Skive1986

Riveslør

9 posts in this topic

Halløj..

Hvad gjorde/gør i med riveslør?

Har i kun et slør eller hvordan? Jeg vil være ked af at få mit slør til 1300kr revet i stykker, men synes den tradition skal holdes så overvejer at anskaffe mig et billigt til det formål - dvs under 500 kr

0

Annonce ♥

Jeg har også fået købt mig et slør til 2000 kr (nedsat) og har ingen intentioner om at det skal rives har en idé om at det skal gemmes til hvis vi får piger, el. En anden vil låne det)... Har derfor købt et på Dba.dk til 250 kr som jeg skifter til når vi kommer til feststedet .. :) og det kan de rive løs i ... :)

0

Susanlundgren.dk hun laver billige slør

0

JEg har købt et riveslør til 200kr fra kina :) Har også et til salgs her inde, men det er altså et mantillaslør, så det kommer an på hvad du leder efter jo :)

0

Annonce ♥

en jeg kender havde selv købt tyl, og lavet et til det formål... det fungerede fint, og var billigt. og hun slap for at det dyre blev ødelagt...

0

Mit slør har Susan Lundgreen lavet, det kostede 480 og er derfor ikke dyrere end det må rives :)

0

JEg har købt mit på ebay til 175kr - det er ligesom jeg ønskede det, men de kan bare rive i det til den pris :)

0

Mit, næsten 3 meter lange, slør kostede mig under 100kr på EBay... :) Det skulle bare bruges i kirken og til brudevalsen - så gad ikke bruge penge på et dyrt slør... :) Så det måtte de gerne både klippe og rive i....

Hvis du vil have et billigt slør - så gå på eBay og søg efter "wedding veil" - du kan få dem helt ned til 30kr tror jeg... (er på mobilen så ingen links)

0

Annonce ♥

Jeg har købt mit riveslør for 22 kr inkl fragt på ebay. Gotta love Ebay :heart:

0