ikke have vist ham det... Men vi har været enige om, at alle køb fra bryllupskontoen skal besluttes sammen... :rolleyes:

Hvor høje er skoene? Jeg ville desværre aldrig kunne gå i så høje sko, selvom de er knaldlækre! :loveshower:

Det ved jeg heller ikke om jeg kan, men jeg kan vel øve mig - ret længe vist nok :griner:- Kan ikke huske hvor høj den er - 9,5 cm tror jeg. Dine ser mere behagelige ud :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja øvelse gør mester!!! :thumbsupsmileyanim: Og så har de en lækker "bred" hæl, de må være nemmere at gå på, end sylespidse stiletter... Mine er som drømmesko, tror jeg, når nu jeg VIL ha lidt hæl på... De er 1½ inch, mener det er 3,75 cm... Så bliver jeg 180 cm høj, så behøver jeg heller ikke være højere jo... :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg er jo ikke højere end en halv pakke marie-kiks, så jeg kan sagtens tåle lidt højde. Jeg plejer bare ikke at gå i noget med hæl. Må virkelig øve mig. Jeg plejer heller ikke at have kjole på… vores gæster får et CHOK når de ser mig i kirken -HAHA-

men 9,5 cm hæl, det var måske lige lidt for modigt af mig… Hmm. Jeg skriver når jeg modtager dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

9,5 cm?? Jo det er måske liiidt højt... Hihi... Det kommer til at gå strålende og så bliver du lidt højere end en pakke marie kiks... -HAHA-

Jeg er glad for mine H2B er 190 cm høj, ellers skulle jeg jo ha' flade sko på... :tunge:

Kom nu hjem helt vildt smukke sko!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er da bare SÅ fine, de sko. Har faktisk kigget på samme model og overvejet at få dem farvet lilla. Men til fuld pris (anede ikke, de var på tilbud) og med ekstra for farve, så blev det ret dyrt, så jeg endte med Terrier Playnet, og det er jeg også super glad for. Men kigger alligevel drømmende på dine sko. Skulle man? Ihhh, min mor synes, jeg er tosset, at jeg vil have lilla sko på, men altså......hvis jeg købte ivory, så ville jeg nok kun have dem på den ene gang.... tænke tænke.....tror konklusionen må være, at jeg er dækket ind med sko men er liiiidt misundelig :loveshower:

Edit, det gav sig selv. Jeg bruger størrelse 42, og den størrelse har de ikke...... :pokey:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

De er da bare SÅ fine, de sko. Har faktisk kigget på samme model og overvejet at få dem farvet lilla. Men til fuld pris (anede ikke, de var på tilbud) og med ekstra for farve, så blev det ret dyrt, så jeg endte med Terrier Playnet, og det er jeg også super glad for. Men kigger alligevel drømmende på dine sko. Skulle man? Ihhh, min mor synes, jeg er tosset, at jeg vil have lilla sko på, men altså......hvis jeg købte ivory, så ville jeg nok kun have dem på den ene gang.... tænke tænke.....tror konklusionen må være, at jeg er dækket ind med sko men er liiiidt misundelig :loveshower:

Edit, det gav sig selv. Jeg bruger størrelse 42, og den størrelse har de ikke...... :pokey:

Hallo, de er da også FRÆKKE ikke at have str 42... Det har de andre steder og nok til fuld pris... Men det er jo ikke det samme... :pokey:

Jeg har netop købt dem her, fordi jeg tænker at farve dem enten før eller efter... Det jo smart! Men FrøkenSommer, jeg elsker da dine sko, de passer perfekt i farven, virkelig flotte er de... Jeg turde bare ikke bestille andet end kilehæl... :tunge::loveboard:

0

Del dette indlæg

Hallo, de er da også FRÆKKE ikke at have str 42... Det har de andre steder og nok til fuld pris... Men det er jo ikke det samme... :pokey:

Jeg har netop købt dem her, fordi jeg tænker at farve dem enten før eller efter... Det jo smart! Men FrøkenSommer, jeg elsker da dine sko, de passer perfekt i farven, virkelig flotte er de... Jeg turde bare ikke bestille andet end kilehæl... :tunge::loveboard:

Ja ja, men lidt shopaholic er man vel :fløjt: Så jeg måtte jo liiiiiige tjekke sagerne ud :rolleyes: Og jeg var selvfølgelig fast besluttet på, at jeg ikke skulle have flere sko, eller altså, det blev jeg i hvert fald med sikkerhed, da der ikke var sko på tilbud til mig :wink: Og ja, hvor er jeg fjollet, jeg har jo fine sandaler næsten uden hæl og med fin lila :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer