Maustique

SHIT!

9 indlæg i dette emne

En måned til vi skal giftes... Styr på det meste - troede vi... :pokey:

Vi havde godt nok undret os lidt over, at vi ikke kunne komme i kontakt med vores DJ den sidste uges tid (han er en god ven, så vi tænkte ikke mere over det)

Igår fik vi så forklaringen... Stakkels mand har været i Tyskland på ferie med sin kæreste. Efter en våd aften i byen er han røget ud over et gelænder og 6 meter ned på en trappe. Mirakuløst har han overlevet faldet, men han har brækket ryggen to steder, knust ribbenene i den ene side, indre blødninger og brækket den ene arm tre steder... Det skete for halvanden uge siden, men han er først nu stabil nok til at være blevet fløjet til DK. :(

Det betyder selvfølgelig en laaang indlæggelse og genoptræning og han er selvfølgelig helt ude af stand til at hjælpe os med noget som helst.

Hmmm... Den jeg bare ville sige var vist ØØØØØVV! Vi kommer til at mangle en af vores gode venner ved brylluppet ØØØV! Vi skal ud og finde en ny DJ på ingen tid til en meget populær bryllupsdato. Og ØØØØVVV vi har ingen penge sat til side til denne post, da det var en vennetjeneste...

Man skal vel kigge på "the bright side"? Han OVERLEVEDE :) Det kunne være sket dagen før brylluppet :td: (nu har vi i det mindste en lille måneds tid til at komme med en nødplan)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shit!!!

ja det er vist det eneste rigtige at skrive om det. Hvor er det godt at han klarede den tur - den lyder voldsom!

Der er en del dj´s der annoncerer herinde, så håber du finder en :)

God bedring til din ven!

0

Del dette indlæg

Det er godt nok surt men som du selv siger godt at han overlevede efter den tur og man kan da kun håbe at han kommer til hægterne. Nu kan jeg se at I skal holde festen på Hotel Kirstine og kiggede lige i vores kalender for at se om vi havde nogle huller og vi har ledig kapacitet. Jeg tror så umiddelbart I tidligere har fået et tilbud fra os (der er næppe andre på hotellet den dag) og i givet fald står det tilbud stadig ved magt, men der er selvfølgelig lige det med økonomien. :blush: Nu laver vi normalt ikke udlejning af højtalere m.v. men lige i denne situation kunne jeg nok godt stable en løsning på banen den dag med noget lyd og noget lys til. Fordi jeg selv skal spille i Næstved den dag for en bruger herinde fra ikke langt fra Hotel Kirstine.

0

Del dette indlæg

Det er godt nok surt men som du selv siger godt at han overlevede efter den tur og man kan da kun håbe at han kommer til hægterne. Nu kan jeg se at I skal holde festen på Hotel Kirstine og kiggede lige i vores kalender for at se om vi havde nogle huller og vi har ledig kapacitet. Jeg tror så umiddelbart I tidligere har fået et tilbud fra os (der er næppe andre på hotellet den dag) og i givet fald står det tilbud stadig ved magt, men der er selvfølgelig lige det med økonomien. :blush: Nu laver vi normalt ikke udlejning af højtalere m.v. men lige i denne situation kunne jeg nok godt stable en løsning på banen den dag med noget lyd og noget lys til. Fordi jeg selv skal spille i Næstved den dag for en bruger herinde fra ikke langt fra Hotel Kirstine.

Hvor betænksomt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr - hvor er det pænt af dig. Det kan det faktisk godt være, at vi ender med at tage imod...

Vi har lige smidt alle kortene op i luften herhjemme og skal lige finde hoved og hale på det hele.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer