annetb

Brudebuket

38 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det eneste jeg har sagt var at jeg ville blive ked af det, hvis den var hvid.

H2B har så en plan om at han selv vil plukke de blomster der skal i og binde den. Glæder mig meget til at se, hvad han får lavet. :)

0

Del dette indlæg

Jeg bestiller selv, og jeg bestiller også knaphulsblomster.. Hvis jeg ikke havde gjort det, så tror ejg ikke vi havde fået nogel blomster *Gg* Sådan noget havde min kæreste da slet ikke tænkt over var en mands job, så da jeg fortalte ham at jeg gerne ville selv, så han helt forkert ud i hovedet, " Er det da normalt mandens job? " Ahahahahaha.. Min kæreste er også ret ligeglad med alt det her planlægnings noget, det er slet ikke ham at skulle være så praktisk og kreativ. Men det helt fint for mig, jeg får det som jeg vil have det, og det er jo ikke fordi han ikke øsnker brylluppet..

0

Del dette indlæg

Vi tager sammen ud til blomster butikken i dag - jeg er ikke helt sikker på hvilken form min buket skal have og min kæreste så lidt panikslagen ud ved tanken om at han skulle tage den slags beslutning alene :)

Jeg synes det er en fin tradition med at manden vælger buketten, men når der nu er gennemgående tema i blomsterne på dagen, så er der ikke meget kunstnerisk frihed til ham.

0

Del dette indlæg

Jeg havde egentlig besluttet mig for en syet rose i samråd med min mand, men nu har jeg selv været i gang med at lege lidt, og overvevejer om jeg skal binde den selv. Dette er mit første forsøg, og er blevet fint tilfreds med den. Prikken over iét ville have været at tilføje nogle brombær også, men det er vidst ikke helt sæson :-)

Jeg støttede mig op af denne video på youtube, og jeg er overvældet over hvor mange FEDE videoer der ligger med vejledning og inspiration til blomsterdekorationer

post-21243-0-52169500-1337414240.jpg

Redigeret af Rina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer