Guest Magia

Rødt karton med "glimmer"

10 indlæg i dette emne

Hej alle med-brude

Jeg har købt noget karton i en boghandler til 10 kr pr stk. Det var ok pris, da jeg kun skulle bruge det til pynt, men nu kunne jeg godt tænke mig at bruge det til omslag til bordhæfter, da det er rigtig flot, og så er det jo lidt dyrt med 10 kr pr stk.

Jeg har ledt efter et sted at kunne købe det på nettet, men jeg kan ikke finde det nogen steder? Er der nogen der kan hjælpe?

Det er mørkerødt med sølv-glimmer-effekt, A4-størrelse.

Hilsen Helle

post-56363-0-26776500-1336756744.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa:)

hmm det lyder også en anelse dyrt, har du prøvet cchobby? Tror jeg nok deyt hedder.. Prøv at google det, ihvertfald et forsøg værd. Ved de er noget billigere end panduro feks. Ellers en lille lokal hobby forretning måske. Håber du finder noget :)

0

Del dette indlæg

På ebay er der nogle stykker hvis du søger på "red pearlised card". F.eks. her, men jeg ved ikke hvor meget du er til ebay. Ved heller ikke om den sælger jeg har linket til sender til Danmark, men du kan jo spørge, hvis du syntes prisen var god? Håber du findet noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ligner det papir vi har brugt (det var bare hvid), det hedder MAJESTIC og kan købes i det fleste hobbyforretninger (de havde det i hvert fald i tre forretninger bare i Randers) :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt dette som 120 g papir, men kunne godt bruge det i noget tykkere kvalitet. Er der nogen som ved om det er noget som man kan få? Jeg har prøvet cc hobby og panduro.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer