Nynne76

FANTATISK PA... :0)

6 indlæg i dette emne

Hej I skønne damer:)

SÅ skete det, i går. Vi blev overrasket herhjemme i vores hus kl. 14, af nogle dejlige feststemte venner. :toot:

Vi blev klædt ud i de mest ømme dragter!! Som nøgen mand og nøgen dame. (y) Det gav en del reaktioner rundt omkring. Men alle kunne grine af det, og mange ønskede os tillykke. :denmarkflag:

Vores venner havde valgt at holde fælles PA for min H2B og jeg. :loveshower: Der var kun 8 der mødte op. Så de synes det var for få at skille ad. Og det var helt fint med os, vi har det mega sjovt sammen når vi drikker :thumbsupsmileyanim: , hvor nogen måske ikk er så gode til det.

Vi startede med at køre ud til en af mine veninder, der blev der disket op med diverse våde varer og masser af chips. Så kom dildo-karen. :lol: Jeg har aldrig været til et dildoparty før, hvor der var mænd med. Og DET kan dælme godt anbefales. De stillede nogen mega sjove spørgsmål, og var MEGET nysgerrige. Meget meget underholdende. :biggrin: Derefter blev vi kørt ud til en kæmpe hal, hvor der var alverdens ting man kunne prøve. Det var virkelig sjovt, og LIGE i vores ånd!! Vi blir aldrig voksne, vi elsker at lege og KONKUERRE!!! Vi blev delt op i hold, og vi gik virkelig op i at blive det vindende hold. Tror det smittede af på de andre. :cheerleader3:Men ja piger, selvfølgelig vandt mit hold!!!! :toot::thumbsupsmileyanim:

Efter 1½ times vild leg, gik turen ned i gågaden. He he, det var lidt grænseoverskridende, at gå rundt og se sådan ud, men folk lo og sendte os lykønskninger. Vi endte på en stor kinesisk restaurant, men vi måtte skifte til pænt tøj, ellers måtte vi ikke komme med ind. :huh: Så blev maverne fyldt op, og ved 22 tiden var vi på vej ned mod en bar. Tilbage i kostumerne!!!

Der var en fantastisk stemning på den bar. Levende musik og glade mennesker. :thumbsupsmileyanim: Vi festede med de andre mennesker derinde og havde det virkelig sjovt! :balloon:

Lidt senere gik vi ned på et dansested. Og jeg siger jer tøser vi fik danset!!! OG drukket et utal af shots. Min H2B og jeg elsker begge to at danse, så vi gav den max gas!! Da kl. blev ca. 3 gik vi på pizza-bar og fik en slice. Og så var alle meget trætte og nogle meget fulde. :blush: Så turen gik lige hjem i seng. Jeg vil aldrig glemme min PA. Selvom ingen i vores familier var med, var den præcis som vi kunne tænke os. Helt i vores ånd!!!! Længe leve gode venner!!! :balloons:

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønt med sådan en dejlig dag! Håber på min egen polterabend enten varer hele dagen med manden og hans gutter, eller at vi ihvertfald mødes om aftenen og slutter sammen. Synes din beretning er endnu et bevis på hvor hyggeligt det er at blive "poltet" sammen :-) Tak for beretningen!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer