Cosmorama

Problem med slør

22 indlæg i dette emne

Jeg var overbevist om, at jeg skulle ha' et langt enkeltlags slør, så man stadig kan se detaljerne på kjolen. Da jeg skulle se kjolen igen inden bestilling, havde jeg mit slør med, men både ekspedienten, min veninde og min mor mente, at jeg ikke må ha' langt slør, da det "ødelægger" kjolen. Jeg må højest ha' et, der går til lige under snøren i ryggen.... Hmm, hvad siger I???

Se venligst bort fra, at kjolen ikke sidder ordentligt. Den er for lille og der er bestilt en efter mine mål :)

Her har jeg lige fået kjolen på, og har også fået min mors godkendelse af valg :biggrin:

post-28880-0-32493200-1336471738.jpg

Her har jeg lige fået mit eget lange slør på

post-28880-0-21870000-1336471756.jpg

Planen var at sløret skulle rettes til, så det var ca. 1 cm. kortere end kjolen

post-28880-0-05523300-1336471775.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

JEg synes umiddelbart et det lange slør er pænest til, du kan jo sagtens se igennem det fine slør og dermed detaljerne på kjolen. JEg synes godt det kan blive lidt "pow" når sløret er kortere og så bliver det meget kraftig rød - men det er en utrolig smuk kjole!

Hvorfor vil du korte det lange slør? Jeg synes det ser rigtig fint ud at det er lidt længere end kjolen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Altså, hvis intet slør ikke er en mulighed, er jeg klart til det lange slør, som helst skal stoppe 10 cm længere ude end kjolen, hvis du spørger mig...

Jeg synes det er på den ene side er synd at gemme kjolen væk under slør, på den anden side er dit slør præcist som det skal være for at det er neutralt nok til kjolen. så.... Men det der med at det skal dele midt på kjolen - niks! Så har de valgt det forkerte sted at dele. Hvis det skal være kort slør, skal det være skulderkort synes jeg. Altså, sådan lige til bh kanten og der hvor dit hår går til når det er slået ud.

men hvis jeg var dig, valgte jeg det lange slør til kirken og fotografier, men tog det af igen indtil brudevalsen, og så af igen. Så nydes begge dele og du slipper for at bære sløret over armen hele aftenen :) Din kjoel er så smuk, jeg er helt vild med den måde den klæder dig på og er unik i detaljerne, og det er da synd at gemme den smukke dybe farve helt væk under et slør så den bliver grumset at se på på billederne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder til, at størstedelen herinde er enig med mig :loveshower:

Slør skal der til.... :biggrin: men det er da helt sikkert en mulighed at tage det af under middagen. Jeg har det samme slør i en kortere udgave ("numselængde") og tanken var, at jeg vil tage det korte i til brudevalsen

0

Del dette indlæg

JEg synes umiddelbart et det lange slør er pænest til, du kan jo sagtens se igennem det fine slør og dermed detaljerne på kjolen. JEg synes godt det kan blive lidt "pow" når sløret er kortere og så bliver det meget kraftig rød - men det er en utrolig smuk kjole!

Hvorfor vil du korte det lange slør? Jeg synes det ser rigtig fint ud at det er lidt længere end kjolen

Takker :hug:

Jeg var faktisk lidt i tvivl, om sløret skal kortes lidt eller være længere end slæbet

0

Del dette indlæg

Takker :hug:

Jeg var faktisk lidt i tvivl, om sløret skal kortes lidt eller være længere end slæbet

Jeg synes det ser rigtig godt ud når sløret er længere en slæbet, men det er jo selvfølgelig hvad du selv er til! (siger hende som har halvlangt slør)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil sige enten det helt lange eller endnu kortere! Jeg smider lige et par billeder af hvor kort jeg mener :)

post-45329-0-11551500-1336674391.jpg

post-45329-0-18765900-1336674483.jpg

post-45329-0-62421100-1336674590.jpg

post-45329-0-67645700-1336674691.jpg

Som langt eller helt kort bliver din kjole ikke "skåret" over fordi farven ikke er så klar under sløret. Jeg synes faktisk at et kort vil klæde kjolen bedst, men det skal skæres ca ved kjolens øvre kant :) Og så må jeg lige sige... smuuuuuuk kjole!! :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer