Nynne76

Overnatning på bryllupsnatten.

21 indlæg i dette emne

Hej :)

Hvad gør I efter festen?? Eller kører I før festen er slut??

Vi vil have det hele med.. he he. Og vi har snakket med et par hoteller. Men træls vi skal være tidligt ude.. :( Det kan jo være vi først kommer i seng kl. 5 om morgen, og så gider jeg ikke skal være ude af et hotel kl. 11..

Vi har derfor lånt et sommerhus... Og der kan vi blive helt til mandag hvis vi har lyst.. hehe.. :)

Hvad gør I andre?? Vi vil ikke sove hjemme da vores 5 børn er her, mine forældre, min moster, min faster og en onkel sover her.. Og det cirkus har vi ikke lyst til at stå op til... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har booket hotel, selvom det måske kun bliver for et par timer.. Jeg havde ellers foreslået at vi "bare" kunne tage hjem, men min kæreste synes det skulle være på hotel (han bor også på hotellet fra fredag-lørdag:) )

0

Del dette indlæg

God ide han sover der inden bryllup ;) Min skal sove ved nogle gode venner.. Og på den store dag hjælper de ham med at gøre alle vores drenge klar, så tager jeg mig af pigerne sammen med min mor. Planlægning er nøgleordene så det hele ikk føles stresset den dag.. :)

0

Del dette indlæg

Vi overnatter, hvor festen holdes. Jeg ved ikke, hvornår vi tager afsted om aftenen - i følge traditionen skal brudeparret jo være dem, der forlader festen først, men vi har lidt ældre familiemedlemmer med, som højst sandsynligt er nødt til at hvile sig i flere omgange under festen.

Jeg synes selv, at det bliver lidt mere særligt at overnatte på hotellet, fremfor at tage hjem i vante rammer - vil gerne bibeholde noget af magien ind i natten :) Hotellet vil gerne gøre værelset lidt bryllups-agtigt for os. Og planlægger at se nogle af gæsterne, der også overnatter, dagen efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså min mand og jeg er enige om at vi skal have heeeeele festen med. Det er et foramlingshus agtigt sted og folk kan overnatte i telte hvis de vil. Vi avde planlagt bare at crashe på en luftmadras. Vores venner synes det er utroligt usselt! Men der er morgenmad næste dag kl 10 selvsamme sted, så hvis festen slutter sent og vi skal transporteres til et hotel, være der et par timer og op og tilbage og spise morgenmad, det bliver alt for stressende. Så vil vi hellere tage afsted dagen efter til hotel, når morgenmad og det hele er slut, og så slappe af og nyde indtryk.

Sådan er vi så så forskellige... :)

0

Del dette indlæg

Vi har lejet et feststed med mulighed til overnatning. Vi får nøglen om torsdagen og bryllupet er om lørdagen og vi skal først være ud engang søndag eftermiddag.

Vi skal så overnatte på feststedet flere dag - dog er det kun aften før hvor min H2B overnatter sammen med hans søn i et af værelser og jeg overnatter sammen med min datter i et andet værelse. Ellers deler min mor værelse med begge unger.

Redigeret af katrinchen
0

Del dette indlæg

Vi har også længe kigget efter hotel - men sys også det er trlst a skulle være ude så tidligt - vi tager på bryllupsrejse dagen efter og vi ville gerne kunne blive på hotellet indtil vi skal køre mod lufthavnen - men det er svært at få til at lykkes - så vi kigger i øjeblikket efter sommerhuse - og så håber vi på at finde et sted hvor vi kan invitere familien til morgenmad :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder middagen på et Comwell hotel, så vi får en suite stillet til rådighed :biggrin: Jeg synes også, at det er træls, at man skal tjekke ud kl. 11, så derfor har vi booket den en ekstra nat, selvom man kan købe sig til en senere udtjekning de fleste steder. Jeg gider ikke tage hjem kl. 11, for så er det hele jo bare overstået, og det kostede ikke ret meget for en ekstra overnatning i forhold til senere udtjekning :fløjt: Håber at en ekstra overnatning forlænger følelsen :loveshower::a1221:()()

Redigeret af 030409
0

Del dette indlæg

Vi har aller nådigst fået stillet mine forældres campingvogn til rådighed som bryllupssuite :biggrin: Vi skal holde bryllupsfesten i deres have, så det passer jo perfekt. Og samtidig ved jeg hvor ømme de er overfor deres elskede campingvogn, så regner bestemt ikke med at skulle falde i søvn på et lag ris i sengen, eller andet "hærværk" :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder festen i et festlokale og regner med at feste med gæsterne til de sidste tager hjem :). Vi tager på hotel og så får folk at vide mundtligt, at der er brunch/morgenmad kl. 11 ved feststedet - (det ligger max 500 m fra hotellerne). Det bliver ikke noget højtideligt, men bare rundstykker og rester fra oste/pølsebordet fra natmaden :)

Vi vil gerne se de folk, der har lyst til at spise morgenmad med os og som måske ikke er klar til at tage hjem så tidligt, men vi vil ikke gøre det til en ekstra udgift. Derfor holder vi det på det niveau. Hvis vi bliver trætte i løbet af dagen, så kan vi bare tag en morfar hjemme ved mine forældre, der også bor de ca. 500 meter fra feststedet. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har booket Vissenbjerg Storkro til festen og vores værelse er med i prisen. Samtidig har en del at vores gæster valgt også at overnatte på kroen, så vi spiser fælles morgenmad næste dag

0

Del dette indlæg

Vi lukkede og slukkede festen 5.30 overnattede på fest stedet. Havde leget selskabslokale hvor der hørte tre værelser til. Havde godt nok på et tidspunkt fortrudt at vi ikke havde lejet et hotel værelse så vi bare kunne stikke af. Syntes jeg manglede min mand. (jeg er typen der danser meget, hvor han sidder og snakker m alle) men så gik vi på værelset og snakkede et kvarters tid også var jeg klar til at feste videre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi (ups, jeg har) har booket en overnatning på hotel omkring 500 meter fra vores festlokale. Oprindeligt havde jeg tænkt, at det var noget pjat, hvis vi skulle feste til sent og så skulle være ude af hotellet kl.10 eller sådan noget, men vi behøver nok først at tjekke ud kl. 12, så det går nok :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer