MariaSchmidt

OBS - sko

23 indlæg i dette emne

Bare lige en OBS (Oplysning til Brudene om Sko) haha ..... Var lige ude på strøget og kigge efter sko og så nogen helt nye Bianco lige havde fået hjem, der muligvis kunne interessere nogen. Sidder på iPad så kan ik lige smide billede ind.... Men fandtes i flere forskellige farver, 399,-

http://www.bianco.dk/webshop/produkt/til-hende/sko/party/ankara-pump/549919

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare fede, men igen er der problemet at de er alt for høje... Syntes det er blevet så svært at købe sko med hæl, for de forventer at vi alle kan vade rundt med 10-12 cm hæl, og jeg ligner bambi på galtis hvis jeg går med så høje sko :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså piger : Bliv nu ikke skræmt væk af en hæl på 9 cm! Der er 2 cm plateau foran på de der, hvilket vil sige at i kun oplever højdeforskel på 7 cm.

Det er da en skøn sko :loveshower: Og alle kan lære at gå i en sko på den højde! Det er bare træning, træning, træning! Og de skal jo alligevel gåes til inden den store dag :cheerleader3:

Jeg har jo ikke købt kjole endnu, så venter med skoene - og min H2B bliver nok også lidt fornærmet hvis jeg "nøjes" med en hæl på 9 cm (men det er jo heller ikke ham der skal gå i den :lol: ), so it's not for me... Men ellers er det da bare en helt perfekt brudesko :heart:

0

Del dette indlæg

Altså piger : Bliv nu ikke skræmt væk af en hæl på 9 cm! Der er 2 cm plateau foran på de der, hvilket vil sige at i kun oplever højdeforskel på 7 cm.

Det er da en skøn sko :loveshower: Og alle kan lære at gå i en sko på den højde! Det er bare træning, træning, træning! Og de skal jo alligevel gåes til inden den store dag :cheerleader3:

Jeg har jo ikke købt kjole endnu, så venter med skoene - og min H2B bliver nok også lidt fornærmet hvis jeg "nøjes" med en hæl på 9 cm (men det er jo heller ikke ham der skal gå i den :lol: ), so it's not for me... Men ellers er det da bare en helt perfekt brudesko :heart:

Jeg KAN IKKE gå i for høje hæle, jeg har trænet og øvet som en gal, og lige lidt hjælper det. Jeg er bære en stillet spasser :lol: . Jeg får også så pokkers ondt i mine fødder..

0

Del dette indlæg

I'm full of solutions:

Gå en tur i topshop og køb dig nogle shoe-accesories :

Min personlige favorit: Secret soles for killer heels :cheerleader3:

Jeg har ikke lyst til at gamle med min store dag, jeg holder mig til MAKS 8 cm hæl.. Det skal også lige nævnes jeg har dårlige knæ, også derfor jeg stort set altid går i flade sko.. Jaja jeg er besværlig, i know :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er lige præcis dem jeg har købt, blev simpelhen nødt til at eje dem selvom jeg på det tidspunkt ikke havde nogen ide om om de ville passe til min kjole. Det gør de heldigvis og er SÅ glad for mine skønne sko. Skal bare lige træne lidt så jeg kan holde til at have dem på hele dagen.

0

Del dette indlæg

Det er jo nærmest mine :wink:

61504-b.jpg

bortset fra mine kostede det dobbelte :angry: Og så står der Ilse Jakobsen i.. 400kr for et navn :huh:

De er tilgengæld også super fede.... :cheerleader3::heart: Og så kan jeg godt lide at de dækker hele foden.. Altså ude i siden., Eller der på siden af foden hvor de går hele vejen rundt... I ved forhåbentlig hvad jeg mener :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer