Guest Ranita

Brudetaske eller ikke brudetaske...

15 indlæg i dette emne

Ja, hvad siger I - har man brug for sådan en? Og hvordan gør man rent praktisk hvis man vælger at have en brudetaske? Ligger man den i våbenrummet under vielsen, og så på bordet under middagen...eller????

Jeg synes da det kunne være meget praktisk lige at have lidt makeup, nogle panodiler og måske et lille mini-sykit...meeeeeen tænker bare det vil være lidt bøvlet med stor kjole, brudebuket - OG en håndtaske...

Erfaringer???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nice to have - ikke need to have. Havde den ikke med i kirke, men den lå ved min plads til middagen, så et par småting var inde for rækkevidde - lille lommetørklæde, næsespray (bliver tit snottet af rødvin), 2 panodiler etc. Bare lige så jeg kunne klare små ting uden at tilkalde folk eller gå fra bordet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige præcis.. nice to have - ikke need to have.. Jeg har valgt at jeg skal have en taske med - ikke i krike men til festen efterfølgende til de næste nødvendige ting :-) Tror min brudepige får nok at se til med mit slæb på kjolen, og skal derfor ikke holde mine små need to have for mig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en lille taske, som gudskelov passer perfekt i farven til min brudekjole. Det var ikke noget jeg ville ud og købe, men nu hvor jeg har den alligevel syns jeg det er meget smart.

Skal bare lige have det mest nødvendige med. Kleenex. lipgloss og den slags småting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også overvejet det - men jeg har besluttet ikke at have taske med. Telefon, pung, nøgler og andet jeg normalt slæber rundt på skal ikke med denne dag. Så det make up jeg evt. skal bruge í løbet af dagen kommer mine brudepiger til at have med sig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har min mormors gamle taske der er blevet piftet lidt op til anledningen. Den skal ikke med ind i kirken, men står ude i våbenhuset. Jeg har høfeber, så der vil være piller, næsespray, øjendråber, ipren, lommetørklæder, pebermyntepastiller, indhalator i... Hold da op, nu jeg skriver det, skulle jeg måske overveje en kuffert!! -HAHA- Lortehøfeber!! :td:

..og så har jeg købt nogle specielle øjendråber i Frankrig, der tager det røde i øjnene og gør det hvide mere hvidt :)

post-45329-0-57203400-1332858672.png

Bare så jeg ikke står som en rødøjet djævel på bryllupsbillederne, som jo skal tages umiddelbart efter kirken!! :lol:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde købt en "purse hook" - til min taske.. Genial opfindelse.. Kan lige slåes ud og så kan den sidde på bordet og holde tasken som så hænger nedenunder.. :) Har set dem i Glitter til 99kr - men de kan købes på Ebay i alle afskygninger til under 20 kr inkl. fragt..

total.jpg

Min taske på dagen - her sammen med alt mit andet udstyr:

393832_10150577342999096_554759095_8779261_1100453598_n.jpg

Jeg vil sige den var uundværlig for mig - fordi den indeholdte min mobiltlf, panodiler, lommetørklæder, min lipgloss, mascara & 2 sikkerhedsnåle.. Og så brugte jeg den iøvrigt til at komme alle taler og sange ned i - så jeg var sikker på de ikke blev væk når bordene blev ryddet! :) OG den fungerede som "bank" for alle de penge & gavekort vi fik.. :)

Jeg havde den med i bilen, min veninde holdte den i kirken & min søster overtog den da vi skulle ud på photoshoot - og så havde jeg den ellers selv resten af dagen/aftenen.. Det var ikke noget problem for mig.. Og der var masser til "lige at holde" hvis jeg havde for meget mellem hænderne! :lol:

Tasken kostede iøvrigt 75kr på Ebay og var prydet med en broche fra Glitter...

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have en lille taske (som mor har lovet at sy). jeg kan ikke undvære en taske.. Jeg er ellers ikke specielt feminin, men går praktisk taget aldrig nogle steder uden er "rygsæk" fyldt med alt muligt mystisk (som jeg i øvrigt bruger!!). Under selve vielsesceremonien får en eller anden tilfældig nok lov til at holde tasken, men ellers satser jeg da på selv at slæbe rundt på den. Det gør jeg jo alle andre dage.. Den bliver syet så den passer til kjolen i stil og farve, så den ligesom bliver en del af hele kostumet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan heller ikke undvære en taske - jeg er "læbepomade-oman", så den skal bare med. Desuden tror jeg, at jeg skal have lommeletter, panodiler, sikkerhedsnåle, læbestift og ekstra kontaktlinser i tasken - Håber på at få min søster til at passe på tasken under vielsen, men udover det, kan jeg ikke undvære de ting:)

lige et billede af vidunderet - som forresten er mit "lånte" fra min søsters bryllup. (og ja, jeg har allerede købt læbepomaden - skulle jo ikke risikere, at favoritten udgik inden brylluppet:))

post-42447-0-80291600-1332955651.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer