Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener det var et fossil ur vi gav toastmasteren i 30 års fødselsdagsgave og det er han ihvertfald glad for

Jeg skrev lige med en urnørd, som siger at det er et rigtig fint urværk, så jeg tror sku at det bliver det.

Kender desværre ikke til mærket.. Men ville da bare lige sige at det er et super fedt ur... :)

Synes nemlig også det er lidt lækkert!

jeg er bare lidt i tvivl om guldet? H2b vil ikke have sølv, da det så ikke matcher hans vielsesring, men hvad nu hvis guldet ikke er helt samme nuance.

0

Del dette indlæg

:metteholm Kagemøde :metteholm og andre updates

I morgen skal vi til kagemøde med Sweet Valentine, hvor vi har bestilt vores kage. Glæder mig til at få det hele mere på palds.

Det er h2b, som i sidste ende har det sidste say i forhold til bryllupskagen, da jeg ikke er så meget til sådan noget.

På lørdag skulle vi have holdt klip og klister-dag, men vi har været nødt til at rykke datoen, så nu bliver det d. 27. september i stedet for.

D. 6. september skal Kasparr med sin far og forlover ud og finde tøj. Bruden var også lige ved at få grå hår over den korte tid, som der er levnet til det.... :pokey:

Og så er det der jeg skal poltres. Spændende!!! Glæder mig vildt meget :loveshower::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen Josefine... :) bare vent, de 50 dage kommer til at gå stærkt... :)

Har i styr på det meste efterhånden???

Jeg tror altså ikke du skal tænkte så meget over det med farven på uret i forhold til ringen.. Det synes jeg ikke betyder noget :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen Josefine... :) bare vent, de 50 dage kommer til at gå stærkt... :)

Har i styr på det meste efterhånden???

Jeg tror altså ikke du skal tænkte så meget over det med farven på uret i forhold til ringen.. Det synes jeg ikke betyder noget :)

Tak søde.

Jeg synes allerede at tiden flyver. Det har lige været mandag.

Jeg synes vi har ret godt styr på tingene. Det meste handler om små projekter nu, som vi kan lave på klip og klister dagen d. 27. september.

Og så selvfølgelig Kasparrs tøj..... SUK!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi besluttede impulsivt her til eftermiddag, at hive alle vores ting til brylluppet frem...

Det skulle give os et overblik, så vi kan få det pakket sammen i kasser, så fx al bordpynt er sammen. Vi måtte sætte to plader i spisebordet. Lysestager og vaser, har vi kun sat frem sætvis og mange ting er ikke pakket endnu, som bla gaveposerne.

På dagen har vi samlet fem biler til kørsel for, at få logistiken til at gå op, men tror nu at nogen kommer til at køre flere gange, hvis alle vores hjælpere også skal med.

Min mormor og morfar får min brudekjole hjem og sørger for at få den bragt sikkert på. Regner også med at give dem sko og slør, så det er samlet.

Vi var til kagemøde i går og fik detaljerne på plads om kagen. Den bliver med passionsfrugtcreme, chokoladecreme med chokoladen tykkere i, chokoladekage og overtrukket med hvid marcipan. Den bliver pynten med marcipanblade i alle efterårets farver og på toppen kommer vores søde topfigur.

Vi besluttede at betale for, at få den transporteret op til Dronningmølle, da det simpelthen bliver for meget for os, at skulle overskue selv på dagen.

Vi har længe været lidt i dilemma omkring vores store vaser, som skal bruges til bordene til middagen, men har nu besluttet at beholde dem og gå med den oprindelige idé, om at drukne blomsterne, smide perler i bunden og hvide flydelys på vandoverfladen.

Blomsterne har vi endnu ikke valgt, men tror at det skal være svagt lyserøde roser og lilla callaer skiftevis i vaserne. Tror det vil se rigtig godt ud.

Til bordnumrene har vi købt hvide rammer, hvori vi sætter lilla papir, som baggrund og så cremefarvet papir med lyserød skrift til bordnummeret. Rundt om et af hjørnerne på rammen skal der så hænge en perlekæde.

Inspirationsbilleder følger senere, når jeg er på computeren, men I kan lige få af vores nuværende spisebordssituation...

Og min søde hubby, der laver skilte til diverse :)

post-56633-0-64532600-1409415905_thumb.j

post-56633-0-55479200-1409415944_thumb.j

post-56633-0-92584600-1409415968_thumb.j

post-56633-0-03237200-1409415984_thumb.j

post-56633-0-69969100-1409416019_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi lavet en masse skilte og indhold til gæstebogen.

Jeg har fundet vores spisebord frem igen efter at have organiseret tingene i flyttekasser og lavet sedler på, hvad der er i hver enkelt.

Lige nu sidder jeg endnu engang og slås med bordplanen. Vi mangler kun svar fra Kasparrs fætter, som vi stærkt regner med kommer.

Jeg vil lade billederne med skiltene tale for sig selv :)

Nu mangler vi kun at lave skilte til herre og dame toiletterne. Toiletterne i Klithuset er unisex, men da vi har lavet kønsbestemte toiletkurve, har vi valgt at lave skilte til toiletterne. Vi mangler at printe skiltene til toiletkurvene ud.

Vi mangler at lave alle 52 menukort, som skal fungere, som servietholder. Vi afventer mail fra kokken med den eksakte menu.

Vi skal have lavet bordkort.

Jeg skal også have lavet en bordplansoversigt. Jeg regner med at lave mini plancher til hvert bord og så hænge dem op på en troldegren, hvis jeg kan skaffe sådan en?!

Derudover har vi talt om, om vi på en eller anden måde, skal lave noget, som fortæller gæsterne lidt om hinanden. Måske vi gør det i velkomstbrevet :)

Kasparr vil gerne have barmenuer, så den opgave har han fået.

Tilslut mangler vi at lave velkomstbrevene til gaveposerne, som heller ikke er færdige.

Det er da til at overskue.

post-56633-0-52543000-1409499234_thumb.j

post-56633-0-10593200-1409499257_thumb.j

post-56633-0-53407900-1409499290_thumb.j

post-56633-0-14730000-1409499302_thumb.j

post-56633-0-49932100-1409499320_thumb.j

post-56633-0-93368600-1409499329_thumb.j

post-56633-0-81554400-1409499341_thumb.j

post-56633-0-91509100-1409499357_thumb.j

post-56633-0-20627300-1409499368_thumb.j

post-56633-0-78438600-1409499378_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
1

Del dette indlæg

Nu kan vi sige "Næste måned"! :a1221: Hold da op, det går stærkt!.

Meget fine skilte I har fået lavet! Synes jeg er så meget bagud, når jeg følger med i din tråd :lol:

Vi skal også lave en oversigt med information om hver gæst. Tror og håber, at det bliver en god måde at bryde isen, for dem som ikke er så gode til at indlede en samtale. Så vores skal være på bordet i et hæfte.

Mon ikke troldegrene kan købes på planteskoler, ellers er det med at være på udkig i folks haver, så du måske kan få lov til at hugge noget der :)

0

Del dette indlæg

Hej.

Måske du kan hjælpe med at svare på noget. Ved i næsten lige har været oppe i Klithuset. Vi skal selv fejre vores dag deroppe til April. Bjørg har skrevet at man sagtens vil kunne være 64 til spisning. ( vores gæsteliste er blevet lidt lang )

Kan du huske om der er service til så mange?

Hilsen Chris

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Måske du kan hjælpe med at svare på noget. Ved i næsten lige har været oppe i Klithuset. Vi skal selv fejre vores dag deroppe til April. Bjørg har skrevet at man sagtens vil kunne være 64 til spisning. ( vores gæsteliste er blevet lidt lang )

Kan du huske om der er service til så mange?

Hilsen Chris

Nej, det ved jeg faktisk ikke, men det står inde på hjemmesiden, hvor mange der er service til :)

Der står:

"Der er bestik, tallerkener, glas, kopper, fade, termokander og køkkengrej til 60 personer. Der er 11 runde borde (diameter 120 cm) og 11 borde (160 x80) i konferencesalen. Der er dyner og hovedpuder på værelserne, og man medbringer selv sengelinned og håndklæder, med mindre man ønsker at leje Klithusets. Prisen er 120 kr. per sæt (indeholder både sengelinned, håndklæder, shampoo og sæbe). Hvide duge kan lejes for kr. 50 per stk. og stofservietter for kr. 4 per stk. Desuden findes der, ud over de gængse fornødenheder som DVD-afspiller, fladskærm, hårtørrer, strygebræt og strygejern, også 2 x trip trap barnestole med baby indsats og 2 x weekendsenge til børn i huset. Klithuset er desuden udstyret med komplet AV-udstyr til brug ved møder og konferencer, der er projektor i loftet, lærred, whiteboard,TV med dvd, musikanlæg, kopimaskine til rådighed. - See more at: http://www.lauritzenfonden.com/da/generelt-for-leje-af-klithuset.asp#sthash.K8gsdwEy.dpuf"

Hvis I skal være så mange, så tror jeg ikke at I kan sidde ved runde borde, det vil simpelthen blive for klemt... Men ved ikke, hvad i tænker :)

0

Del dette indlæg

Det er præcis min tanke. Men det er så svært at vælge nogen fra. :-(

Og vil så gerne have runde borde. Det er ikk alt planlægning, som er lige nemt.

Havde godt se info, men ved der er nogen som har været flere der oppe, har selvfølgelig bare glemt, hvem af kollegaerne det er?! Ups.

0

Del dette indlæg

Det er præcis min tanke. Men det er så svært at vælge nogen fra. :-(

Og vil så gerne have runde borde. Det er ikk alt planlægning, som er lige nemt.

Havde godt se info, men ved der er nogen som har været flere der oppe, har selvfølgelig bare glemt, hvem af kollegaerne det er?! Ups.

Lillian som tidligere stod for det, fortalte os, at der har været op til 100 mennesker :blink:

Det ville jeg så aldrig gøre....

Hvis du gerne vil have alle med, så må I jo bare sidde ved langborde. Vi har bestitl større borde, da vi synes de runde seksmands borde, som er der er for små. Vi kommer til at fylde hele rummet god ud ogh vi bliver "kun" 52 prs. :)

Jeg smider billeder op efter brylluppet, så kan du jo lige selv vurderer, hvordan du synes det ser ud og om der kan være et ekstra bord f.eks. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer