Rikke Olesen

Fjer til loft-hjerter

25 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg har fået den ide, at jeg vil lave hjerter i forskellige størrelser, og hænge dem ned fra loftet i forsamlingshuset til vores bryllup. Det kunne være så fint at beklæde hjerterne med hvide fjer/ dun for at give det et let udtryk, men går man i hobbyforretninger, bliver det hurtigt dyrt at indkøbe fjer og dun. Er der nogen herinde som kender til steder hvor det sælges til billige penge?

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, jeg har desværre ikke et billede. Da jeg var på juleshopping denne jul, så jeg en butik som havde lilla og pink dunstjerner - og hjerter hængene som dekoration i loftet og det er egentlig bare den ide jeg har nuppet. Jeg tænker så, at jeg vil lave det med hvide dun for at det hænger sammen med resten af dekorationen i lokalet og er lidt mere 'bryllupsagtigt'. Jeg skal lige prøve ideen af her i weekenden, og så skal jeg nok prøve at lægge et billede ind..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klip hul i din dyne! Nå, nej den var faktisk ikke rigtigt sjov :) Det lyder som en rigtig god idé og det kunne blive så fint. Læg nogle billeder ind når du har fået dem lavet, så vi andre kan kopiere :)

Prøv her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=white+feathers

0

Del dette indlæg

Jeg har godt nok tænkt på det med at købe en billig pude og så må den lade livet, men jeg er bare ikke sikker på at det er hvide fjer der er i sådan en. Jeg tænker, at der tit er fjer med brun spids i puder og dyner, og farven brun hænger ikke lige sammen med min ide om fine lette romantiske hjerter:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

JEG TROR JEG HAR FUNDET NOGET! :)

Jeg var i Stof2000 i dag og så tilfældigt, at de blandt deres fastelavns-udsalg havde noget. der mindede mistænkeligt meget om det, der sidder på de afbildede hjerter. Det er en lang "snor" med det der fjer-agtige halløj på, og kan købes i metermål i alverdens farver. Det skulle du prøve at checke ud (jeg har lige fundet det til dig) det hedder "marabou feathers". På hjemmesiden ser de altså ikke helt så fine ud som i virkeligheden, så hvis du bor nær en Stof2000, så tag et smut forbi :)

http://stof2000.dk/list_articles.php?catid=1171

0

Del dette indlæg

Ih hvor er I søde med alle jeres besvarelser, tak for det.

Jeg var inde i min lokale Stof2000 i lørdags, men de havde desværre kun 'dun-snorene' i orange og pink farver - lige festudgaven af min ide synes jeg. Men jeg har fundet sådan nogle hvide dun-snore på cchobby.dk, hvor man køber 10 meter af gangen til en fornuftig pris, så det bliver vist løsningen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg endte jo med at få lavet mine fjerhjerter som pyntede fint i vores forsamlingshus og gav et let og luftigt udtryk i lokalet. Nu her 14 dage efter vores fantastiske bryllupsdag, går jeg og rydder lidt op i alt vores bryllupspynt og jeg vil høre om der mon er nogle kommende brude som kunne tænke sig at købe de 18 lofthjerter jeg fik lavet.

-Håber at billedet giver et indtryk af hvor dan de ser ud.

Giv et bud i en PM til mig.

Mange hilsner

post-54919-0-57711900-1339337326.jpg

0

Del dette indlæg

Ej hvor ser det godt ud!!

Forresten er jeg imponeret over hvordan i har fået lokalet til at se ud! Vi var til konfirmation derude for nogle måneder siden (den der scene skriger jo langt væk :lol: ) og nu synes jeg da de sprang let og elefant henover udsmykningen :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Allesammen derude!

Jeg står i grimt-loftsituationen og skal ligeledes bruge en slags pynt af en art. Jeg bestemte at det skulle være balloner medn fandt ud af hvad helium kostede.. ARGH!! Er der nogen der ligger idne med hvidt eller sort tyl som har lyst til at sælge videre?

Mange hilsener

Maria

Bryllupsdato 10/08-13 :-)

0

Del dette indlæg

Hej hvor fik du den ´himmel´ fra?? hvordan der det sat op?? synes det er virkelig flot

Jeg har købt lækre hvide bløde tylgardiner i ikea som jeg har tænkt at bruge som himmel.... 19 kr pr sæt gardiner... ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer