Lene T

BILLIGE pompom'er

6 indlæg i dette emne

Jeg er lige faldet over denne side og overvejer seriøst om jeg skal bestille derfra. Jeg synes faktisk at silkepapir er ret dyrt herhjemme, når jegnu også gerne vil have det i bestemte farver. Og så vil jeg også gerne have i forskellige størrelser. Så nu overvejer jeg seriøst at købe her:

post-45329-0-43904400-1334334720.jpg

Jeg synes det er så billigt, så jeg ville lige dele med jer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

man kan få en pakke med 480 ark. silkepapir i samme farve til 168kr plus forsendelse

168?? det billigste jeg har fundet er til ca 250 for 480 ark. Det hjælper mig desværre bare ikke stort, når jeg gerne vil have i forskellige toner :td: Så for mig ville prisen alligevel blive ret høj, for min erfaring er, at der skal minimum 10 ark til at lave en fin fyldig pompom...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lille tip: servietter! Jeg lavede alle mine pompomer selv og synes netop også at silkepapir blev meget dyrt. Så jeg prøvede jeg frem med servietter i stedet. Jeg lavede dem så bare i den størrelse som servietterne var i. Du skal dele dem i de forskellige lag (vælg nogle som er farvede hele vejen igennem).

De er dog en del blødere i det end silkepapir, så med nogle endte jeg med at blande lag af servietter med silkepapir, fx 10 servietlag og 3 silkepapirlag og nogle rent silkepapir og nogle rent servietter.

Det bliver MEGET billigere og du kan jo købe servietter i alverdens farver. I kan se nogle billeder af vores færdige resultat i min beretning under festen i Holland :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer