Line_J

15 dage til

7 indlæg i dette emne

I morgen er der kun 14 dage til at jeg skal giftes.. hvor er det vildt... nu har jeg fået siden november og vist at jeg d. 7/8 skulle giftes.

Men nu er det godt nok tæt på. Jeg skal bare lige have overstået weekenden, så er der kun er weekend tilbage, før det er min tur.

Jeg er færdig med alle mine gaveposer, har fået lavet vores kirkehæfte (skal bare have det kopieret) i denne weekend, bliver bordplanen rettet til, så denne kan blive kopieret i næste uge. Alle kameraene er malet og pyntet, så det eneste jeg mangler er vores bordkort. Jeg har ingen ide om hvordan de skal se ud, men jeg tager en tur i Metro på mandag, så må jeg se hvad de har af spændende ting.

Knus Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt Line... Tænk at kunne begynde at tælle ned. Mit bryllup er "desværre" overstået, så nu er der ikke det at glæde sig til mere - nu er der kun minderne - snøft :bearhug: - :bearhug:

Det lyder som om du virkeligt har styr på det hele, hvilket jo er fantastisk, så du bare kan nyde tiden op til :bearhug: er helt misundelig taz

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Hej Line..

Du har godt nok styr på tingene, gid det var mig.....Synes heeeele tiden at jeg/vi mangler et eller andet... Men vi når det jo nok, har heldigvis taget ferie ugen op til brylluppet...

Glæder mig til at se billeder af alle dine/jeres hjemmelavet ting..

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Hej Bøggild

Der ligger billeder af alle mine ting herinde, i den kreative afdelingen. Jeg tror at jeg har kaldt det noget med billeder af mine ting til brylluppet.

Som jeg sagde var det eneste jeg manglede bordkort, men lige efter jeg havde skrevet det, fik jeg en god ide, som jeg vil afprøve i weekenden.

Jeg vender tilbage på mandag med billeder...eller i weekenden hvis jeg kan få installeret digital kameraet på min bærbare.

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Line!

Ja det er dejligt at være så tæt på og have styr på det! ;)

I går lavede jeg vores bordkort færdige synes selv de blev rigtig gode! Udenpå står navnet og inden i er der en lille lab (det hele er så sat sammen i det ene hjørne, hvor jeg har lavet et "hjerte hul" men en wiresnor og en perle - vores invitationer er også sat sådan sammen, så det er i samme stil) på lappen inden i, stå så hvem vedkommende har på sin højre side og på sin venstre side. Jeg lægger desværre ikke noget billede ind, da min søster også er på disse sider og synes ikke hun skal se dem før brylluppet!!!! :bearhug::bearhug:

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Line

Åh, hvor kan jeg dog følge dig. Der er også kun 15 dage til bage inden den store dag, og jeg er netop i dag blevet færdig med alle tændstikæskerne !! Hvor er det bare rart. Derudover er bordkort, velkommen, velbekommen, menukort, servietter også lavet !!!! Vil lige skynde mig at sige, at det mest skyldes min dejlige mor, som har brugt en del aftener på det !!! (:bearhug::bearhug: søde mor !!) Og ja, jeg skal nok se om jeg kan få lagt billederne ind snart !!

Line - en speciel tak til dig/dit indlæg her !! Kom lige i tanke om vores kameraer, da jeg læste dit indlæg !! Dem skal jeg jo også have malet !!! :bearhug: Det havde jeg helt glemt i farten !! :bearhug:

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Hej Line

Rart at høre at du er ved at have styr på det hele.

Det har vi også næsten (jeg er helt panisk hvis der ikke er styr på tingene lang tid før) vi mangler ikke rigtig andet end at ringe og så folk til at gøre lidt forskelligt til brylluppet, som at tage ringene, køre vores bil mm.

Knuz Heidi :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer