Cjlind

Lokalepynt HJÆLP!

6 indlæg i dette emne

Vi skal holde festen i et nyere fælleshus, som faktisk er rigtig pænt. Der er loft til kip, og det ser godt ud.

Problemet er, at min kollega som jeg har lejet huset igennem, siger akkustikken er forfærdelig, og hun vil anbefale os at hænge noget i loftet til at fange lydene.

Mine tanker er de der "tyl" gardiner fra ikea, og store silke pom pomer...

Men i hele den ene side er der ovenlysvinduer, som ville være synd at dække, især hvis det bliver en varm maj dag (man ved jo aldrig). Og så er der jo også lige lamperne....

Hvad tænker i, har brug for jeres hjææææælp!!

post-53004-0-04974100-1333280597.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration:

Wedding-Ceiling-Decorations-pictures.jpg

wedding+marquee+hire.jpg

Ceiling-Decorations2.jpg

pom-pom-ceiling.jpg

ceiling-wedding-decoration-03.jpg

Hvis det var mig - så tror jeg at jeg ville hænge nogle lidt "højthængene" (læs: Tæt oppe på loftet) baner med ostelærred - det er det der cremefarvede stof der ikke koster alverden.. Og så ville jeg hænge løse baner af tyl (ligesom billedet med de lyserøde baner) udover - så de hænger noget mere ned end de andre baner.. Og så "spæde op" med pompomer og de flotte lamper der er på stedet i forvejen! :)

0

Del dette indlæg

Jeg ville helt sikkert også hænge en masse pompomer op - de passer jo perfekt til lamperne! :) Synes næsten det er synd hvis man helt fjerner fornemmelsen af at der er høj til loftet, det er jo et rigtig flot lokale! Men kan godt se det er et problem hvis det runger. Gør det virkelig også det når lokalet er fyldt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer