Janina

Jeg mangler idéer

5 indlæg i dette emne

Jeg ved godt det er lidt svært når I ikke kender os, men jeg mangler lidt inspiration.

Jeg er ved at modellere en topfigur, lidt henad dette:

unique+cute+sheep+ram+wedding+cake+toppers.jpg

Hvorfor det lige endte med at blive to skøre får, tror jeg ikke jeg har noget svar på :huh: men måske var det noget med, at får jo findes både i brune og hvide udgaver. Men her til problemet:

Jeg vil gerne lave noget sjovt tilbehør. F.eks. går min kæreste meget op i sin uddannelse, naturvidenskab osv, så jeg tænkte på at lave en stak små bøger. Da jeg er klinikassistent ville det være meget passende med en tandbørste eller lignende. Men jeg mangler flere idéer og jeg mangler ligesom en "kulisse" til dem. Kan I ikke komme med nogle idéer? Det er ligemeget hvor tossede de er, jeg trænger bare til lidt input :biggrin:

Det eneste der ligger fast er, at jeg vil lave en lille brudebuket af gulerødder i stedet for blomster, som på billedet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg rimelig ny herinde, så jeg har ikke læst noget om hvor i har mødt hinanden, men alt efter hvor i har mødt hinanden kunne kulissen jo være det sted??? Eller hvis i f.eks rejser meget kunne du lave en kulisse med noget rejsetema. Eller hvis i dyrker sport eller har en fælles fritidsinteresse...

Dit får kunne også have et diadem måske....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit får skal have diadem :) Jeg har lavet det af sølvfarvet ståltråd og nogle bittesmå perler. Det får også en lillebitte perlehalskæde og selvfølgelig slør :)

Fåre-gommen (så opfandt jeg måske lige et nyt ord) får butterfly og måske en hat på.

Det er nogle rigtig gode forslag!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer