Skive1986

Bryllupskage i Skive

6 posts in this topic

Hej

Nu er jeg her igen :p

Er der nogen som ved hvor man kan bestille en bryllupskage i Skive - eller, den skal i hvert fald leveres i Skive.

Eller er her nogen som kender nogen, der kender nogen :p

Vi har indtil videre ikke rigtig snakket om hvordan den skal være eller noget som helst..

Vi bliver ca 60 pers til festen og har sat 4000kr af til kage = ca 65 kr pr kuvert.

Håber nogen kan hjælpe :)

0

Annonce ♥

Har en bekendt som er uddannet bager, hun synes at vi skulle bestille vores bryllupskage ved guldbageren i Nykøbing..

Har heldigvis en veninde som laver vores - men er det ikke ellers at høre de forskellige bagere rundt i skive ?? Ellers skal du jo finde en i nærheden der laver dem privat :)

0

Har du prøvet at spørge kageklubben på min-mave. Der er masser af super dygtige piger fra hele landet. Måske der en i nærheden af dig, der har tid og lyst :)

0

Okay, men prøv på min-mave.dk der er en kageklub og sikkert nogle der bor lidt tættere på :)

Der postede vi lige samtidig - du var bare hurtigst :)

0

Annonce ♥

Hej

Nu er jeg her igen :p

Er der nogen som ved hvor man kan bestille en bryllupskage i Skive - eller, den skal i hvert fald leveres i Skive.

Eller er her nogen som kender nogen, der kender nogen :p

Vi har indtil videre ikke rigtig snakket om hvordan den skal være eller noget som helst..

Vi bliver ca 60 pers til festen og har sat 4000kr af til kage = ca 65 kr pr kuvert.

Håber nogen kan hjælpe :)

Tillader mig at svare, selvom jeg bor en 40 min fra Skive,jeg har efterhånden lavet en del......

Edited by Bondedanem
0