Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

618 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot hår!

Tillykke med brylluppet. Flotte billeder. Glæder mig til at se flere :-)

De ansigter har jeg da set før :cheerleader3:

Har tænkt på jer mange gange, for synes simpelhen i var så søde.. Iiih hvor godt at det endte med bryllup :cheerleader3:

Taaaaaak piger... :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Glæder mig enormt meget til at kunne vise jer mere.... men da jeg tænker I ret hurtigt ville få spat af mit billedspam venter jeg lige til jeg får de "rigtige" (fotografens) billeder :cheerleader3: Lige nu har jeg 400 billeder bare fra vores gæster... det er jo helt vildt... har næsten hele vores bryllup fra alle vinkler. hahah.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet :)

Jeg er helt blæst bagover at jeres stil og diy. Wow hvor er det flot. Som en anden skrev, du burde være weddingplanner. Jeg skal gerne være første kunde haha.

hahaha det er da bare en aftale :biggrin: jeg savner det helt vildt... jeg savner det så meget, så jeg nu har påtaget mig store opgaver på arbejde for at få tiden til at gå :wink: og så er jeg i gang med nummer 3 fotobog over brylluppet :blink:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt blæst bagover at jeres stil og diy. Wow hvor er det flot. Som en anden skrev, du burde være weddingplanner. Jeg skal gerne være første kunde haha.

hahaha det er da bare en aftale :biggrin: jeg savner det helt vildt... jeg savner det så meget, så jeg nu har påtaget mig store opgaver på arbejde for at få tiden til at gå :wink: og så er jeg i gang med nummer 3 fotobog over brylluppet :blink:

Ja du skal være mere end velkommen da! Mangler et lokale ;)

0

Del dette indlæg

Åh gud... er påbegyndt bog nr. 4 - så nu er det lige før mit tilbud er meget seriøst... hvor skal I giftes henne?

0

Del dette indlæg

Åh gud... er påbegyndt bog nr. 4 - så nu er det lige før mit tilbud er meget seriøst... hvor skal I giftes henne?

I Odense, så det er da et stykke fra KBH men ikke umuligt ;) Jeg har lige vist alle dine billeder til min kæreste, mens jeg hoppede i sofaen og sagde at det vil jeg også have! :cheerleader3: - jeg evner det bare ikke selv hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer