Ny brud 2012

Hvor skal I hen på bryllupsrejse

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi rejser med strobel travel ...

2 dage i honolullu på Hawaii, 1 uges krydstogt i Hawaii og derefter en uge i L.A...

Det er en halv dyr fornøjelse på 100.000 + .... Men vi har også valgt luksus hele vejen igennem med suiter osv...

Det kan gøres til det halve eller mindre hvis man ikke er så kræsen..

Jeg ved i hvert fald at de har mange tilbud på deres hjemmeside www.storbeltravel.dk :) eller er det .com?!?...

En uge på Hawaii eller en anden drømme destination til 8-9000 pr. mand..... :)

0

Del dette indlæg

ja vi har valgt at få så meget for pengene så muligt. vi skal 3 uger til thailand og har selv valgt at booke fly og hotel for på den måde at kunne få så meget så muligt for pengene.

vi flyver med emirates.com fra hamborg

bor 3 dage i bangkok derefter 14 dage på phuket og så 3 dage i bankok til sidst

de første 3 dage er på et middelklasse hotel. på phuket er det et 4 stjernet hotel hvor vi får vores egen hytte på stranden og til sidst vild luksus i bankok i en suite

for overstående giver vi 16500 alt i alt, både med flytransport der ned, hoteller og indenrigsflyvning

du kan se det var har bestilt i min planlægningstråd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja vi har valgt at få så meget for pengene så muligt. vi skal 3 uger til thailand og har selv valgt at booke fly og hotel for på den måde at kunne få så meget så muligt for pengene.

vi flyver med emirates.com fra hamborg

bor 3 dage i bangkok derefter 14 dage på phuket og så 3 dage i bankok til sidst

de første 3 dage er på et middelklasse hotel. på phuket er det et 4 stjernet hotel hvor vi får vores egen hytte på stranden og til sidst vild luksus i bankok i en suite

for overstående giver vi 16500 alt i alt, både med flytransport der ned, hoteller og indenrigsflyvning

du kan se det var har bestilt i min planlægningstråd

Det lyder lækkert :) Og ja der er virkelig penge at spare når man selv booker... :)

Tror jeg også vi havde gjort, hvis det ikke var fordi, der var så mange mellemlandinger osv... så hvis vi skulle misse noget, har vi en garanti fra selvskabet :P

Håber i får en god rejse <3

0

Del dette indlæg

2 uger til Maldiverne..

1. uge på krydstogt

2. uge på 5 stjernet resort

Alt er selv booket og vi kommer til at smide ca. 60.000,- +lommepenge

Maldiverne... suk! Det skulle bare være så smukt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer