Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Jeg tror at det for os, som par er virkelig vigtigt, at vi har ro påbud ugen op til, da vi ellers godt kunne rage uklar med hinanden, hvilket vi selvfølgelig ikke har lyst til.

Jeg har inspireret ham via billeder, men fortrød lidt i går og sagde, at det er vigtigst for mig, at han vælger noget med hjertet, som han kan li :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk nu at få skrevet talen til din kommende mand - ja hvis du vil holde sådan en - nu. Så den ikke bliver aften/natten forinden. Ja og så få den printet ud. Jeg har hjulpet flere gomme med print lørdag, hvor de er totalt stressede...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk nu at få skrevet talen til din kommende mand - ja hvis du vil holde sådan en - nu. Så den ikke bliver aften/natten forinden. Ja og så få den printet ud. Jeg har hjulpet flere gomme med print lørdag, hvor de er totalt stressede...

Den har jeg skrevet, som skrevet på forrige side :) Jeg mangler kun at rette de til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blade til polaroid stand

Så har jeg fået lavet 52 (!!!) blade til vores polaroid stand. Alle bladende og navnene er klippe og skåret ud i hånden - Sikke et projekt.

Men jeg eeelsker resultatet :loveboard: Bag på skal der drysses sølv glimmer for, at gemme de grimme blyantsstreger :floejt:

Snoren er den som, jeg regner med at de alle sammen kan hænge på.Træklemmerne er købt for længst og pakket i den kasse, som står nederst i stablen af kasser til brylluppet.

post-56633-0-26389000-1411490023_thumb.j

post-56633-0-50184900-1411490039_thumb.j

post-56633-0-57250000-1411490067_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blade til polaroid stand

Så har jeg fået lavet 52 (!!!) blade til vores polaroid stand. Alle bladende og navnene er klippe og skåret ud i hånden - Sikke et projekt.

Men jeg eeelsker resultatet :loveboard: Bag på skal der drysses sølv glimmer for, at gemme de grimme blyantsstreger :floejt:

Snoren er den som, jeg regner med at de alle sammen kan hænge på.Træklemmerne er købt for længst og pakket i den kasse, som står nederst i stablen af kasser til brylluppet.

hvor er de blevet flotte, og sikke et stk arbejde du / i har lagt i det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blade til polaroid stand

Så har jeg fået lavet 52 (!!!) blade til vores polaroid stand. Alle bladende og navnene er klippe og skåret ud i hånden - Sikke et projekt.

Men jeg eeelsker resultatet :loveboard: Bag på skal der drysses sølv glimmer for, at gemme de grimme blyantsstreger :floejt:

Snoren er den som, jeg regner med at de alle sammen kan hænge på.Træklemmerne er købt for længst og pakket i den kasse, som står nederst i stablen af kasser til brylluppet.

hvor er de blevet flotte, og sikke et stk arbejde du / i har lagt i det

Taaaak, ja det har taget et godt stykke tid. Tror der ligger over ti timers arbejde i dem. Men synes det ser så fint ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag aften blev vi endelig færdig med vores bordplan. Her til morgen har jeg lavet bordplansoversigten færdig.

Kasparr skal endnu engang have æren for det flotte arbejde. Jeg har kun skåret papir og klistret sammen. Bordplansoversigten skal som sagt hænge på en stor troldegren :)

post-56633-0-64899200-1411542783_thumb.j

post-56633-0-18194200-1411542806_thumb.j

post-56633-0-91977900-1411542828_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mødet med præsten

I går var vi til møde med vores præst.
Vi havde ikke mødt hende før og var derfor spændte på, hvordan hun ville være.
Hun var så sød, glad og livlig og meget åben og nem at tale med.
Vi talte om os og hinanden, vi gennemgik salmerne samt ind- og udgangsmusik og vi gennemgik hele ritualet. Så fint :)
Vi skal sende hende vores kirkehæfte på mail og så retter hun det lige til.
Vi har valgt at hun under tilspørgelsen bruger vores nye navne, så gæsterne i kirken kan høre dem, nu da vi begge skifter helt ud i mellem- og efternavn.
Ved Ring udvekslingen har vi valgt, at Kasparrs forlover træder frem og giver ringene :)

Uuuuh jeg glæder mig, det hele blev så virkeligt, som vi sad der i kirken og gennemgik det hele.

Efter besøget i kirken kørte vi hjem til min far for at sige hej.
Min far står for alle drikkevarerne på dagen og havde derfor lige købt en hvidvin, som vi skulle smage.
Nu har vi valgt begge hvidvine og rødvinen og mangler nu kun en dessertvin til middagen.
Jeg har været i tvivl om min far overhovedet ville have mod til at dukke op på dagen, men i går spurgte han sørme, hvad han skulle gøre, hvis han ville holde en tale. Wauw. Jeg bad ham kontakte vores toastmaster, men det var han ikke meget for, det mente han ikke var nødvendigt, han kunne jo bare rejse sig....
Så nu får jeg lige toastmasteren til at kontakte min far, så de lige kan informere hinanden om hinandens planer.

Jeg er spændt på, hvordan det hele kommer til at gå på dagen :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh det ser knaldhamrende godt ud det hele!! :cheerleader3:

Taaaak søde. Det bliver godt at kunne se det hele samlet og sat op på dagen :D

Ja det kan jeg godt forstå!! Vi andre glæder os også til billeder af det!! :lol::lol:

jeg lover at der kommer masser af billeder af hele brylluppet, når det engang er omme :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåååh ja forresten. Jeg kom i tanke om at min afdøde svigerfars kone er tidligere danselærerinde, så hun skal lære os brudevalsen i stedet.

Så er de 800,- sparet! :loveshower:

Ej, hvor lækkert! Det var da enormt smart :) Jeg kigger i øvrigt med herinde, og ser alle jeres fine ting, men får altså ikke lige kommenteret hver gang :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste venindes mor skrev i går, at hendes mand var nødt til at melde fra til brylluppet, da han har der rigtig skidt.

Det er selvfølgelig træls nu, hvor vi havde lavet bordplan osv., men det er heldigvis nemt at ændre.

Han er ikke en af dem, som vi vil mangle på dagen, så vi er heldigvis ikke skuffede og synes egentligt, at det er helt okay :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer