Kalamazoo

Clip-On Extentions, erfaringer?

6 indlæg i dette emne

Hey piger.

Jeg ønsker mig en frisure til mit bryllup som bare ikke kan lade sig gøre fordi mit hår er for kort. Jeg har derfor søgt en masse på hair-extentions, og er kommet crem til jeg må have nogle clip-on. Jeg vil jo ikke have længere hår når brylluppet er slut, så det skal absolut ikke være 'fastmonteret'. Samtidig vil jeg gerne kunne putte dem i igen ved festlige lejligheder, så der skal være ægte hår - Remi- tror jeg det hedder.

Men nu vil jeg høre jer piger hvilke erfaringer i har med hvilke clip-on extentions, hvor har i købt dem, hvad betalte i, hvordan fandt i den rigtige farve?

Jeg er lun på phure.dk, fordi jeg synes prislejet er passende, og går det ikke, så har jeg ikke spildt en forfærdelig masse penge på ingenting. Jeg er klar over at de KAN glide lidt ud efterhånden, især hvis håret er vasket med balsam, og at clip'sne KAN være svære at skjule ved opsat hår, men er der ellers noget jeg bør tage med i betragtning?

Jeg ville blive LYKKELIG hvis i havde billeder af jer selv (eller andre) med og uden clip-on extentions!

Mange knus fra mig, er MEGET spændt på hvad i siger :lol: :lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en anden tråd om det, måske er der hjælp at finde der

Jeg købte selv et sæt men har kun haft det i mit hår een gang. Regner da meget at det skal sætte i igen til min prøveopsætning og på bryllupsdagen. Jeg har langt hår men det er bare så tyndt.

0

Del dette indlæg

Kære Kalamazoo

Jeg havde i mange år clip-on extentions. Jeg kan stærkt anbefale dig at toupere dit hår ved hårrødderne. Brug gerne noget lak når du har touperet håret. Sæt derefter dine clip-on extentions i..

clip-on spændet ses ikke og du undgår at de glider ud :)

0

Del dette indlæg

Jeg har haft "fastmonteret" extensions, så kan desværre ikke komme med min erfaring mht. clip-on. Men min veninde, der altid har brugt clip-on, anbefaler rapunzelofsweden.dk :) Umiddelbart synes jeg, at det ser billigt ud, og hun har i hvert fald altid været tilfreds :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale Rapunzelofsweden.dk. Hurtig levering, rimelige priser, mange farver og super god kvalitet.

Har fået min clip-ons, og glææææder mig til at de skal i. Plejer at have extenions med tape, men de blev droppet da jeg blev gravid og venter lige til mit hår er "back on track" før jeg får sat i igen.

Redigeret af Pernille C.
0

Del dette indlæg

Tak for hjælpen piger, det var dejligt med jeres erfaringer og tricks :rolleyes:

Jeg fik min svigerinde til at prøve at sætte mit hår, sådan nogenlunde som jeg havde tænkt mig. Og det blev faktisk ret fedt, selv uden extentions. Så om jeg køber nogle eller ej, ved jeg endnu ikke, men det er helt sikkert rart at vide hvor man skal gå hen :lol:

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer