olsen1981

brudepigekjoler

18 indlæg i dette emne

hej i skønne kvinder

jeg er igang med at finde brydepigekjoler og har da osse søgt om hjælp med dette her for.

nu har jeg så fundet nogle men kan ikke bestemme mig om varfor en hun skal have min pige er 6år og hun nået at blive 7 inden bryllupet.

jeg liger lige de kjole op som jeg har funder,

så er i velkommet til at give jers bud på dem, og hvad i mener om dem.

kram pia

skal giftes 24-11-12

post-57739-0-62023200-1335184721.jpg

post-57739-0-57232700-1335184732.jpg

post-57739-0-32105400-1335184745.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er rigtig flotte alle sammen, men hvis jeg skal vælge vil det blive kjole nr 1, da jeg synes at de andre kjoler, ligner mere en voksen kjole og ikke en børne kjole.

Jeg ville aldrig selv giv min datter, sådan en kjole på. Men de er meget flotte :)

0

Del dette indlæg

Hej.

Super skønne kjoler du der har fundet, men vil også sige den først af den. De andre er nogen jeg ville bruge til noget ældre piger. Min egen pige skal være brudepige ved vores bryllup i februar, og jeg synes de er for "voksne" til hende også.

Håber du finder ud af det.

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

som i selv siger er det osse nr 1 som er mest lillepige aktig

og det er da osse den som jeg tro det bliver, ved så ikke om man skal vente med at bestille til efter sommer da hun altid vokser en del når det er sommer og hun er en maget lang pige,

men kom bare med flere kommer tare måske ander billeder af kjoler bare i er røde eller med ¨ået rødt i

på forhånd tak

0

Del dette indlæg

Har du prøvet at spørge hende hvad hun selv gerne vil?

Hun er i en alder hvor hun selv gerne vil tage beslutninger, og tror hun vil synes det er "sejt" at hun får lov til at vælge noget selv.

Med det sagt synes jeg nr 1 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hej

ja vi har sidet sammen og set på en del kjoler, hun vil bare ha dem alle :loveshower: hun kan godt lig den første kjole, og nogle ander men de er ikke røde og da mor her gerne så det var en kjole som er rød eller med nået rødt,

Hahaha det ville min datter osse sige, hvis hun blev sprugt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvid med rød bånd og blomst - str. 7-8 år = 36 dollars..

Hvid med røde rosenblade & bånd - str. 7-8år = 23 dollars..

Rød med stropper - str. 7-9år = 23 dollars..

Rød med sløjfe - str. 8 år = 22 dollars..

Rød med prikker - str. 8 år = 23 dollars

Hvis du skulle mange nogle flere muligheder... :) God jagt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hei.

Jeg syntes også kjole nr 1 passer best til din datter i den alderen. De andre føler jeg nok ja ser litt mer "voksen" ut.

Men håper du finner greit ut av det, flott bli hun uansett.

Jeg har selv et lite problem når det gjelder brudepikekjole.

Døtrene til hver vår søster som skal være brudepiker, og de er to herlige jenter på 10 år.

Vi hadde jo egentlig funnet un flott kjole, som var bestemt, etter mye leting. Og jeg var overlykkelig.

Men da kom min søster å fortalte meg at : hun måtte jo spørre sin datter om hun ville bruke denne kjolen, det er jo tross hun som skal gå med den.

Så da ble det til at hun ikke ville gå med denne...

Jeg syntes det er greit at de kommer med sin mening, det er jo det aller beste.

Men det er fryktelig frustrerende å være et mellomledd mellom de to damene heller når derez jenter har totalt ulik smak på kjoler.

Meg og min forlovede har egentlig et ønske om at de skal ha like kjoler. Er det for mye forlangt?

Til gjengjeld hadde mor til denne jenta sittet sammen med henne å funnet 5 kjoler på nett som hun kunne tenke seg.

Og de er alle skikkelig Gallakjoler, overflødig, for mye for ei lita jente på 10 år i følge mine meninger...

Så nå sitter jeg her å ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem.

Skal vi bare gi oss å la de kjøpe hver sin kjole av eget ønske, eller skal man sette litt ønkser og krav.

Håper gjerne på svar, om hva akurat DU ville gjort, om dette var deg?

0

Del dette indlæg

Hei.

Jeg syntes også kjole nr 1 passer best til din datter i den alderen. De andre føler jeg nok ja ser litt mer "voksen" ut.

Men håper du finner greit ut av det, flott bli hun uansett.

Jeg har selv et lite problem når det gjelder brudepikekjole.

Døtrene til hver vår søster som skal være brudepiker, og de er to herlige jenter på 10 år.

Vi hadde jo egentlig funnet un flott kjole, som var bestemt, etter mye leting. Og jeg var overlykkelig.

Men da kom min søster å fortalte meg at : hun måtte jo spørre sin datter om hun ville bruke denne kjolen, det er jo tross hun som skal gå med den.

Så da ble det til at hun ikke ville gå med denne...

Jeg syntes det er greit at de kommer med sin mening, det er jo det aller beste.

Men det er fryktelig frustrerende å være et mellomledd mellom de to damene heller når derez jenter har totalt ulik smak på kjoler.

Meg og min forlovede har egentlig et ønske om at de skal ha like kjoler. Er det for mye forlangt?

Til gjengjeld hadde mor til denne jenta sittet sammen med henne å funnet 5 kjoler på nett som hun kunne tenke seg.

Og de er alle skikkelig Gallakjoler, overflødig, for mye for ei lita jente på 10 år i følge mine meninger...

Så nå sitter jeg her å ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem.

Skal vi bare gi oss å la de kjøpe hver sin kjole av eget ønske, eller skal man sette litt ønkser og krav.

Håper gjerne på svar, om hva akurat DU ville gjort, om dette var deg?

Jeg har lidt samme problem, da mine 3 søstre skal være brudepiger, de er dog mellem 16 og 21 når jeg skal giftes, så de er noget ældre. De kommer alle sammen med ud at kigge, men jeg får det endelige valg. Det er ikke til at finde 1 kjole de alle 3 kan lide, så de skal som minimum bare være behagelige. Men jeg har fået at vide, at hvis jeg betaler kjolerne, bestemmer jeg, skal de selv bestemme, betaler de selv, dog med retningslinjer fra bruden, som f.eks. farve, længde osv. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Af de 3 ville jeg vælge nummer 1 - men vores 7 årlige ville slet ikke være til den stil (hun er ehmmm mere klatre i træer praktisk).

Af børnevenligkjoler i hvid er der denne fra Monsoon - den er sååååå sød http://uk.monsoon.co.uk/view/product/uk_catalog/mon_3,mon_3.3,mon_3.3.3/1580632827

Røde sko til og en rød lille buket og voila... Smuk tøsepige

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer