C&S

<3 C&S 2014 <3 Lavet lidt DIY :0)

33 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Skøn side...så mange ideer og inspiration jeg kan få herinde...dejligt

Lidt om os:

Mødte min drømme mand for lidt over 2 år siden. Vi mødte hinanden over nettede. Havde faktisk besluttet at gå ind og slette min profil fra den dating side. men hvad dukkede op på min side et "Blink", gik ind på mandens profil. Og bang..jeg tænkte ham måtte jeg bare snakke med. Vi begyndte skrive sammen, og kemien var der bare med det samme. Han var der for mig selvom vi aldrig havde mødtes. Jeg mistede min mormor til kræft i den periode vi skrev sammen. Og han var der altid til at snakke. Så da vi ca havde skrevet sammen i 2 uger mødtes vi.

Jeg var rigtig nervøs for jeg havde fået mange følelser for ham. Og det samme havde han for mig. Da jeg så ham vidste jeg bare han var den rigtige. Og det samme følte han. Men jeg var meget nervøs. Men aften gik RIGTIG godt. Og vi har været sammen side den aften.

Nu har vi en dejlig lejlighed sammen og tre sammenbragte drenge. Som virkelig er der for hinanden :0)

På min 30 års fødselsdag, havde H2B købt et hotelophold. Vi tog afsted, fik et dejligt værelse. Spurgte meget til hvornår jeg skulle have min gave men H2B sagde hele tiden senere. Vi tog om aften ud og spise på en rigtig hyggelig italiensk resturant. Fik lækker mad, men stadig ingen gave...hmmm...:0) Tog hjem til hotellet igen.H2B begyndte virke nervøs og underlig. jeg gik på toilettet og da jeg kom ud gik han på knæ og spurgte om jeg vil gifte mig med ham?? Og selvfølgelig vil jeg det. Helt fantastisk oplevelse, med nervøsitet, tåre og en ubeskrivelig glæde <3

Glæder mig til at tag virkelig hul på min planlægningstråd :0)

Det vi har klaret indtil videre:

Kirke: Faxe Kirke

Feststed: Slangerupgård, Faxe Ladeplads

Monogramer

Titler på plads: Bruderpiger, Forlover, Toastmaster, Blomsterpiger

Redigeret af C&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi kirken på plads. Rigtig hyggelig kirke i Faxe. Her er den:

4554720.jpg

Er det Fakselade plads.....?? der har jeg været til bryllup....og den er rigtig fin..... :loveshower:

Nej det er i Faxe. Men ja den i Faxe ladeplads er også rigtig flot :)

0

Del dette indlæg

1slide.jpgSå er feststedet på plads. Vi faldt begge for omgivelserne, og dette lokal. Da vi var ude og kigge. Så det blev Slangerupgård, i Faxe ladeplads :loveshower: Er der nogen af jer der har nogen erfaringer med dette sted???

5slide.jpg

0

Del dette indlæg

Så fik vi uddelt lidt "roller" til de nærmeste. H2B har fået en af sine rigtige gode venner til at være best man og toastmaster. Og min veninde skal være maid of honor :cheerleader3: de blev rigtig glade. Og min lillebror skal følge mig op da jeg desværre har mistede min far for nogle år siden. kommer godt nok til at savne ham denne dag :unsure: Min lillebror glæder sig rigtig meget. Vi vil gerne have alle vores søskende få en del i brylluppet, så H2B to søskende har en pige hver de skal være blomsterpiger og og hans sidste søster skal også være brudepige. Så er alle med :) Og vores tre drenge skal stå oppe ved siden af deres far :cheerleader3::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey hey :)

Har lige skrevet lidt med hvordan jeg oploader monogrammerne inde på min planlægningstråd :)

Og så kan jeg jo se at vi er datosøstre, dejligt at der er en mere til 2014 herinde :)

Så er det ikke kun mig der bruger lang tid til at samle inspiration og kæmpe lidt med tankerne omkring den store dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor dejligt at se der er andre 2014 brude:) jeg har dog ingen planlægningstråd endnu, men det er farligt at være her :)

Hej

Og velkommen til. Ja dejligt se flere fra 2014. :loveshower:

Man bliver hurtig afhængig af denne side :wink:

0

Del dette indlæg

Det er da rigtigt flot jeres monogram, er helt sikkert også mest til nr. 2, syntes det "kringler" rigtigt flot sammen med &'et :)

Godt du fandt ud af at sætte dem ind.. :thumbsupsmileyanim:

Ja tusind tak for hjælpen :wink:

man få så mange gode ideer herinde fra, så lidt kan jeg da prøve af. Selvom der er lang tid til endnu :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer