Louise 86

HJÆLP ! Hvad ville i gøre ?

21 indlæg i dette emne

Vires ringe er for store Min H2b og jeg købte vores ringe i god tid da jeg ikke ville stå uden ringe når vi skal giftes vi fik dem hjem for ca 1 md siden og må konstatere at de er alt for store ( guldsmeden tog målene) vi indlevere dem ugen efter at vi har fået dem og ha nu er der gået 3 uger og jeg har riget til dem et par gange for at høre om vi ikke snar kan hente vores ringe :-( men nej de er ikke kommet :-( det tog dem kun 14 dage at lave ringene kan det så godt passe at det skal tage så lang tid ?

Nu er der kun ca 1 mdr til vi skal giftes og kan godt mærke at jeg er ved at være nervøs :-(

Hjælp piger hvad ville i gøre ????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ikke gå i panik endnu. Hvis det tager 2 uger at lave ringene og der kun er gået 3 uger og man så også tager højde for, at vi har helligdag i dag, så er der jo ikke gået urimeligt lang tid. Jeg ville give dem til onsdag og så kontakte dem (evt. personligt) en gang mere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg ved godt at jeg nok skal slå kold vand i blodet men har bare sådan en dårlig mavefornemelse

og frygter virkelig at der er noget galt :blush:

og hvis min frygt nu viser sig at være rigtig så har vi jo ikke meget tid til at få fat i nye ringe men

jeg prøver at slå kold vand i blodet :huh:

0

Del dette indlæg

Uha kender godt den der negative mavefornemmelse. Men søde dig, det skal nok gå. Jeg ville give dem til onsdag, og så stikke hovedet derned og fortæl dem hvordan du har det. :o Du skal se, det skal nok gå. :) Men jeg havde det sådan med vores brudekørsel. Var også ved at tvivle om han nu virkelig FANDTES... He he. Men han kommer da selvfølgelig og kører med i hans flotte karet. :)

0

Del dette indlæg

mange tak :bearhug: det var lige hvad jeg havde brug for ved godt at der er tid i nu men deligt

at der er andre der også kan ha den sammen fornemelse og det uden at der er noget galt :biggrin:

håber du får ret og at vi snart har vores ringe :loveshower:

Det har I da... :) Det hjælper tit lige at lufte sine bekymringer. Vi kvinder har en god intuition, men liiige i forbindelse med vores eget bryllup tror jeg desværre ikke vi kan regne med den.. hehe. Vi er bare nogle tikkende nervøse bridezillas-bomber, he he

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak :bearhug: det var lige hvad jeg havde brug for ved godt at der er tid i nu men deligt

at der er andre der også kan ha den sammen fornemelse og det uden at der er noget galt :biggrin:

Det har I da... :) Det hjælper tit lige at lufte sine bekymringer. Vi kvinder har en god intuition, men liiige i forbindelse med vores eget bryllup tror jeg desværre ikke vi kan regne med den.. hehe. Vi er bare nogle tikkende nervøse bridezillas-bomber, he he

ja jeg tror du har helt ret :lol:

mange tak fordi i gad læse og berolig mig :bearhug:

0

Del dette indlæg

ja jeg tror du har helt ret :lol:

mange tak fordi i gad læse og berolig mig :bearhug:

ALTID!!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi fik vores ringe var min for lille, så vi sendte den retur og selv om ringen blev lavet første gang på under 14 dage, tog det over 3 uger at få den lavet i den rigtige størrelse, så det er om at være tålmodig.

0

Del dette indlæg

Jubiiii nu har vi endelig fået vores ringe :-) men glæden blev kort for da vi var kommet hjem og jeg lige skulle se på dem igen opdager jeg at det er mærker i min ring ( en helt glat ring med stem i ) som om den har sat fast i noget men ved ikke om jeg tør indlevet ringen igen for jeg har ikke nerver til at ser skal gå så længe igen inden vi får dem igen og forretningen vi har købt ringene i lukker om 3 uger men omvendt er jeg bare ikke tilfreds med at en ring til så mange penge er rampet inden de er taget i brug :-(

IGEN HVAD VILLE I GØRE ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen i dejlig tøser ;-)

Jeg besluttede mig for at tage ned med den igen for kunne bare mærke at jeg blev mere og mere ked af at den ikke var 100 % ok og hun var flink og sagde at det skulle de nok få løst og hun lovede at jeg ville ha ringen igen på fredag så x lige fingrer for at min fungere så virkelig kommer på fredag ;-/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer