MissPerfect

Bryllups tema

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Shedevil

Det er et rigtig flot tema det der med vinter tema, de billeder du har lagt ind der de seriøst fantastiske. Det vil helt klart læg i mine tanker og tænk over. :)

Sunspirit

Strandtema inddørs er måske ikke lige det der passer, til vores årstid, ellers mange tak for tilbudet :)

0

Del dette indlæg

Man kan jo vælge hvad tema man vil, kommer jo også an på om man vil have tema-fest som i ridder og middelalder a la Sunspirit´s skønne tema. Eller om man vil have tema som i farve/udsmykning der går igen fra invitation til takkekort. Vi skal giftes til november og hr valgt farverne rød, sort og lidt hvid/elfenben ind over. Mest fordi det passer til lokalet.

Rustikt tema syntes jeg også passer til vinter bryllupper. Altså lidt med nogle grene og nogle birketræs-lysestager osv.

post-56656-0-39238900-1337847087.jpegpost-56656-0-36949700-1337847105.jpegpost-56656-0-76202300-1337847119.jpeg

@Shedevil: Fantastiske billeder og fantastisk stemning der ser ud til at være i lokalet med den flotte dekoration..

0

Del dette indlæg

Jeg må give de andre ret, jeg syntes man kan vælge lige det tema man har, syntes ikke man behøves tænke på årstiden.. Selvfølgelig er det mest oplagt at vælge winter wonderland om vinteren, nok ikke det mest oplagte om sommeren... Men man kan jo også vælge ting eller farver, det slet intet har med årstiden at gøre.. Vi skal giftes påskelørdag næste år, og vi har valgt farverne grøn og lilla , og det er det "tema" vi har..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer