Goldibird

Midtsjællands Festudlejlning og steder at "slå telt op".

6 indlæg i dette emne

Hej alle kære brude/brudepar.

Jeg går og planlægger vores bryllup ganske stille og roligt, da der er noget tid til endnu. Men både manden og jeg har kigget på steder at holde brylluppet, hvor vi ville kunne få vores drømme opfyldt.

Vi er faldet over et sted der hedder "Midtsjællands festudlejlning". Umiddelbart er det lige hvad vi gerne vil have - meeen, det er altid rart at tjekke efter gode og dårlige oplevelser. Er der nogen der har gjort brug af det eller kender nogen der har? og hvad var jeres oplevelse af det?

Kokken/kokkene er fra Kokken og Tyren - nogen der kender det - og kender kvaliteten af maden?

Samtidig vil jeg spørge - sådan et stort telt (til 70pers) kan dælme ikke stå i vores baghave. Desuden skal brylluppet holdes på sjælland. Er der nogen der kender nogle smukke steder, hvor man kunne få lov at slå telte op? - Gerne steder med adgang til toiletter så man er fri for at leje de der "rullelokumer".

Hvor på Sjælland i kender steder er næsten ligegyldigt, da jeg mest er interesseret i hvor det kan lde sig gøre (hvis det f.eks. har kunnet lade sig gøre på en herregård et sted, kan det måske lade sig gøre et andet sted hvis i forstår).

Håber i kan hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Kan desværre ikke dele nogen erfaring, men vi har også kig på samme udlejer som jer så følger lige med her hehe:)

Det eneste er at, de steder jeg har kigget med udlejning af telt og tilbehør dertil så midtsjællands festudlejning billigst.

0

Del dette indlæg

Vedr. location så var vi med til et bryllup - hvor brudparet har snakke med deres lokale vandrehjem om de måtte sæt telt op i deres park/have - det fik de love til - så var der både adgang til WC, køkken og værelser til de overnattende gæster. Måske er det noget.

0

Del dette indlæg

Jeg tror problemet med toiletterne løser sig selv. Det er nok de færreste steder hvor I får lov til at slå et telt op og holde fest uden at leje nogle tilhørende lokaliteter, hvis vi taler om andet end reception. Det løser også det næste problem som der ville være ved en ren udendørs løsning, nemlig køkkenfaciliteter men det betyder selvfølgelig også at I får en ekstraudgift. Nu er Sjælland jo et vidt begreb men det skal i sagens natur være et område som ikke ligger lige op til beboelse.Man kan ikke det samme på et lejet areal som man kan på sin private bopæl hvor man kan tale med naboer m.v. Et bud kunne være Kolonien Solborgen oppe ved Vig. Der er store udendørs arealer og samtidig også overnatningsmuligheder til jeres gæster.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

morten+ louise: Du kigger bare så meget med over skulderen som du vil :D - hvornår skal i giftes? For hvis i gør brug af firmaet kunne man måske luske en anmeldelse ud af dig? ;)

katrinchen: Jeg havde slet ikke tænkt tanken om vandrehjem. Det var da en god idé! så vil der også være mulighed for gæsterne at overnatte på vandrehjemmet, hvis de vil :) - hvad skulle brudeparret betale for dette?

diskobil: Til trods for at jeg faktisk er født og opvokset i Vig, så havde jeg slet ikke tænkt på Kolonien Solborgen. Men nu er det også over 6år siden jeg flyttede fra de gamle. Men det bliver nok for dyrt - var lige inde og tjekke priser for leje. Ang. køkken tror jeg at firmaet har et transportabelt køkken - så lige den del tror jeg ikke der er fare for at mangle.

0

Del dette indlæg

Jeg mener at det koster 6.000 kr. at leje og det mener jeg bestemt ikke er dyrt. Vi taler jo om en hel weekend. Men kan da godt se at hvis det kun skal bruges sekundært..... Når vi taler om vandrerhjem mener jeg også Anneberg Vandrerhjem ligger på de kanter men jeg ved ikke hvad der er udendørs faciliteteter da jeg aldrig selv har spillet der men altid har haft andre folk på der.

Hvis Gundestrup Færgekro ikke havde været brændt og min gamle ven som drev den ikke havde kørt sig selv ihjel på en motorcykel efterhånden så havde han helt sikkert kunnet organisere en løsning men sådan er det desværre ikke. Men der ligger jo rigtig mange andre kroer m.v. deroppe af. Hvis det ikke er alfa omega for jer selv at stå for maden kan man nok godt lave en ordning med dem

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer