Cosmorama

Hjælp! BH

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har en i 80G til salg :wink: Den er lige til den mindste side for mig.. det er denne her:

post-45329-0-75012800-1338411841.jpg

Den har en kanon støtte og er faktisk behagelig at have på :)

Jeg prøver så i stedet en Freya Deco som også får gode anmeldelser..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lene T.

Hvad skal du have for BH èn.. Kunne godt være interesseret :)

Vh

Christina

Hej Christina :)

Jeg har min salgsannonce her :) Jeg vil gerne forsøge at få de 300,- inkl porto for den, for den har ikke været brugt, men du kan jo komme med et bud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lene T

Det er lige nøjagtig sådan en, jeg er på udkig efter. Hvilket mærke er det? Og hvor har du købt den? Jeg kan desværre ikke passe din, da jeg lige er målt i en forretning til 75G (allerhelst 70 H da jeg kan lukke den i det inderste hul)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lene T

Det er lige nøjagtig sådan en, jeg er på udkig efter. Hvilket mærke er det? Og hvor har du købt den? Jeg kan desværre ikke passe din, da jeg lige er målt i en forretning til 75G (allerhelst 70 H da jeg kan lukke den i det inderste hul)

Det er en Wonderbra ultimate strapless bra og den kan bl.a. købes hos lace.dk ellers har debenhams.com og house of fraser udsalg på den til 24£ plus porto.. om der er andre herhjemme ved jeg ikke, men ellers så prøv at google den :) Jeg har også lige solgt min i dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lace.dk har butikker i Århus og Flensborg, hvor de har et stort udvalgt af stropløse BH'er.

Har selv en 75G, og har arbejdet med undertøj i to år.

Deco fra Ferya er en rigtig god BH, lidt stor i det.

Wonderbra er ofte stram i omkredsen og lille i skålen.

Ellers har Prima Donna lavet en BH der hedder "perle", meget enkel. Stropløs, klart en bestseller i den butik jeg tidligere har arbejdet i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en 75i som kun er brugt nogen få timer. Er på mobilen så kan ikke få et billede ind men den kan ses på dette link : http://www.bravissimo.com/products/lingerie/strapless-bras/evie-bridal-bra/ivory/pnn2iv/?show=16&sort=1&level=1

Har også en ubrugt underdel i str 42

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lace.dk har butikker i Århus og Flensborg, hvor de har et stort udvalgt af stropløse BH'er.

Har selv en 75G, og har arbejdet med undertøj i to år.

Deco fra Ferya er en rigtig god BH, lidt stor i det.

Wonderbra er ofte stram i omkredsen og lille i skålen.

Ellers har Prima Donna lavet en BH der hedder "perle", meget enkel. Stropløs, klart en bestseller i den butik jeg tidligere har arbejdet i.

Prima Donna er også det mærke, jeg lige har købt 2 alm. sæt i. Jeg vil helt sikkert se lidt nærmere på det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en 75i som kun er brugt nogen få timer. Er på mobilen så kan ikke få et billede ind men den kan ses på dette link : http://www.bravissimo.com/products/lingerie/strapless-bras/evie-bridal-bra/ivory/pnn2iv/?show=16&sort=1&level=1

Har også en ubrugt underdel i str 42

75i bliver alt for stor til mig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer