Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Diverse updates

Vi har stadig ikke modtaget menuen skriftligt fra kokken endnu og han presser virkelig min tålmodighed til det ydereste. Derudover mangler vi også det endelige regnskab, som vi ligesom skal bruge for at kunne betale ham.

Da vi endnu ikke har modtaget regnskabet, håber jeg at han godtager det afbud, som vi fik i går, så vi kun skal betale for 51 personer til middagen.

Vi havde egentligt planlagt en klip- og klisterdag i dag, men grundet afbud bliver det ikke til noget og jeg får bare en veninde på besøg til hygge.

Meeen det ved kokken ikke og jeg har for lææænge siden bedt om at have menuen til i dag, så vi kunne få lavet dem - Jeg bliver træt og zillaagtig!!! :pokey:

Jeg synes det er så ærgerligt, at han er sås sløv på det område, for jeg kan virkelig godt li ham og jeg er sikker på at hans mad bliver lækker, men nøøøøj, hvor havde jeg valgt en anden kok, hvis jeg havde vidst, at jeg konstant skulle rykke ham for svar... :td:

I onsdags kontaktede vi vores dj, bare for at høre, hvornår vi ville høre fra dem angående musikønsker. Jeg fik svar med det samme :super:

Dj'en eller ham, som i hvert fald står for bookingen skrev, at vi ville blive kontaktet onsdag eller torsdag op til brylluppet.

Det synes både Kasparr og jeg er helt fair, da der ikke er nogen grund til noget inden da. Vores musikønsker er for længst på plads, men skal bare lige organiseres lidt mere.

H2b skal til at have hentet sit tøj sammen med min far og sin forlovers. Det skulle vidst meget gerne være færdigt nu og hvis der skulle være evt. ting, som skal nå at tilrettes skal det også til at være nu.

Vi mangler ny bekræftelse fra Sweet Valentine, som står for vores bryllupskage, efter at vores gæsteantal er steget til receptionen fra 80 til +100 gæster.

Vi skrev til hende i begyndelsen af ugen og har ikke hørt noget, så jeg har sat Kasparr til at rykke for svar, så vi kan få det nye regnskab.

Kasparr sendte i torsdags en mail til vores fotograf med den inspiration, som han bad os lave tilbage i maj måned, da vi havde møde med ham.

Jeg havde udarbejdet 10 collager med forskellige billeder, som klargjorde hvad vi ønsker os af billeder.

Vi ønsker os bl.a. billeder, som virkelig fanger efteråret og portrætter af os hver især.

Jeg kan lige se om ikke jeg kan ligge mine collager op, så I kan se dem - De skal bare lige laves mindre, så de kan være her.

Min svigermor sendte mig i går aftes et billede af prøven på det sjal, som hun strikker til mig.

Jeg synes det er så fint og jeg glæder mig rigtig meget til at se det endelige resultat i de rigtige farver :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan nogle fine DIY-ting I får lavet!!

Hvor kan jeg dog godt forstå, at du er træt af, at rykke kokken! Når man selv gerne vil have styr på tingene er det bare SÅÅÅ provokerende, at andre tager det SÅ stille og roligt!

Jeg glæder mig til at se collagerne og sjalet :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inspiration til fotografen

Som lovet tidligere her de collager, som vi har sendt til fotografen med inspiration.

Der kommer lige et par indlæg, da ikke alle collagerne kan være i et indlæg :)

1) Detaljebilleder

post-56633-0-36291900-1411893970_thumb.p

2) Billeder af brudekjolen

post-56633-0-34495900-1411894057_thumb.p

3) Vielsesringene før og efter vielsen

Dette er faktisk en af Kasparrs ønsker og noget der betyder meget for ham.

post-56633-0-28451000-1411894098_thumb.p

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

4) Billeder af familien

Vi håber at fotografen kan fange nogen vigtige øjeblikke imellem os og vores familie.

post-56633-0-29345000-1411894603_thumb.p

5) Bruden med sine brudepiger og gommen med sin forlover og gode venner

post-56633-0-97448500-1411894621_thumb.p

6) Portrætter af bruden og gommen hver for sig

post-56633-0-11306900-1411894661_thumb.p

7) Brudepar der ligger ned

Det er mine yndlings billeder

post-56633-0-42309000-1411894727_thumb.p

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8) Kærlighedsbilleder.

Jeg elsker billeder, som virkelig fanger ømheden og kærligheden mellem brudeparret. Billederne må ikke virke alt for opstillede.

post-56633-0-31382000-1411894829_thumb.p

9) Billeder der indfanger efteråret.

Da vi skal giftes i oktober, kan vi ligeså godt udnytte de flotte efterårsfarver, som årstiden byder på.

Vi ønsker os dog fri fra gråvejr og regn... :pokey:

post-56633-0-37249700-1411894868_thumb.p

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sådan nogle fine DIY-ting I får lavet!!

Hvor kan jeg dog godt forstå, at du er træt af, at rykke kokken! Når man selv gerne vil have styr på tingene er det bare SÅÅÅ provokerende, at andre tager det SÅ stille og roligt!

Jeg glæder mig til at se collagerne og sjalet :biggrin:

Tusind tak søde :)

Det er så træls, at skulle rykke ham hele tiden og vildt frustrerende. Jeg er ikke typen, der hidser mig op, men han tricker godt nok mit temperament.

Så er der collager :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, nogle gode kollager! Er også vild med efterårsfarverne. Vi nåede aldrig rigtig at lave noget inspiration til fotografen eller tænke over hvem vi ville have taget billeder med. Nu har vi jo ikke fået alle billederne, men der er i hvert fald ikke nogen med vilje opstillede af mig og mine veninder og af S og hans forlover/venner. Så det er jeg lidt ærgerlig over. Men det var også bare så svært at finde tid til det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nogle gode kollager! Er også vild med efterårsfarverne. Vi nåede aldrig rigtig at lave noget inspiration til fotografen eller tænke over hvem vi ville have taget billeder med. Nu har vi jo ikke fået alle billederne, men der er i hvert fald ikke nogen med vilje opstillede af mig og mine veninder og af S og hans forlover/venner. Så det er jeg lidt ærgerlig over. Men det var også bare så svært at finde tid til det hele :)

Jeg lavede collagerne helt tilbage i maj måned efter vi havde haft møde med fotografen. Vi har virkelig prøvet at lave alting i god tid, så vi får alting med.

Jeg håber at jeres fotograf har fanget nogen gode ikke opstillede billeder med jer i stedet. De er nogen gange også bedre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle gode collager...

Jeg tror måske lige jeg napper nogle af billederne til inspiration til vores fotograf!

Sjalet ser da rigtig lækkert ud :a1221: Det bliver spændende at se det færdige resultat!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle gode collager...

Jeg tror måske lige jeg napper nogle af billederne til inspiration til vores fotograf!

Sjalet ser da rigtig lækkert ud :a1221: Det bliver spændende at se det færdige resultat!

Værsgo :D Jeg har lavet dem i Paint med forskellige billeder, som jeg har fundet på nettet.

Fotografen havde egentligt bare bedt om et billede pr. situatiion, som vi ønskede os, men hvad gør en zilla, som ikke kan vælge og gerne vil være sikker på, at han får det hele med? Hun laver der da bare en collage pr. ønske :floejt:

Fotografen skrev btw at de var rigtig fine, så det er dejligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Uuuuh jeg glemte vores tre ugers milepæl i går, men så er der jo 20 dage tilbage i dag :loveshower:

Jeg tog i dag i Magasin, da jeg havde en masse gavekort til Magasin - Dem har jeg nu brugt... :floejt:
Jeg rendte længe rundt og kiggede på både undertøj og natkjole til bryllupsnatten.
Jeg prøvede en stropløs BH, som sad elendigt og jeg blev derfor enig med mig selv om at bruge den, som jeg allerede har.
Jeg købte to par lækre cremefarvede trusser. Da jeg kom hjem checkede jeg lige farven og de matcher ikke BH'en helt perfekt, men det går. Der er jo ingen der skal se det sammen udover mig og dem der klæder mig på.
Jeg købte et par g-strenge og et par hotpants, så kan jeg jo vælge på dagen, hvad der er mest behageligt.
Jeg vandrede længe rundt og kiggede efter en natkjole, som jeg kan bruge til bryllupsnatten. Vi har lovet hinanden vi trods træthed, skal :a1093: om så det kun tager et øjeblik, så skal ægteskabet indvies med manér :bed:
Nåh, men jeg synes mange at de natkjoler, som de havde hængende var enten for dyre eller for pussenussede. De havde enten sommerfugle på, lyserøde blomster eller var med leopardmønster :blink:
Kasparr ville sikkert elske leopardmønsteret, men det er nu ikke lige mig. Imellem alt det tøsede og over-the-top hang der en lang sort silkesag med en meget høj slids og glimmersten, men prisen afholdte mig.
Men da jeg efter flere runder rundt i afdelingen igen stof og kiggede på den, så jeg at prisen på selve kjolen var mindre, end den de stod på skiltet. Så den røg over armen og jeg op forbi trusseafdelingen og købe et par lækre sorte blonde g-strenge, som jeg kan bruge under.
Jeg prøvede først natkjolen da jeg kom hjem og jeg synes den er lidt sexy med den høje slids. Derudover et ryggen også meget lav på den, så den er altså ret fin. Jeg ved egentligt ikke om Kasparr er til den slags, normalt køber han gennemsigte sager til mig... :lol:
Jeg var lige ved også at købe et mega sødt sæt nattøj til om fredagen, hvor jeg skal sove sammen med mine tre brudepiger. Nattøjet bestod af lyseblå og polkaprikkede shorts og en blå top, hvorpå der stod: "I do", men jeg valgte altså at begrænse mine indkøb. Jeg tror kun det er mig, som ville synes at sættet var vildt nusser, så hvorfor brueg 200,- der...
Da jeg var færdig i dame afdelingen smuttede jeg op på 1. salen, hvor jeg købte sorte Tommy Hilfiger boxershorts og hvide Calvin Klein tankstops til Kasparr.
Normalt går manden i Björn Borg eller de billige fra Netto, men da jeg nægter at give 350,- for to par boxershorts, købte jeg i stedet for tre par til samme pris. UUUH. Penge sparet ;)
Jeg spurgte inden jeg gik hjemmefra, hvad Kasparr ville have på af bosershorts og om de bare skulle være sorte - Det må jo gerne se pænt ud, når han nu skal flashe (y)
H2b går altid med undertrøje og altid med Calvin Klein, så da der var flere penge på gavekortene røg de lige med i handlen også.

I får lige et billede af mit undertøj og natkjolen:

post-56633-0-41100400-1411935660_thumb.j

post-56633-0-54580300-1411935688_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle lækre køb! Jeg synes heller ikke, der var et vildt godt udvalg at natkjoler i Magasin, da jeg rendte forvildet rundt der. Købte også en der var lidt for dyr, men den faldt i god smag, så det går nok :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle lækre køb! Jeg synes heller ikke, der var et vildt godt udvalg at natkjoler i Magasin, da jeg rendte forvildet rundt der. Købte også en der var lidt for dyr, men den faldt i god smag, så det går nok :)

Jeg syne sudvalget er virkelig ringe og ike særlig lækkert. jeg ville så heller ikke give en krig og har derfor kun betalt 229- for den sorte sag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super lækker natkjole :) Trusserne er også rigtig fine, og det er en meget diskret farveforskel, der er. Det er vel heller ikke andre en Kasparr, der skal se dem? :wink:

Synes dog måske shortsne er lidt "mormor", når de ligger på bordet, men det kan være de er anderledes på? Men kan helt sikkert godt forstå, hvis du skulle vælge, at sætte komforten i højsædet, kan forestille mig, at det er svært at rette på en g-streng under til lag tyl :wink::tunge::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. og sidste kjoleprøvning

Jeg var i går til min sidste kjoleårøvning. Kjolen er blevet så smuk og ærmerne er bare så fine på.

Jeg har kun to billeder fra min mor, men kan ikke få dem gemt på telefonen. Dem som min veninde tog kan jeg heller ikke finde ud af at gemme på telefonen... :huh:

Jeg skal hente kjolen torsdag d. 16. oktober - Bliver så dejligt.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bunny_4: Endelig menu fra kokken :bunny_4:

I går modtog vi langt om længe den endelige menu fra kokken, så den får I lige:

Forret - 1:

Jordskokkecreme med sprøde porrer og persilleolie.

—————
Forret - 2:
Fisketallerken med ferskrøget laks fra Nordhavns røgeri, fisketerrin, blinis med rogn og jomfruhummer.
—————
Hovedret:
Dyrebov og Dyrekølle med efterårsgrønt og rødvinssvampesauce.
—————
Dessert:
Tærte og parfait med hvid chokolade og passionsfrugt.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer