Rikke aka rapanden

Jeg har fundet KJOLEN!

21 indlæg i dette emne

Ja, det var slet slet ikke meningen jeg skulle købe kjole endnu, der er jo lidt over 1 år til vi skal giftes, og jeg har slet ikke pengene endnu.. men jeg var inde for at prøve kjoler, for at finde ud af hvilken model jeg skulle lede efter.. MEN så skete det jeg frygtede, jeg fandt KJOLEN.. Både min moster jeg jeg hylede :lol: . Da jeg fik den af blev jeg lidt trist, for jeg havde jo ikke de penge til den kjole, og det var en udsalgsmodel, så jeg ville nok ikke nå at kunne få skaffet det penge, inden den var væk.. Men så skete det fantastiske, min mormor forbarmede sig over mig, og hun købte kjolen!!!! :balloon:

Jeg føler mig bare SÅ smuk i den, og føler mig slet ikke tyk, den giver mig den flotteste figur, og min mave bliver fladet ud.. Jeg var så bange for jeg ville ligne noget der var løgn i brudekjoler..

Jeg skal lige have gjort billedet mindre, så sætter jeg det ind :-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er bare SÅ fin, følte mig virkelig som en prinsesse i den.. I morgen skal jeg lige et smut ud til svigermor og have flyttet en knap på halternecken, så den kommer til at sidde perfekt på barmen.. Så kan den nemlig komme ud til min mormor og hænge til jeg skal bruge den :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er bare SÅ fin, følte mig virkelig som en prinsesse i den.. I morgen skal jeg lige et smut ud til svigermor og have flyttet en knap på halternecken, så den kommer til at sidde perfekt på barmen.. Så kan den nemlig komme ud til min mormor og hænge til jeg skal bruge den :-)

Min mormor er virkelig guld værd.. Jeg elsker hende SÅ uendelig højt, hun har altid været det for mig, uanset om det har været fordi jeg trængte til et knus, en at snakke med, eller økonomien har set helt håbløs ud.. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du havde sådan en fantastisk oplevelse - og at du endte med at få drømmekjolen med hjem :cheerleader3: Har dukøbt sløret også?

Nej slør , skørt og mormor slanketrusser skal jeg ud og købe lidt senere :-) Det var bare vigtigt for mig at få kjolen med hjem, da det jo var en udgået model, og den derfor nok ikke ville være der når vi har pengene.. Vi har planlagt ferie før vi fandt ud af vi skal giftes, så vi tager på ferie her i marts, og det koster jo altså også.. Så vi får en før bryllups rejse , hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er en rigtig smuk kjole til dig :thumbsupsmileyanim: fantastisk at din mormor har givet dig den - må være dejligt!!!!

ehhh, synes ikke du har købt din kjole tidligt... Jeg var også i rigtig god tid, da jeg startede med at kigge, fandt min kjole på første "kigge-tur" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en rigtig smuk kjole til dig :thumbsupsmileyanim: fantastisk at din mormor har givet dig den - må være dejligt!!!!

ehhh, synes ikke du har købt din kjole tidligt... Jeg var også i rigtig god tid, da jeg startede med at kigge, fandt min kjole på første "kigge-tur" :)

Hehe, det var jo slet ikke meningen jeg skulle have den endnu.. Men altså det var bare KJOLEN, og min vægt har været stabil de sidste mange år, og den kan jo også give sig et godt stykke både ind og ud, så frygter heller ikke at jeg ikke kan passe den om 1 års tid.. Og ja, den sidder bare så flot på mig, jeg ser meget slankere ud end jeg er, og det elsker jeg (y)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer