skthansbrud

Kjolen er købt - tilbehør til kort hår og korte ben?

12 indlæg i dette emne

Hej Piger!

I hjalp mig med kjolen så måske i også vil hjælpe her?

Jeg tænke jo den skulle være kort, men forelskede mig i denne.

Jeg har købt denne kjole (uden det der bindebånd i taljen)

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0059/5672/products/OUI03_65.jpg?103418

En af de ting jeg særligt forelskede mig i var ryggen så jeg forestiller mig umiddelbart ikke at have slør på - eller vil det gå med et kortere slør? tænker måske det vil blive meget med det - hvad synes I?

Jeg ved ikke om jeg overhovedet skal have noget på hovedet? Jeg har helt kort kort (en af grundene til jeg synes kjolen var så flot var netop det så godt ud med den høje halt til mit korte hår). Jeg kunne holde håret plain? Eller have noget i? i så fald - hvad?

Jeg overvejer "gammel rosa" sko med hæl - hvis de da findes. Tænker pumps fremfor stiletter da vi skal være en have til reception og gerne med masser af højde - jeg er kun 162 og min kæreste er 185. Kunne det passe til kjolen?

Hvilke typer af blomster kunne passe i buketten. Tænker noget med farve - evt rosa som passer til de rosa sko jeg drømmer om? Jeg giftes i juni....

Håber I har gode ideer....?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror sagtens du kunne have helt plain hår med den kjole! Den er så flot med alle de detaljer, og det ville næsten være synd hvis hårpynten kom til at overskygge den. Tror dog godt du kunne have en lille hårkam eller andet småt bare som kontrast til dit hår, hvis det er helt simpelt. Er det sådan helt kort eller mere page-agtigt?

Mht. sko, så synes jeg sagtens du kan have rosa sko, hvis blomsterne passer til! Jeg har set nogle stykker med sommerbryllupper, der har haft bonderoser (tror jeg de hedder?), og de findes i den der flotte rosa farve.

0

Del dette indlæg

Total lækker kjole - synes du kan vælge et langt helt enkelt slør, der sidder helt fladt på hovedet, men synes også du kan vælge en smuk hårbøjle med blonde eller/og perler. Enten noget enkelt eller noget boho inspireret

il_fullxfull.314843062.jpg

il_fullxfull.314457723.jpg

il_fullxfull.306491109.jpg

il_fullxfull.309247001.jpg

0

Del dette indlæg

Tak for indspark!

Ja jeg tænker nemlig også på bonderoser, evt bare knopper af dem i en buket.

Mit hår er helt kort, så derfor er det lidt svært hvilket hårpynt der lige passer - men kunne self tage det med til frisøren den sidste gang inden så jeg er sikker på klipningen passer til.

De er ret fine, Miss Lena!! Jubiii.... hvor er den næstnederste fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk flot kjole!

Jeg synes den type hårpynt, der er på billede 2, som Miss-Lena har lagt ind, er helt vildt flot og ville være rigtig smukt sammen med den kjole. Og jeg tilslutter mig fuldt ud bonderoserne - de er supersmukke og fåes i de skønneste rosa og violette farver. Og så naturligvis sko og brudebuket, der matcher - er sikker på du bliver vidunderlig smuk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror vi deler dato :wink:

Jeg ville hvis jeg var dig have et bundt med calla'er (gerne hvide), helt enkle og lange som de nu engang er - det ville være virkeligt fint til den fine blonde. Selvom du vælger rosa sko kan buketten godt være lys og enkel. Selv drømmer jeg om mintfarvede peeptoe sko.

Redigeret af Summer
0

Del dette indlæg

Ja vi krydser sammen fingre for godt vejr til skthans :) Synes det var den perfekte dag at blive gift - og så kan der fejres bryllupsdag med bål hvert år...

Uhh jeg er ikke til callaer tror jeg.

Jeg havde tænkt på noget i den her stil:

http://apracticalwedding.com/2012/03/how-to-make-a-wild-flower-mart-wedding-bouquet-2/ Men altså det er ikke planen, jeg selv skal binde den...

Har til gengæld fundet fine sko i dag. I støvet gammelrosa og endda på udsalg...

0

Del dette indlæg

Jeg tror vi deler dato :wink:

Jeg ville hvis jeg var dig have et bundt med calla'er (gerne hvide), helt enkle og lange som de nu engang er - det ville være virkeligt fint til den fine blonde. Selvom du vælger rosa sko kan buketten godt være lys og enkel. Selv drømmer jeg om mintfarvede peeptoe sko.

mintfarvede sko lyder SÅ fint!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer