OsFire

Hår-smykke til kortere hår

9 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har lang page-længde hår (det er pjusket, og ikke lige som alm page). Kan I ikke hjælpe mig med at finde et hårsmykke eller noget lignende? Min kjole er at finde i "hjælp - hvilket underskørt?" længere nede.. Er på fra mobil, så kan ikke lige ligge billeder ind :)

Jeg søger og søger på eBay, men synes, det er vildt svært at finde lige det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er en portal, hvor folk fra hele verden sælger håndarbejde eller vintage fund - også inden for brudetilbehør. Der er en søgefunktion derinde, så du kan hurtigt finde masser af inspiration. Søg fx bridal hair piece eller lign

0

Del dette indlæg

Leveringstid kommer rigtig meget an på hvor sælgeren bor. Der er folk fra hele verden, men hvis du kan finde en i Europa tager det ikke helt så lang tid, som hvis du finder en i f.eks. Indonesien, som jeg fik gjort til min brudetaske. Lige på den var der 8 ugers levering, selvom den var klar til at blive sendt lige med det samme. Jeg tror de fleste sælgere har en liste over leveringstider og -priser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leveringstid kommer rigtig meget an på hvor sælgeren bor. Der er folk fra hele verden, men hvis du kan finde en i Europa tager det ikke helt så lang tid, som hvis du finder en i f.eks. Indonesien, som jeg fik gjort til min brudetaske. Lige på den var der 8 ugers levering, selvom den var klar til at blive sendt lige med det samme. Jeg tror de fleste sælgere har en liste over leveringstider og -priser.

Tusinde tak :) Jeg har indtil videre kun fundet nogle i USA. Spurgte en sælger, og hun sagde ca 3,5 uge (det er for lang tid), men hvis jeg valgte Express shipping, ville den komme inden for 3 dage. Det koster 25$. Så det overvejer jeg lige..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer