Carina Stærke

Hvad gør man kamera - fotovæg?

9 indlæg i dette emne

Det er måske nok et ret åndssvagt spørgsmål, men jeg håber I vil hjælpe alligevel :blush:

Vi vil have en fotovæg til vores bryllup, så vi kan få de her fantastisk og sjove billeder af vores gæster. Men hvad søren gør man lige med kameraet? Har man det bare til at stå på et stativ, imens en så står bagved og tager billederne? Eller bruger man en selvudløserknap? Eller noget helt andet?

Det er ikke ligefrem det største problem i hele verden, men jeg sidder og keder mig på kursus, og kom til at fundere over nogle ting :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er flere med kamera den dag, så jeg forestiller mig såmænd bare, at vi tager billeder efter hinanden - på den måde når alle med på billederne :)

Jeg vil bare meget gerne, at alle billederne bliver ens. Så de ikke bliver taget fra alt for mange forskellige vinkler :) Men tak for input!

Jeg gik meget op i at alle billederne var taget nøjagtig ens, så jeg havde stillet det på et stativ hvor det sad fast og så måtte folk trykke på selvudløseren hver gang :)

Jeg tror lige jeg fik en åbenbaring - havde helt glemt, at der er en selvudløser på kameraet :blush: Jeg vil nemlig også meget gerne have, at billederne er ens!

Nogle gange er løsningen så simpel :biggrin: Tak for hjælpen!

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er måske nok et ret åndssvagt spørgsmål, men jeg håber I vil hjælpe alligevel :blush:

Vi vil have en fotovæg til vores bryllup, så vi kan få de her fantastisk og sjove billeder af vores gæster. Men hvad søren gør man lige med kameraet? Har man det bare til at stå på et stativ, imens en så står bagved og tager billederne? Eller bruger man en selvudløserknap? Eller noget helt andet?

Det er ikke ligefrem det største problem i hele verden, men jeg sidder og keder mig på kursus, og kom til at fundere over nogle ting :biggrin:

Synes ikke det er et dumt spørgsmål, for jeg har tænkt på det samme :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske nok et ret åndssvagt spørgsmål, men jeg håber I vil hjælpe alligevel :blush:

Vi vil have en fotovæg til vores bryllup, så vi kan få de her fantastisk og sjove billeder af vores gæster. Men hvad søren gør man lige med kameraet? Har man det bare til at stå på et stativ, imens en så står bagved og tager billederne? Eller bruger man en selvudløserknap? Eller noget helt andet?

Det er ikke ligefrem det største problem i hele verden, men jeg sidder og keder mig på kursus, og kom til at fundere over nogle ting :biggrin:

Synes ikke det er et dumt spørgsmål, for jeg har tænkt på det samme :biggrin:

Skønt jeg ikke er den eneste, der ikke liiiige havde regnet den ud :biggrin:

Jeg er flere gange selv blevet bedt om lige at trykke på knappen ved sådanne fotos og mon ikke der er nogle tjenere eller hjælpere du lige kan høre ad.

Det vil faktisk ikke rigtig komme til at fungere. Fotovæggen kommer nemlig til at stå i et helt andet telt, end hvor festen er. Så der vil serveringsdamerne formodentlig ikke opholde sig ret meget, og DJ'erne vil i hvert fald slet ikke være der :) Selvfølgelig vil der være en gæst, der sikkert kunne hjælpe - men med en selvudløser på kameraet, kan alle de, der vil med på billedet, kunne komme med :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer