Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

618 indlæg i dette emne

Bestilt slikbuffet

Jeg ved ikke om andre muligvis har det på samme måde - men jeg vil bare gerne slappe af nu (her 10 dage før brylluppet). Så ideen om slikbuffet virkede pluselig meget fjern - men så fandt jeg denne skønne hjemmeside! og så var den i hus igen!'

Glæder mig til at se hvad hun har fundet på - og glæder mig til at folk ser mine personlige slikposer :loveshower:

Selvfølgelig bliver vores i rent sort/hvid tema

post-50698-0-69195900-1343213865.jpg

Ja, har set hendes hjemmeside et par gange.

Og overvejer om vi skal lade hende stå for det, når nu alt andet bliver sørget for også..

Så du må hjertens gerne fortælle bagefter hvordan det gik med det.. :biggrin:

Det kan du tro :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du modtaget din kjole????? :cheerleader3:

Neeeeej :huh: de har dog skrevet, at de forventer aflevering i dag :thumbsupsmileyanim: nu må vi se :lol:

Jeg har modtaget min og den er for lille , snøft snøft

Åh nej søde... Min er netop kommet hjem, min er også for lille :'( hmm!!! Underligt eftersom det er mine mål på papirerne, men ikke på kjolen!!! Jeg har dog kæmpet med den alene, håber at den passer med "lidt hjælp" :/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeeej :huh: de har dog skrevet, at de forventer aflevering i dag :thumbsupsmileyanim: nu må vi se :lol:

Åh nej søde... Min er netop kommet hjem, min er også for lille :'( hmm!!! Underligt eftersom det er mine mål på papirerne, men ikke på kjolen!!! Jeg har dog kæmpet med den alene, håber at den passer med "lidt hjælp" :/

Ærgerligt.. piv piv. Min er MEGET for lille. Mangler mellem 5 - 10 cm stof, for at kunne lynes. Det er bare rigtig ØV :boohoo: Tror ikke engang den kan syes så meget ud…. Pis pis pis!!

Håber din passer, når du får en hjælpende hånd

0

Del dette indlæg

Ærgerligt.. piv piv. Min er MEGET for lille. Mangler mellem 5 - 10 cm stof, for at kunne lynes. Det er bare rigtig ØV :boohoo: Tror ikke engang den kan syes så meget ud…. Pis pis pis!!

Håber din passer, når du får en hjælpende hånd

Har skrevet PM til dig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg får da helt stress på jeres vejne........hvad dælen gør i med de kjoler....??? :huh:

VELKOMMEN HJEM SMUKKE :loveshower:

Min kjole lyder ikke lige så vigtig som Musenbergs - min var mere fordi det ville være fedt, at have en anden kjole på når der skulle shakes :lol: Anyway så slæber jeg min kjole med til skrædder i morgen - bare for at høre hendeS vurdering. Hvis det ikke kan ske, skal den bare sendes retur :biggrin: Men mega, mega ærgeligt. Jeg mangler ligeledes 10cm (hvilket er dybt go'nat eftersom jeg er blevet målt af tre forskellige, så jeg er pænt sikker på det er de rigtige mål jeg har givet dem.... :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får da helt stress på jeres vejne........hvad dælen gør i med de kjoler....??? :huh:

Min kjole lyder ikke lige så vigtig som Musenbergs - min var mere fordi det ville være fedt, at have en anden kjole på når der skulle shakes :lol: Anyway så slæber jeg min kjole med til skrædder i morgen - bare for at høre hendeS vurdering. Hvis det ikke kan ske, skal den bare sendes retur :biggrin: Men mega, mega ærgeligt. Jeg mangler ligeledes 10cm (hvilket er dybt go'nat eftersom jeg er blevet målt af tre forskellige, så jeg er pænt sikker på det er de rigtige mål jeg har givet dem.... :td:

Jeg magter bare ikke det der med at sende den tilbage. Kan det ikke også KUN lade sig gøre HVIS der er fejl i kjolen. Min fejler ikke andet end at være al al for bette...

Giv lige lyd, så snart du har talt med en skrædder. Jeg håber sådan at jeg kan finde en, der kan fixe den inden vi rejser afsted d. 1 aug.

Ville godt have brugt den som dansekjole på lørdag, da min brudekjole er virkelig TUNG…

0

Del dette indlæg

Jeg magter bare ikke det der med at sende den tilbage. Kan det ikke også KUN lade sig gøre HVIS der er fejl i kjolen. Min fejler ikke andet end at være al al for bette...

Giv lige lyd, så snart du har talt med en skrædder. Jeg håber sådan at jeg kan finde en, der kan fixe den inden vi rejser afsted d. 1 aug.

Ville godt have brugt den som dansekjole på lørdag, da min brudekjole er virkelig TUNG…

Ja lie præcis, det er også det der er mit "problem"! Min kjole vejer vildt meget og er mega tung at have på. Og så skal vi jo feste med 400 andre på et dansegulv... tænker at en mindre kjole er på sin plads. Men sgu da ikke hvis miss blegfed her, ikke kan skrue sig ned i den. OMG!!!!

Jeg lover at give lyd så snart hun har besluttet dommen.... og jo... du har sikkert ret, har slet ikke læst retur betingelserne, jeg var så sikker på det var den rigtige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var jeg også sikker på. Og mit flex-fedt" som jeg kalder det, plejer godt at kunne rykkes lidt rundt sådan at tøjet passer -HAHA- men NIX, ikke i denne kjole …

HAHAH... Ja efter jeg er blevet mor, har jeg i den grad også flex fedt... hmmm... men det vil sgu ikke passe i den kjole no matter what... jeg har efterladt den på weekend hos min mormor. Nu må vi se hvad hun kan gøre - hun lød ikke helt opgivende. Hun talte noget om at tage noget af "slæbet" og sætte i siden (damn :blink: )

uuuhhhh søde så er det din dag i morgen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Det var jeg også sikker på. Og mit flex-fedt" som jeg kalder det, plejer godt at kunne rykkes lidt rundt sådan at tøjet passer -HAHA- men NIX, ikke i denne kjole …

HAHAH... Ja efter jeg er blevet mor, har jeg i den grad også flex fedt... hmmm... men det vil sgu ikke passe i den kjole no matter what... jeg har efterladt den på weekend hos min mormor. Nu må vi se hvad hun kan gøre - hun lød ikke helt opgivende. Hun talte noget om at tage noget af "slæbet" og sætte i siden (damn :blink: )

Min er ved at få syet snøret i ryggen

0

Del dette indlæg

Min er ved at få syet snøret i ryggen

SÅDAN!!!! Billede på af det færdige look :)

0

Del dette indlæg

Buuuuhuuuuu

Sådan ser 110 folede kirkehæfter MED FEJL ud i skraldespanden :blink: Hvis den endnu ikke er gået op for jer, igennem min tråd, så er jeg perfektionistisk - så kan ikke have fejl. Måtte derfor printe 110 nye og folde om igen

post-50698-0-76037700-1343419190.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Buuuuhuuuuu

Sådan ser 110 folede kirkehæfter MED FEJL ud i skraldespanden :blink: Hvis den endnu ikke er gået op for jer, igennem min tråd, så er jeg perfektionistisk - så kan ikke have fejl. Måtte derfor printe 110 nye og folde om igen

Øv øv øv..

Hvad fejlede de?

0

Del dette indlæg

Buuuuhuuuuu

Super træls, men godt fejlen blev opdaget, så du ikke opdagede det på dagen :)

0

Del dette indlæg

Buuuuhuuuuu

Øv øv øv..

Hvad fejlede de?

Der var fejl på forsiden - der stod vielse i holmes kirke og ikke i holmeNs kirke :blink: ups

0

Del dette indlæg

Buuuuhuuuuu

Øv øv øv..

Hvad fejlede de?

Der var fejl på forsiden - der stod vielse i holmes kirke og ikke i holmeNs kirke :blink: ups

Åhh, ja okay. Det havde også drivet mig til vanvid.. :oops:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer