malenerok

Børnenes favorbox

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En lille legetøjsbil?

Viskelæder?

Hoppebolde?

Fløjte?

Tyggegummi?

Tag en tur i Søstrene Grene - de har 100.000 små ting! :) (Eller - deromkring.. Hehe..)

Ellers kan man, i de fleste boghandlere, købe noget der hedder "Pocket Full Of Fun" - det er en lille pose hvor man så kan komme små bitte gummi dyr osv i, som man kan tage med på togturen, bilferien osv.. De er meget søde og børn og deres fantasi kan få meget sjov ud af dem.. :)

Edit:

img_2420.jpg

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Vi har lige holdt min mors bryllup og jeg lavede også bokse til ungerne. Tænk meget over hvad du kommer i, selvfølgelig afhængig af hvilken fest og hvor mange børn.. Vi kom INGEN slik, larme ting, vandpistoler og andre ting de alligevel ikke måtte lege med til festen. Til gengæld var der stjerne-solbriller, farver, malebog, en lille yo-yo, et plastic dyr og lidt andet. Jeg fandt alt mit på www.mintemafest.dk og de har altså super mange gode ting.. Og som Shedevil siger, Søstrene Grene og måske Tiger..

Ungerne synes i hvert fald at det var et hit med de bokse og hyggede sig med at snakke om hvad de havde fået.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lille legetøjsbil?

Viskelæder?

Hoppebolde?

Fløjte?

Tyggegummi?

Tag en tur i Søstrene Grene - de har 100.000 små ting! :) (Eller - deromkring.. Hehe..)

Ellers kan man, i de fleste boghandlere, købe noget der hedder "Pocket Full Of Fun" - det er en lille pose hvor man så kan komme små bitte gummi dyr osv i, som man kan tage med på togturen, bilferien osv.. De er meget søde og børn og deres fantasi kan få meget sjov ud af dem.. :)

Edit:

Hvor ER den pingvin dog sød! I det hele taget nogle smadder søde dyr, god idé altså :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer