Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: 11 DAGE TILBAGE :a1221: :a1221: :a1221: :a1221: :a1221:

Jeg kune mærke med mig selv, at jeg virkelig godt kunne bruge lidt ekstra tid med min kommende mand i ugen op til brylluppet, så nu har jeg fået fri allerde fra tirsdag :cheerleader3:

(Jeg har verdens bedste chef!!! Han havde ellers sagt op, men har nu trukket sin opsigelse retur, hvilket jeg er vildt glad for)

Mandag har vi fået fribilletter til biografen og skal ind og se "Pigen der forsvandt", så jeg tænker at vi går ud og spiser sammen i den forbindelse :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle hilse fra min far i øvrigt :) Han synes det var ret sjovt, at du havde haft fat i ham :)

Synes det var super fint, at I fokuserede på hver af os. Har kunne forstå på min mand, at han vist var ret nervøs i situationen :biggrin: Synes selv, at jeg tog det overraskende roligt :) I det hele taget var vielsen bare en rigtig fed oplevelse. Du kan godt glæde dig :thumbsupsmileyanim:

Haha tak. Din far var ligesom den eneste, som jeg kunne se hvem var, så vi blev enige om at aflevere det til ham :)

Jeres vielse var så fin. Jeg var vild med en af salmerne, som jeg næsten fortrød at vi ikke selv har valgt :) Kasparr spurgte også, om vi kunne gå ud til den musik, som I gik ud til, hvis ikke organisten kan spille det musik, som vi først har ønsket :)

Uhh, bliver næsten nød til at høre, hvilken en af salmerne det var? Vi gik i øvrigt ud til The Prince of Denmarks March, hvis ikke du allerede har fundet den info på min tråd :wink:

Min far mente også, at det måtte være fordi, han var den eneste, du sikkert kunne genkende, da vi snakkede om det forleden dag :lol:

Er i øvrigt rigtig ked af, at jeg ikke kan gøre gengæld, og komme til dit bryllup, men jeg skal være gudmor for en lille pige, der skal døbes den dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skulle hilse fra min far i øvrigt :) Han synes det var ret sjovt, at du havde haft fat i ham :)

Synes det var super fint, at I fokuserede på hver af os. Har kunne forstå på min mand, at han vist var ret nervøs i situationen :biggrin: Synes selv, at jeg tog det overraskende roligt :) I det hele taget var vielsen bare en rigtig fed oplevelse. Du kan godt glæde dig :thumbsupsmileyanim:

Haha tak. Din far var ligesom den eneste, som jeg kunne se hvem var, så vi blev enige om at aflevere det til ham :)

Jeres vielse var så fin. Jeg var vild med en af salmerne, som jeg næsten fortrød at vi ikke selv har valgt :) Kasparr spurgte også, om vi kunne gå ud til den musik, som I gik ud til, hvis ikke organisten kan spille det musik, som vi først har ønsket :)

Uhh, bliver næsten nød til at høre, hvilken en af salmerne det var? Vi gik i øvrigt ud til The Prince of Denmarks March, hvis ikke du allerede har fundet den info på min tråd :wink:

Min far mente også, at det måtte være fordi, han var den eneste, du sikkert kunne genkende, da vi snakkede om det forleden dag :lol:

Er i øvrigt rigtig ked af, at jeg ikke kan gøre gengæld, og komme til dit bryllup, men jeg skal være gudmor for en lille pige, der skal døbes den dag :)

Jeg har da et kirkehæfte ;) Haha.

Det var den med "Op af havets skød" eller noget i den retning. Jeg var helt vild med melodien :7himmel:

Men jeg kan nu også godt lide de salmer, som vi skal synge. Vi skal faktisk også synge "Nu falmer skoven trindt om land" bare på en anden melodi.

Det er helt okay, skal du slet ikke tænke på. Hvor stort at du skal være gudmor. Stort tillykke med det!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da et kirkehæfte ;) Haha.

Det var den med "Op af havets skød" eller noget i den retning. Jeg var helt vild med melodien :7himmel:

Men jeg kan nu også godt lide de salmer, som vi skal synge. Vi skal faktisk også synge "Nu falmer skoven trindt om land" bare på en anden melodi.

Det er helt okay, skal du slet ikke tænke på. Hvor stort at du skal være gudmor. Stort tillykke med det!!! :loveshower:

Uhh, ja, det er "Se, nu stiger solen" (af havets skød). Det er også en af mine favoritsalmer :) (hvilket jo nok er grunden til, at den var med :wink: ). Det er sådan en lækker storslået melodi (i hvert fald den vi sang, den findes vist faktisk på to melodier).

Hehe, ja "Nu falmer skoven" er jo også næsten obligatorisk til et efterårsbryllup. Det er ikke en af mine yndlingssalmer, men det var min mands valg, og den passer jo virkelig godt til.

Glæder mig også virkelig til at skulle være gudmor :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har da et kirkehæfte ;) Haha.

Det var den med "Op af havets skød" eller noget i den retning. Jeg var helt vild med melodien :7himmel:

Men jeg kan nu også godt lide de salmer, som vi skal synge. Vi skal faktisk også synge "Nu falmer skoven trindt om land" bare på en anden melodi.

Det er helt okay, skal du slet ikke tænke på. Hvor stort at du skal være gudmor. Stort tillykke med det!!! :loveshower:

Uhh, ja, det er "Se, nu stiger solen" (af havets skød). Det er også en af mine favoritsalmer :) (hvilket jo nok er grunden til, at den var med :wink: ). Det er sådan en lækker storslået melodi (i hvert fald den vi sang, den findes vist faktisk på to melodier).

Hehe, ja "Nu falmer skoven" er jo også næsten obligatorisk til et efterårsbryllup. Det er ikke en af mine yndlingssalmer, men det var min mands valg, og den passer jo virkelig godt til.

Glæder mig også virkelig til at skulle være gudmor :heart:

''Nu falmer skoven'' er helt klart en af mine yndlings og den var mit førstevalg. Overvejer om vi skal ændre en salme, så vi kan synge '' Se nu stiger solen'', i stedet. Må lige vende den med både mand og præst :)

Hvad sagde manden til lommeuret? Jeg har lige købt almindeligt ur i morgengave til min :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
''Nu falmer skoven'' er helt klart en af mine yndlings og den var mit førstevalg. Overvejer om vi skal ændre en salme, så vi kan synge '' Se nu stiger solen'', i stedet. Må lige vende den med både mand og præst :)

Hvad sagde manden til lommeuret? Jeg har lige købt almindeligt ur i morgengave til min :)

Han ææælsker det :biggrin: Han gik endda med det i lommen dagen efter brylluppet, så det var et kæmpehit :) ER så glad for, at jeg tog mig sammen og købte det. Synes også, at det ser mere eksklusivt ud end det jeg har givet for det (hvilket min mand i øvrigt er enig i) :) Fotografen har også taget billeder af det, så der skulle gerne komme et billede af det i beretningen også.

Ja, man skal jo være enig om salmerne (sagde hende, der bestemte tre ud af fire salmer, og sagde, at det ikke var til diskussion :rolleyes: ).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:7himmel: Mandens morgengave :7himmel:

Så fik jeg købt morgengave til min meget kommende mand :)
Jeg fandt for tre ugers tid siden, helt tilfældigt en lille butik inde i byen ved navn MGM Magic, som primært sælger lækre herresmykker. Jeg kiggede længe og på flere uger og endte med at få navnet på et og lovede at vende tilbage. I dag tog jeg så derind og fandt uret.
Jeg havde oprindeligt valgt et ur med sort læderrem, men da jeg kom derind i dag, havde de fået samme ur, men med brun læderrem. Jeg stod et øjeblik og så på de to og jeg er endt med at købe det med den brune rem.
Kasparr nævnte i går, at han gerne vil give morgengavnerne på selve dagen, selvom vi oprindeligt har aftalt, at give dem søndag morgen. Det synes jeg efter at have tænkt lidt over det, er helt fint. Jeg vil give manden uret og vedlægge en seddel, hvorpå der står: '' Vi ses kl. 13.00'' Jeg fik ekspedienten til at sætte uret til kl. 13.00, men kan se at det har ramt et par minutter over, hvilket sikkert nok skal passe på dagen ;)

Jeg fik både denne og sidste gang en fantastisk service og jeg kan varmt anbefale kommende brude denne butik et besøg, hvis I er på udkig efter et ur eller smykker til manden I jeres liv
.

post-56633-0-34684800-1412840104_thumb.j

post-56633-0-92932400-1412840108_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nye indkøb

Lørdag aften da jeg kom hjem fra sølvbryllup checkede jeg postkassen. I den lå dette fine hårsmykke, som jeg har købt af Winn, til min ældste lillesøster. :loveshower:

attachicon.gifpost-66035-0-22197000-1406058461.jpg

attachicon.gifpost-66035-0-58219600-1406058472.jpg

Derudover lå der også et brev fra EaCathrine med skilte, som jeg fik lov til at købe af hende til en fantastik pris :7himmel:

attachicon.gifpost-73257-0-04383200-1408033773.jpg

Det er det billedet med alkohol, som vi har købt :)

attachicon.gifpost-73257-0-16491900-1408033733.jpg

Hej! :-) Hvor har du købt poserne? og hvilken str. passer til sæberne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi lavet en masse skilte og indhold til gæstebogen.

Jeg har fundet vores spisebord frem igen efter at have organiseret tingene i flyttekasser og lavet sedler på, hvad der er i hver enkelt.

Lige nu sidder jeg endnu engang og slås med bordplanen. Vi mangler kun svar fra Kasparrs fætter, som vi stærkt regner med kommer.

Jeg vil lade billederne med skiltene tale for sig selv :)

Nu mangler vi kun at lave skilte til herre og dame toiletterne. Toiletterne i Klithuset er unisex, men da vi har lavet kønsbestemte toiletkurve, har vi valgt at lave skilte til toiletterne. Vi mangler at printe skiltene til toiletkurvene ud.

Vi mangler at lave alle 52 menukort, som skal fungere, som servietholder. Vi afventer mail fra kokken med den eksakte menu.

Vi skal have lavet bordkort.

Jeg skal også have lavet en bordplansoversigt. Jeg regner med at lave mini plancher til hvert bord og så hænge dem op på en troldegren, hvis jeg kan skaffe sådan en?!

Derudover har vi talt om, om vi på en eller anden måde, skal lave noget, som fortæller gæsterne lidt om hinanden. Måske vi gør det i velkomstbrevet :)

Kasparr vil gerne have barmenuer, så den opgave har han fået.

Tilslut mangler vi at lave velkomstbrevene til gaveposerne, som heller ikke er færdige.

Det er da til at overskue.

Hej igen! :-) Har du selv lavet skiltene? eller hvor har du fået dem lavet henne? SUPER fed inspirations side!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi lavet en masse skilte og indhold til gæstebogen.

Jeg har fundet vores spisebord frem igen efter at have organiseret tingene i flyttekasser og lavet sedler på, hvad der er i hver enkelt.

Lige nu sidder jeg endnu engang og slås med bordplanen. Vi mangler kun svar fra Kasparrs fætter, som vi stærkt regner med kommer.

Jeg vil lade billederne med skiltene tale for sig selv :)

Nu mangler vi kun at lave skilte til herre og dame toiletterne. Toiletterne i Klithuset er unisex, men da vi har lavet kønsbestemte toiletkurve, har vi valgt at lave skilte til toiletterne. Vi mangler at printe skiltene til toiletkurvene ud.

Vi mangler at lave alle 52 menukort, som skal fungere, som servietholder. Vi afventer mail fra kokken med den eksakte menu.

Vi skal have lavet bordkort.

Jeg skal også have lavet en bordplansoversigt. Jeg regner med at lave mini plancher til hvert bord og så hænge dem op på en troldegren, hvis jeg kan skaffe sådan en?!

Derudover har vi talt om, om vi på en eller anden måde, skal lave noget, som fortæller gæsterne lidt om hinanden. Måske vi gør det i velkomstbrevet :)

Kasparr vil gerne have barmenuer, så den opgave har han fået.

Tilslut mangler vi at lave velkomstbrevene til gaveposerne, som heller ikke er færdige.

Det er da til at overskue.

Hej igen! :-) Har du selv lavet skiltene? eller hvor har du fået dem lavet henne? SUPER fed inspirations side!
Det er min dejlige h2b, som har lavet alle skiltene :)

Tusind tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt to salmer hver, men tror sagtes at den ene kan gå sig en tur til fordel for den nye :)

Hvor er det fedt med uret. Dejligt, at det virkelig faldt i hans smag :)

Jeg ville til enhver tid vælge "Se, nu stiger solen" frem for "Nu falmer skoven".

Du kan tjekke melodierne her: Se, nu stiger solen. Det er vigtigt, at du finder ud af, hvilken melodi du ønsker, så præsten kan give den information videre til organisten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt to salmer hver, men tror sagtes at den ene kan gå sig en tur til fordel for den nye :)

Hvor er det fedt med uret. Dejligt, at det virkelig faldt i hans smag :)

Jeg ville til enhver tid vælge "Se, nu stiger solen" frem for "Nu falmer skoven".

Du kan tjekke melodierne her: Se, nu stiger solen. Det er vigtigt, at du finder ud af, hvilken melodi du ønsker, så præsten kan give den information videre til organisten

Hehe, det kan jeg jo så heldigvis svare på :wink: Det er den af Oluf Ring, hun er ude efter, hvis det er :) Men ja, det er pænt vigtigt, at det er den rigtige melodi, så god detalje :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt to salmer hver, men tror sagtes at den ene kan gå sig en tur til fordel for den nye :)

Hvor er det fedt med uret. Dejligt, at det virkelig faldt i hans smag :)

Hehe, fedt :) Dejligt, at I kunne blive inspireret :cheerleader3:

Super fint ur i øvrigt :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt lide, at du valgte den brune rem, frem for den sorte :) Jeg synes hurtigt, at sort kan blive meget hårdt til lys skandinavisk hud, og brun er lidt mildere, og komplimenterer lys hud bedre, efter min mening.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt to salmer hver, men tror sagtes at den ene kan gå sig en tur til fordel for den nye :)

Hvor er det fedt med uret. Dejligt, at det virkelig faldt i hans smag :)

Jeg ville til enhver tid vælge "Se, nu stiger solen" frem for "Nu falmer skoven".

Du kan tjekke melodierne her: Se, nu stiger solen. Det er vigtigt, at du finder ud af, hvilken melodi du ønsker, så præsten kan give den information videre til organisten

Hehe, det kan jeg jo så heldigvis svare på :wink: Det er den af Oluf Ring, hun er ude efter, hvis det er :) Men ja, det er pænt vigtigt, at det er den rigtige melodi, så god detalje :)

Det er også den mest brugte melodi og klart den bedste, hvis I spørger mig :) :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt to salmer hver, men tror sagtes at den ene kan gå sig en tur til fordel for den nye :)

Hvor er det fedt med uret. Dejligt, at det virkelig faldt i hans smag :)

Jeg ville til enhver tid vælge "Se, nu stiger solen" frem for "Nu falmer skoven".

Du kan tjekke melodierne her: Se, nu stiger solen. Det er vigtigt, at du finder ud af, hvilken melodi du ønsker, så præsten kan give den information videre til organisten

Hehe, det kan jeg jo så heldigvis svare på :wink: Det er den af Oluf Ring, hun er ude efter, hvis det er :) Men ja, det er pænt vigtigt, at det er den rigtige melodi, så god detalje :)

Jeg vil ikke vælge imellem dem. Jeg vil bytte en helt tredje salme ud, så vi kan synge ''Se nu stiger solen'' :)

''Nu falmer skoven'' er mit førstevalg og synes den ikke så brugte melodi er så smuk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt to salmer hver, men tror sagtes at den ene kan gå sig en tur til fordel for den nye :)

Hvor er det fedt med uret. Dejligt, at det virkelig faldt i hans smag :)

Hehe, fedt :) Dejligt, at I kunne blive inspireret :cheerleader3:

Super fint ur i øvrigt :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt lide, at du valgte den brune rem, frem for den sorte :) Jeg synes hurtigt, at sort kan blive meget hårdt til lys skandinavisk hud, og brun er lidt mildere, og komplimenterer lys hud bedre, efter min mening.

Jeg kan også godt lide det brune, fordi at det kommer til at stå lidt i kontrast til hverdagen :) Sort er så normalt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke vælge imellem dem. Jeg vil bytte en helt tredje salme ud, så vi kan synge ''Se nu stiger solen'' :)

''Nu falmer skoven'' er mit førstevalg og synes den ikke så brugte melodi er så smuk.

Det er så fair nok :)

Husk at give melodivalget til præst og/eller organist, så organisten ved, hvad der skal spilles :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil ikke vælge imellem dem. Jeg vil bytte en helt tredje salme ud, så vi kan synge ''Se nu stiger solen'' :)''Nu falmer skoven'' er mit førstevalg og synes den ikke så brugte melodi er så smuk.

Det er så fair nok :)

Husk at give melodivalget til præst og/eller organist, så organisten ved, hvad der skal spilles :)

Det har vi gjort :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:7himmel: 1 uge tilbage - Updates og ny hårfarve :7himmel:

I dag er der en uge tilbage til brylluppet og vi er rigtig godt med.
Kasparr har på nuværende tidspunkt ovetrtaget al planlægning, da det er blevet for meget for mig.
Jeg føler mig egentligt ikke stresset, men min krop reagerer virkelig i øjeblikket. Jeg tager det derfor med ro og prøver at nyde den spændende ventetid.
I dag skal vi lave menuerne færdige, Kasparr er ude og købe portvin, som er det eneste ubekendte vi har, i forhold til menuen. Derudover mangler jeg stadig at lave 12 blade til polaroidkameraet, men jeg var løbet tør for glimmer.
Kasparr har heldigvis været i Panduro i går, så nu kan jeg få gjort det projekt færdig.
Det sidste vi mangler er vores kirkehæfter, men vi mangler svar fra præsten vedrørende vores udgangsmusik, da præsten ikke var sikke på, at organisten kunne spille den melodi, som vi oprindeligt havde valgt.

Mandag aften skal vi i biografen og i den forbindelse regner jeg med, at vi går ud og spiser også, så vi lige kan få et øjebliks romantik.
Romantikken er nemlig gået lidt i stå herhjemme, da ingen os har det store overskud til noget i den retning.
Til gengæld bliver der sendt tonsvis af søde sms'er og jeg får dejligt mange kys :a1221:

Ellers er alt stort set klar. Vi skal lige have pakket de gaveposer, som skal stå på værelserne i løbet af ugen, men det er ikke noget, som tager så lang tid.
Jeg vil derudover også lige have vasket brudepigernes jakkesæt og bluser samt både Kasparrs og mit undertøj til dagen.
Jeg tænker at det får en vask for sig selv en dag, hvor Kasparr ikke er hjemme.
Torsdag skal jeg med min søster hjem til min veninde og have ordnet negle. Jeg har ikke helt besluttet mig for, hvordan de skal se ud, men det regner jeg med at finde ud af på dagen, når jeg sidder med min veninde og ser på det :)

I går fik vi lige taget en hurtig omgang brudevals, som gik virkelig godt. Så nu skal vi bare tage et par ture i løbet af ugen og så er jeg egentligt rolig på det område.

Jeg har her til formiddag været til frisøren og få farvet hår.
Jeg er selv blevet helt vild med det og jeg er virkelig spændt på, hvad h2b siger, når han kommer hjem. Han var nemlig meget glad for det lyse hår :floejt:
Nu er det ikke lyst, men rigtig lækker rød/brunt. Den røde farve vil aftage lidt i løbet af de næste par hårvaske, hviket er rigtig fint, selvom jeg er virkelig tilfreds :biggrin:
Prisen blev dog noget over det forventede, hvilket jo ikke overrasker nogen med vores konstant stigende budget :blink:
Men der skulle være styr på det og vi burde være færdige med uforudsete udgifter for nu - Håber jeg :huh:

I får lige et par billeder af min nye hårfarve:

post-56633-0-97853900-1413023493_thumb.j

post-56633-0-79339100-1413023500_thumb.j

I eftermiddag kommer min far og henter første læs med bryllupsting, så vi kan få tømt lidt ud i værelset og så vi ikke har ligeså meget, som skal derop på fredag.
Fredag kommer min onkel og henter en af os med sin ladvogn og tager resten med. Min mormor og morfar henter den anden af os.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer