Tuttenut

Tuttenut og Basse - 21/6 - NYE ringe - Øv, men godt det lykkedes!

130 indlæg i dette emne

Så er det vel ved at være min tur til at få lave en planlægning her. Det er sådan lige på nippet til at jeg næsten ikke synes jeg kan nå det. Men jeg har været med herinde en del tid, og brugt alle de gode råd, og søgt meget inspiration.

Men anyhow, så skal jeg jo som alle jer andre skønne Zilla'er giftes med min dejlige kæreste :heart: Vores historie er faktisk en af dem der er "ikke-online" - og det er jo ved at være sjældent nu til dags :biggrin:

Vi mødes som kollegaer - og der opstod en kemi der var fantastisk - der blev hygget og flirtet. Men mere blev det aldrig til. Basse var meget genert, og da han endelig gerne ville se mig - havde jeg lige fundet en kæreste. Så gik der nogle år - og mit forhold skrantede meget, og jeg talte meget med Basse om det, og han hjalp mig meget. Med bagtanker.. tjaa :wink:

Efter mit forhold sluttede begyndte vi at ses rigtigt, og havde så begge skiftet job - og sød musik opstod jo meget hurtigt. Tiltrækningen havde jo været der hele tiden...

Vi flyttede sammen, med hver vores barn - og har i dag boet sammen i 2½ år :biggrin:

Men jo, vi skal giftes og vi har efterhånden fået styr på de store ting - men som med sidste afsnit her forledes af "Hvad bruden ikke ved" så mangler frieriet - og hvorfor vi så ved at vi skal giftes? Tjooooe, vi er nok begge sådan lidt praktisk anlagt, så vi skal føle der er styr på tid og penge, før vi gør noget (især kæresten :rolleyes:) Derfor mangler det romantiske indslag - men det har jeg "forlangt" - så mon ikke det kommer :rolleyes:

VI skal giftes den 21/6-2012 - og det er jo lige om lidt !! :a1221: Vi havde snakket om det før, men gik væk fra det -og ville vente til 2013 - men ... nu skal vi alligevel :cheerleader3:

Men planerne er:

Giftes på Spohienholm - ved den lille bro.

Reception med skål - bryllupskage på Bådfarten i en times tid.

Herefter fællesbillede håber vi.

Og.. det hele selvfølgelig i BRAGENDE solskin - det har vi bestilt :biggrin:

- Bryllup og reception er for alle i familien og venner

Senere skal vi spise på Rungstedgaard - hvor udsigten jo også er fantastisk. D

Det bliver så "kun" for nærmeste familie og nære venner. Vi er ikke til den store bryllupsfest - eller er de vilde nattemennesker - så det bliver mere en "middag" end fest - og så damper vi af, og tager overnatning på Skodsborg - hvor vi elsker at komme. Så kan vi vågne til dejlig morgenmad og lækkert spa - inden vi skal hjem igen.

Må lige hellere få lavet en liste over de ting der er styr på - og ikke er, så jeg kan linke rundt bagefter :loveshower:

Invitationer:

Vielse:

Reception på Bådfarten

  • Båd reserveret
  • Sandwich
  • Drikkevarer, købt i tyskland - mangler lidt Asti
  • Bryllupskage

Middagen:

Tøj m.m:

Andet:

Redigeret af Tuttenut
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine, og velkommen til. Hos os er der heller ikke nogen der har "friet sådan rigtigt", vi har også mere bare "aftalt" at nu skal det være. Glæder mig til at følge med i din planlægning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine,

Jeg vil også sige velkommen til og her hjemme kom frieriet også først da vi havde aftalt vi skulle giftes og var i gang med planlægningen.. da min ring så kom hjem tog han imod den (uden jeg vidst det) og der friede han så... men igen jeg vidste allerede at vi skulle giftes og hvornår så det kan heller ikke regnes for et rigtigt frieri :unsure: Men hold da op i har jo allerede styr på meget...glæder mig til at følge med :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi indsendt ægteskabserklæring (i god tid) og fik godkendt vores ønskede borgerrepresentant fra Lyngby Taarbæk kommune. Det var den første vi skrev til og hun virker SÅ sød. Hun har selv bedt om at vi mødes en uges tid inden og lige snakker sammen, og så skriver hun selv en personlig tale til os. Dejligt at det ikke bare er overstået med et "ja" og en underskrift.

Andre der har prøvet at sende blanketten til ægteskabserklæringen elektronisk, med NEM-ID ? Det var nemmelig kun mig der fik lov at taste kode ind - og så var den afsendt. Jeg ringede til kommunen og spurgte, men hun mente det var godt nok? Meeen, så har h2b jo sådan set ikke skrevet under - rent juridisk.... Hmm.... :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi besøgte Rungstedgaard i tirsdags, hvor vi havde en fridag. Stedet er jo skønt - og har den mest skønne udsigt. H2b er it konsulent deroppe, så derfor kunne vi frit rende rundt og kigge på lokalerne og bestemme os for, hvad vi gerne vil. Og der er nu sendt "reservation" til dem - med ønsket lokale og forslag til middagen. Så er det bare at vente på at de vender tilbage.

Er seriøst forelsket i den udsigt - det er jo helt fantastisk :cheerleader3:

post-46837-0-96323100-1330090923.jpg

Redigeret af Tuttenut
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er kjole og lille bolero på plads til min skønne papdatter, på 3 år. Synes den er meget fin :thumbsupsmileyanim:

Så spørgsmålet til jer kloge Zillaer - Hvor får man nylon strømper til den størrelse? Hvis det er en kold dag skal man jo have noget under, og det ville godt nok være synd med hvide strømpebukser til en fin kjole. Findes det mon??

post-46837-0-44091800-1330265589.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig sød kjole :) Man kan godt få alle mulige farvede strømbebuksert i H &M.

Men vi bestiller da bare sol den dag :bunny_4: Men lige meget hvad så skal hun vel have en eller anden form for strømper på - tænker mere når hun render rundt i sine sko.

Mere så hun ikke får ondt i de små fødder :boohoo: Man kan også få strømper ( ankel ) med en lille flæsekant på - små piger elsker dem :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Susan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig sød kjole :) Man kan godt få alle mulige farvede strømbebuksert i H &M.

Men vi bestiller da bare sol den dag :bunny_4: Men lige meget hvad så skal hun vel have en eller anden form for strømper på - tænker mere når hun render rundt i sine sko.

Mere så hun ikke får ondt i de små fødder :boohoo: Man kan også få strømper ( ankel ) med en lille flæsekant på - små piger elsker dem :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Susan.

Suuuuper ide, det havde jeg da slet ikke tænkt på. Det er også bare fordi hun tit render i sine sandaler om sommeren uden - men jeg må da lige have købt et par med små flæser :thumbsupsmileyanim: Tusind tak :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer