anjakjaer

Catering

8 posts in this topic

Hej piger

er der nogen der er gode forslag til catering?

nogen i vil anbefale og nogen man ikke skal bruge?

0

Annonce ♥

kom frisk piger?

jeg har brug for jeres hjælp

0

hvis du googler bryllupsklar og catering, så kommer der en masse tråde :)

Personligt har jeg kun dårlig erfaring med kokken og jomfruen. Jeg har aldrig selv brugt dem, men været til fester, hvor de har leveret maden. Dårlig kvalitet, rigelige mængder :)

Jeg mener sågar, at det var derfra, at et hold venner fik deres mad til et bryllup, og maden var så dårlig at alle snakkede om det efterfølgende. De fik også en del af pengene tilbage, men det redder jo ikke middagen :)

Andre har fantastiske oplevelser med dem.

Jysk diner - udemærket mad til pengene. Har ikke prøvet buffet, men deres 3 retters er lækker. Dejlig kød.

Chicago roast laver udemærket kød til en evt. buffet. - lidt kedeligt tilbehør, bortset fra rødvinssausen :)

Hvis i har mulighed for det, hvad så med en kogekone/kok? Efter min overbevisning er det kvalitetsmæssigt meget bedre end catering. Maden er frisklavet og det gør altså noget både for præsentationen og for smagen.

HVordan er stilen til jeres bryllup? Kan se det er et efterårsbryllup, så hvad med noget helstegt et eller andet på grill?? Tung og lækker efterårsmad :)

0

Ligesom Frøken LT vil jeg også sige at I typisk får et bedre produkt ved at vælge en kogekone/kok eller et lokalt catering-firma fremfor et landsdækkende. Det handler om at I ikke er låst til standardmenuer og at maden bliver mere individuelt tilberedt fremfor masseproduceret.

0

Annonce ♥

hejsa

vi har også selv kun hørt dårligt om kokken og jomfruen.

der er salt og peber de har køkken i aalborg. :cheerleader3:

har også fundet frem ti noget der hedder kniv og gaffel der har mad udad huset.

men er meget i tvivl.

ville gerne have helstgt pattegris men høre det ikke sommeren til?? :smiley-eatdrink026:

0

Ikke nødvendigvis. Der er jo folk der griller hele året og der slagtes grise hele året :) Det er klart at vi taler sommer hvis man forbinder stegt pattegris med havefest og solskinsvejr men det behøver man jo ikke at gøre. :) Noget andet er at man typisk får mere for pengene med en "griseløsning" med tilbehør end ved køb af en typisk catering 3 retters menu.

0

tak for svar

diskobil

kan du henvise til nogen?

:cheerleader3:

0

Desværre Ikke lige i nærheden af Aalborg. Det er ikke der jeg kommer mest. Ofte er dem der kører med stegt pattegris nogle som får deres kunder via mund til mund metoden. De har sjældent hjemmesider m.v. Og dog ved nærmere eftertanke måske. I går da jeg søgte efter en fra Helsingør (som jeg har mødt) faldt jeg over én der bruger samme navn.- Ham kender jeg så ikke men det ser fornuftigt ud og så er han jo oppe fra de nordjyske kanter.

0

Annonce ♥