lykkelig89

Trine og Brian 07.09.13

31 indlæg i dette emne

Har bare misundet alle de fine tråde, så nu ville jeg også prøve..

Jeg hedder Trine og min H2B hedder Brian vi har sammen vores lille datter på lige knap 1 år. vi skal vies i 2013 ( så der er laaaang tid til) men da jeg er typen der gerne vil have god tid, så er jeg/vi igang, det har dog mange fordele.

min kjole

mangler dog en jakke, sko, evt slør.. men der er jo tid nok endnu!

vores vielse

invitationer

save the day

der kommer et nyt billede inden længde. vi syntes vi ville have noget andet!

kagen

monogram

feststedet

buketten

bordkort

Personlige chokolader

kommer

Min datters søde kjole

kommer

Menu

Buget

kommer når jeg lige får lidt overskud igen

Og som en ekstra lille uvendtet gave venter jeg barn nr 2.(en lille dreng) til jan 2013, så det bliver spændene og se hvordan det komme til at gå! Men det er jo en bonus at jeg jo har barsel, så jeg rigtig kan kome ind og lure.

forsættelse følger!!!!

Efter to indlæggelser med lille manden, og et utal af sygdome er vi ved at være klar til den kommende barnedåb d. 9 maj - og når dette er overstået kan jeg komme igang med mine invitationer.. pyh får faktisk lidt stres nu..

post-39334-0-01100800-1337761770.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vielsen

hverken min H2B eller jeg er meget troende, og jeg har ikke de store prinsesse drømme så besluttede os at tænke uden for boksen. det kom der kun noget godt ud af, vi har fået godkendt vielses stedet af viborg kommune, har fundet en giftefode (aner ikke hvordan det sataves) så alt er klart. det eneste jeg ikke lige har styr på er oppyntningen af båden. tænker tyl og blomster hen af gangbroen og tyl på båden.

vi vil servere kaffe, the, øl, vand og champange plus lidt lækkeret til ganen...

post-39334-0-89744000-1337763339.jpg

Redigeret af lykkelig89
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og sikke meget du alllerede har styr på :biggrin: Kan også fortælle at tiden går rigtig hurtigt, så det er jo godt at have overvejet og arrangeret fra start af :rolleyes:

ja, og har endnu ikke ramt 20.000,- det eneste vi mangler er drikke vare og min H2B s tøj så er selv ret imponeret!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din helt egen tråd :)

Og sikke en masse du allerede har styr på :)

vi har samme dato, og jeg troede jeg var godt med :lol: Men jeg er da laaaangt bagud i forhold til dig - godt der er længe til endnu ;)

ej hvor sjovt, vi havde / har ikke et stort budget, så vi tænkte jo længder tid vi har jo flere forskellige forslag kan vi få

0

Del dette indlæg

Hejsa Trine og velkommen til et vidunderligt forum :wink:

Det lyder helt vidunderligt at i skal giftes på en båd, der er en tråd her med en brud der blev gift på kanalrundfart :)http://www.bryllupsklar.dk/forum/69490/sea-of-love-malou-mathias-23-juli-2011.html

Synes også din kjole er såå elegant :7himmel:

0

Del dette indlæg

Hejsa Trine og velkommen til et vidunderligt forum :wink:

Det lyder helt vidunderligt at i skal giftes på en båd, der er en tråd her med en brud der blev gift på kanalrundfart :)http://www.bryllupsk...-juli-2011.html

Synes også din kjole er såå elegant :7himmel:

ja, vi vil noget helt anderleds!!! og tusinde tak for kommentaren om min kjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer